دانلود کتاب صوتی رمز قهرمانی با صدای مهرداد معمارزاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رمز قهرمانی اثر ویلیام اچ. مک‌ریون

دانلود و خرید کتاب صوتی رمز قهرمانی

معرفی کتاب صوتی رمز قهرمانی

کتاب صوتی رمز قهرمانی نوشتهٔ ویلیام اچ. مک‌ریون و ترجمهٔ سید تیمور سیدی اصل و علیرضا نظری انامق و با صدای مهرداد معمارزاده است و ناشر صوتی کتاب یاران فناور آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی درس‌هایی از زندگی افرادی را که قهرمانانه زیستند ارائه می‌دهد.

درباره کتاب صوتی رمز قهرمانی

در وجود همهٔ ما یک قهرمان وجود دارد. یک رمز ذاتی وجود دارد که از زمان تولد بشر وجود داشته است و در دی‌ان‌ای ما نوشته شده است. این همان چیزی است که باعث گسترش عظیم بشریت از آفریقا به سراسر جهان شد. این رمز، کاوشگران را فراخواند تا از صحراها و دریاها عبور کنند، به ایجاد ایمان‌های مستحکم کمک کرد، جسارت را به دانشمندان و فلاسفه اولیه داد، از بیمار و ناتوان مراقبت کرد، حقیقت را برای توده‌ها عیان کرد، هرج‌ومرج را به نظم بدل کرد و امید را برای ناامیدها به ارمغان آورد. این رمز، یک شکل یا نوشته اسرار آمیز یا یک پازل نیست که بتوان آن را رمزگشایی کرد بلکه یک آیین‌نامه اخلاقی و رفتاری درونی است که نژاد بشر را به کاوش کردن، مراقبت کردن، کسب کردن راحتی، الهام گرفتن و نشاط داشتن سوق می‌دهد تا جوامع شکوفا شوند.

این کتاب در مورد قهرمانان و فضایل آن‌هاست. ممکن است تعجب کنید و بپرسید که آیا هرگز می‌توانید به اندازهٔ مردان و زنان این داستان‌ها شجاع، دلسوز و یا فروتن باشید. «به من اعتماد کن، می‌توانی!» برخی به صورت طبیعی به صورت یک قهرمان زندگی می‌کنند. اما اغلب ما باید یاد بگیریم که رمز و رازهای قهرمان بودن را در زندگی دیگران ببینیم و سعی کنیم آن‌ها را در زندگی خود به کار بگیریم. ما باید این ویژگی‌ها را با قدم‌های کوچک بسازیم تا در نهایت تبدیل به پایه و اساس شخصیت ما شوند.

شنیدن کتاب صوتی رمز قهرمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همهٔ دوست‌داران کتاب‌های انگیزشی و موفقیت مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب صوتی رمز قهرمانی

«یک انسان توانا و درعین‌حال فروتن، جواهری است که به یک پادشاهی می‌ارزد.

ویلیام پن

اتاق ناهارخوری کوچک و صمیمی بود، کف چوبی سفت و درهای فرانسوی داشت و با استفاده از پلکانی پوشیده از فرش، به سمت پایین و به سالن اجتماعات می‌رسید. میز اصلی سالن برای نه نفر چیده شده بود و شش میز گرد دیگر در اتاق قرار داشت. میزبان من در این شام خصوصی دکتر کنث کوپر، متخصص قلب و عروق ورزشی بود که اولین کتاب او، ایروبیک، در سال ۱۹۶۸ منتشر شد و الهام‌بخش انقلابی بود که در حوزه تناسب اندام شکل گرفت. دکتر کوپر از من دعوت کرده بود که عصر آن روز در موسسه کوپر در دالاس که متعلق به خود او بود صحبت کنم. او و همسرش میلیه، روبروی من نشسته بودند. در سمت راست من راجر استاوباچ، مهاجم تیم فوتبال دالاس کابویز و عضو تالار مشاهیر این تیم و همسرش ماریان نشسته بودند. پس از بازنشستگی من از نیروی دریایی در سال ۲۰۱۴، من و راجر دوستان خوبی شده بودیم. یک زن و شوهر بسیار خوب دیگر از تیم دالاس در کنار دکتر کوپر نشسته بودند و در سمت چپ من هم یک آقای مسن و همسرش بودند.

دکتر کوپر سخنرانی‌های مقدماتی را برای مهمانان خود انجام داد و سپس شام صرف شد. زن و شوهری که نزدیک دکتر کوپر نشسته بودند از من دور بودند و نمی‌توانستم سر صبحت را با آن‌ها باز کنم و استاوباچ نیز با دکتر کوپر درگیر صحبت بود، بنابراین توجه من به آقای مسنی جلب شد که نزدیک‌ام نشسته بود. پیش از این، من دور میز رفته بودم و خودم را به حضار معرفی کرده بودم، اما موفق نشده بودم نام خانوادگی این آقای مسن را بدانم. فقط می‌دانستم که اسم کوچک او چارلی است.»

نظرات کاربران

کاربر ۵۰۰۴۱۳۴
۱۴۰۲/۰۱/۱۵

خیلی خوب و آموزنده. بخصوص فصل شجاعت که می گوید هر روز یک قدم شجاعانه تر رفتار کنید. جلوی یک قلدر یک قدم بایستید. جلوی ترس های درونی یک قدم جلوتر روید و غیره... نویسنده ی آن نویسنده کتاب معروف تختخوابت

- بیشتر
22228872
۱۴۰۱/۱۰/۱۸

عالی بود، یکی از بهترین کتاب های که دوسداشتم چندین بار گوش بدم،

کاربر ۳۸۵۴۵۸۹
۱۴۰۱/۰۹/۲۳

کتاب زیبایی هست در باره ۷ ویژگی مهم که باید در انسان باشه صحبت میکنه از اون کتاب هاست که ارزش گوش کردن یا خوندن برای چند بار رو داره

کاربر 1942154
۱۴۰۲/۰۹/۳۰

نه

مسعود
۱۴۰۲/۰۵/۳۱

اول نظر ها رو خوندم ، چندتا نظر خیلی عالی بود و چندتا نظر خیلی بد ! به نظرم سرفصلها رو بخونید کافیه . یه جا میگه افرادم زدن چندتا دختر افغانی رو اشتباهی کشتن و پدرشون مارو بخشیده پس

- بیشتر
کاربر 296877
۱۴۰۱/۱۱/۱۲

در یک کلام بی نظیر! کتابی بی نظیر از انسانی بی نظیر! به همه زنان و مردان از هر ملیت و شهر و نژادی خوندنش رو توصیه می کنم. با تشکر از خوانش خوب کتاب.

کاربر ۱۵۲۳۸۵۳
۱۴۰۱/۱۰/۲۸

کتاب خوبی بود توصیه میکنم

کاربر ۴۷۴۶۵۷۷
۱۴۰۲/۰۴/۳۱

نویسنده این کتاب یک افسر آمریکایی بوده که توی جنگ ویتنام و افغانستان کلی نقش داشته و همه چیزکتاب هاش مال اون جنگهاست که کاملا غیر انسانیه و فاقد ارزش گوش دادن.

کاربر ۴۳۰۰۵۶۵
۱۴۰۱/۱۰/۰۶

کتاب فانتزی بود بنظرم ارزش گوش کردن رو نداشت

زمان

۳ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۱۷۹٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۱۷۹٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۹,۹۰۰
تومان