دانلود کتاب صوتی جشن طلاق با صدای علی موذنی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جشن طلاق اثر علی موذنی

دانلود و خرید کتاب صوتی جشن طلاق

نویسنده:علی موذنی
گوینده:علی موذنی
امتیاز:
۴.۰از ۲۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی جشن طلاق

کتاب صوتی جشن طلاق نوشتهٔ علی موذنی است و علی موذنی نیز گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده است. انتشارات کتاب نیستان این کتاب صوتی را منتشر کرده است. این اثر صوتی حاوی ۵ داستان کوتاه است که بعضی از آن‌ها طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب و در دهه‌های ۱۳۶۰ و ۱۳۷۰ نوشته شده‌اند.

درباره کتاب صوتی جشن طلاق

کتاب صوتی جشن طلاق حاوی داستان‌های نوشتهٔ علی موذنی است. گفته شده است که این نویسنده ساده می‌نویسد، اما در همان سادگی و با جادوی کلمات به درون روح کاراکترهای خود نفوذ می‌کند. شخصیت‌پردازی‌های داستانی او پر هستند از رفت‌وآمدهایی میان درون و بیرون ذهن و روان شخصیت‌ها. شخصیت‌های او در این مجموعه داستان صوتی به‌شکلی ساختاری می‌پذیرند که به‌سادگی و مداوم میان حال خود و آنچه در درون آن‌ها در حال اتفاق است، در رفت‌وآمد باشند.

این مجموعه داستان با استفاده از ساده‌نویسی و استفاده از کلمات و عبارت‌های کاملاً معمولی به دور از ایهام و استعاره‌های رایج در داستان‌نویسی مدرن، سبکی و نوشتاری منحصر به فرد در نویسندگی خلق می‌کند که طی آن نویسنده در عین سهل ممتنع و ممتد‌نویسی، روایت را در خدمت بازخوانی شخصیت‌ها در دوجه درون و بیرون زیست آنها قرار می‌دهد و هر انسان را در قامت داستان بار دیگر خلق می‌کند.

داستان کوتاه به داستان‌هایی گفته می‌شود که کوتاه‌تر از داستان‌های بلند باشند. داستان کوتاه دریچه‌ای است که به روی زندگی شخصیت یا شخصیت‌هایی و برای مدت کوتاهی باز می‌شود و به خواننده امکان می‌دهد که از این دریچه‌ها به اتفاقاتی که در حال وقوع هستند، نگاه کند. شخصیت در داستان کوتاه فقط خود را نشان می‌دهد و کمتر گسترش و تحول می‌یابد. گفته می‌شود که داستان کوتاه باید کوتاه باشد، اما این کوتاهی حد مشخص ندارد. نخستین داستان‌های کوتاه اوایل قرن نوزدهم میلادی خلق شدند، اما پیش از آن نیز ردّپایی از این گونهٔ داستانی در برخی نوشته‌ها وجود داشته است. در اوایل قرن نوزدهم «ادگار آلن پو» در آمریکا و «نیکلای گوگول» در روسیه گونه‌ای از روایت و داستان را بنیاد نهادند که اکنون داستان کوتاه نامیده می‌شود. از عناصر داستان کوتاه می‌توان به موضوع، درون‌مایه، زمینه، طرح، شخصیت، زمان، مکان و زاویه‌دید اشاره کرد. تعدادی از بزرگان داستان کوتاه در جهان «آنتوان چخوف»، «نیکلای گوگول»، «ارنست همینگوی»، «خورخه لوئیس بورخس» و «جروم دیوید سالینجر» و تعدادی از بزرگان داستان کوتاه در ایران نیز «غلامحسین ساعدی»، «هوشنگ گلشیری»، «صادق چوبک»، «بهرام صادقی»، «صادق هدایت» و «سیمین دانشور» هستند.

شنیدن کتاب صوتی جشن طلاق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب داستان کوتاه پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

احمد.ک
۱۴۰۱/۰۸/۱۹

داستان جشن طلاق خیلی موضوع نویی داشت ، باقی داستان هارو گوش‌ دادم و لذت بردم. پزشک خانواده رو توی همشهری داستان خونده بودم و تفکر برانگیز و نگران کننده ست چون نمونه هایش توی جامعه زیاد شده. چه خوب

- بیشتر
شجاعی
۱۴۰۱/۰۷/۱۹

خیلی عالی بود پیشنهاد میکنم حتما گوش بدید

بهار
۱۴۰۱/۰۸/۱۹

چقدرررر داستان جادو باحال بوووود

کاربر alfa
۱۴۰۱/۰۸/۱۲

عالی بود خیلی حس خوبی داشت که صدای نویسنده را شنیدم ، اجرا بسیار پر احساس بود، حتی یک لحظه هم حواسم پرت نشد از گوش دادنش اکیدا پیشنهاد میکنم !!!

محمدتابان
۱۴۰۱/۰۸/۲۴

یادش بخیر استاد موذنی . تو دانشکده برامون از نویسنده های مختلف داستان می خوند . چه زود گذشت. موفق باشین استاد عزیز

مبینا
۱۴۰۱/۰۹/۱۴

به عنوان کار اولشون توی گویندگی خوبه

کامران
۱۴۰۱/۰۸/۲۹

خیلی روون. داستانا قابل فهم . عمیق. عیالم می گه نگاه نویسنده به زنا دوستانه نیست. حس من ولی این نیست.

سوسن
۱۴۰۱/۰۸/۲۹

منم یه مطلقه ام و سر داستان جشن طلاق پا به پای راوی گریه کردم واسه بچه هام سخت بود و خودم خیلی اذیت شدم تنهایی و غربت دخترای داستان خیلی خوب منتقل شده

کاربر ۴۰۱۴۴۱۴
۱۴۰۱/۰۹/۱۶

عالی بسیار زیبا و جذاب کاش بلندتر بودن داستانهاش

کاربر ۲۳۷۱۱۶۶
۱۴۰۲/۰۵/۳۰

خیلی بی معنا و ابتدایی

زمان

۳ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۱۴۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۱۴۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان