دانلود کتاب صوتی قدرت نامحدود با صدای عارف امیری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت نامحدود اثر آنتونی رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت نامحدود

گوینده:عارف امیری
انتشارات:رمانو
امتیاز:
۳.۷از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قدرت نامحدود

کتاب صوتی قدرت نامحدود نوشتهٔ آنتونی رابینز و ترجمهٔ زهرا زارعی است. عارف امیری گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی راه‌های رسیدن به موفقیت را به شما نشان می‌دهد.

درباره کتاب صوتی قدرت نامحدود

کتاب صوتی قدرت نامحدود که در ۲۱ فصل تهشه و تدوین شده، نخستین‌بار در سال ۱۹۸۶ میلادی منتشر شد. آنتونی رابینز به انسان‌های زیادی ثابت کرده است که از طریق کنترل‌کردن قدرت ذهنشان، می‌توانند تقریباً به هر چیزی که دوست دارند، برسند و آن‌ها را انجام دهند. او تا‌به‌حال به سیاست‌مداران، ورزشکاران المپیک، ستاره‌های سینما، تاجران و حتی کودکان یاد داده که چگونه باید در مسیر موفقیت گام برداشت. این نویسنده در کتاب صوتی قدرت نامحدود از علم موفقیت‌های شخصی پرده برداشته است. او با نوشتن کتاب قدرت نامحدود، درحقیقت انقلابی در تفکر را سازماندهی کرده است. این کتاب در مرحله‌های مختلف و به‌ترتیب به ما نشان می‌دهد که چگونه نسبت به دیگران استقلال روحی، مادی، اعتمادبه‌نفس و حس رقابت خودمان را به‌دست آوریم.

بر اساس کتاب صوتی قدرت نامحدود، موفقیت در این عصر به‌معنی این است که پیوسته برای رسیدن به موفقیت و هدف‌هایمان تلاش کنیم و هیچ‌وقت از تلاش‌کردن ناامید نشویم. شاید در زمان‌های گذشته موفقیت مثل اکنون قابل‌دستیابی نبود و فقط تعداد محدودی از مردم می‌توانستند به موفقیت‌های بزرگ برسند، اما حالا در عصری هستیم که بزرگان زیادی وجود دارند و در زمینه‌های مختلف می‌توان تعداد زیادی از آن‌ها را نام برد؛ به‌طور مثال در تکنولوژی «استیو جابز» و در سینما «استیون اسپلبرگ».

شنیدن کتاب صوتی قدرت نامحدود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب برای کسانی که راه موفقیتشان را گم کرده‌اند و منتظر کسی یا چیزی هستند که به آن‌ها کمک کند، مناسب و مفید است.

درباره آنتونی رابینز

آنتونی رابینز نویسنده، سخنران، مربی و بازیگر آمریکایی در فوریهٔ ۱۹۶۰ میلادی در کالیفرنیا به دنیا آمد. بیشتر شهرت او در ایران به‌خاطر کتاب‌هایش در زمینهٔ موفقیت است. کتاب‌های «قدرت نامحدود» و «به‌سوی کامیابی» نمونه‌ای از این کتاب‌ها هستند. آنتونی رابینز یکی از مشهورترین سخنرانان انگیزشی در جهان است؛ هر چند که خودش اصرار دارد به‌جای سخنران انگیزشی، او را مربی منتهای کارایی بنامند. او در مدت کوتاهی بیشترین آرزوهای جوانی خود را برآورده کرد و توانست درآمد سالیانهٔ خود را به بیش از یک میلیون دلار برساند. آنتونی رابینز معتقد است ذهن انسان می‌تواند از موانع عبور کند و این موضوع را سال‌هاست آموزش می‌دهد.

او در سال ۱۹۹۱ مؤسسه‌ای غیرانتفاعی برای کمک به کودکان معلول، افراد بی‌خانمان، مسن و زندانیان تأسیس کرد. گفته شده است که آنتونی رابینز مقدار قابل‌توجهی از درآمد خود را وقف فقرا کرده. آنتونی رابینز مدرسه‌ها، دانشگاه‌ها و بناهای بسیار زیادی را برای فقرا ساخته است.

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

zarrr
۱۴۰۲/۱۲/۰۱

کتاب خیلی خوبیه محتواش واقعا کمک کنندست اما من صدای خواننده رو زیاد دوست ندارم خوانش عالیه اما خب صدا سلیقه ای:)

کاربر 1436
۱۴۰۲/۰۲/۱۹

درود کتاب بسیار خوب و تأثیر گذاری است، بیشتر جنبه روانشناسی و تغییر در رفتارها دارد گویندگی بسیار روان، دلنشین و‌ با تسلط کافی است فقط یه سؤال آقای عارف امیری اهل کجا هستند که کلمه ناخُن را با فتحه روی

- بیشتر
کاربر ۵۲۷۴۴۲۲
۱۴۰۱/۱۰/۳۰

برنامه مزخرفیه اصلا نمیشه خرید کرد خاک برسرتون

زمان

۵ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۴۶۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۴۶۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان