دانلود کتاب صوتی مدیریت استرس با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مدیریت استرس اثر آلن الکین

دانلود و خرید کتاب صوتی مدیریت استرس

معرفی کتاب صوتی مدیریت استرس

کتاب صوتی مدیریت استرس اثر آلن الکین با ترجمهٔ رضا اردلان و گویندگی مصطفی طالبیان مقدم توسط شنیدار منتشر شده است. دکتر «آلن الکین» بنیانگذار مرکز مشاوره و مدیریت استرس، در خلاصهٔ کتاب صوتی «مدیریت استرس» درباره‌ٔ روش‌ها و ابزارهایی که به کاهش استرس کمک می‌کنند و سبب می‌شوند بر اضطراب و خشم خود مسلط شویم، صحبت می‌کند. او همچنین در داشتن یک برنامه‌ٔ کاری و غذایی مناسب که به کنترل استرس منجر می‌شود، ما را یاری می‌دهد.

درباره کتاب صوتی مدیریت استرس

این کتاب عوامل متعددی را در ایجاد استرس دخیل می‌داند و همچنین راه‌های گوناگونی را نیز برای مدیریت استرس در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. از جمله مباحثی که در این کتاب شرح و بررسی می‌شود می‌توان به اهمیت تغذیه‌ٔ مناسب، ورزش‌کردن و خواب کافی، تأثیر خطاهای فکری بر استرس و ده منبع اصلی استرس اشاره کرد. همچنین برای شناسایی مشکل استرس و مقابله با آن راهکارهایی نیز پیشنهاد شده است. مانند: خودآزمایی‌های متعدد برای شناسایی منبع استرس و نحوه‌ٔ برخورد با آن، نکاتی برای برطرف‌کردن گرفتگی عضلات و آرام‌کردن ذهن، توصیه‌هایی درباره‌ٔ مدیریت زمان و خشم و استرس شغلی و ...

دکتر الکین می‌گوید: «استرس برای هر یک از ما بیانگر موضوعی متفاوت است. استرس می‌تواند چاشنی زندگی و یا بوسه‌ٔ مرگ باشد.» آلن الکین همچنین یک جعبه‌ابزار کامل شامل انواع تکنیک‌ها، راهکارها و تاکتیک‌های مختلف مدیریت استرس به ما ارائه می‌دهد.

آیا تا‌به‌حال برایتان پیش آمده ‌است که استرس در مورد موضوعی آنقدر شما را تحت تأثیر قرار دهد که زندگی‌تان را فلج کرده و به جنبه‌های دیگری از جمله کار و تحصیلتان نیز آسیب وارد کند؟ آیا برایتان اتفاق افتاده که استرس روابط شخصی، روابط کاری، روابط زناشویی و روابط دوستانه‌تان را متزلزل کند یا از بین ببرد؟ وقتی بتوانید بر استرس خود مسلط شوید، آن‌وقت شاهد پیشرفت در تمام جنبه‌های زندگی‌تان خواهید بود و خواهید توانست به انتهای مسیری که برای شما استرس‌زاست برسید.

کتاب صوتی مدیریت استرس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌هایی با موضوع توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

نظرات کاربران

مهسا
۱۴۰۱/۰۸/۱۰

نحوه خوندن گوینده چقدر بده، خود صداش باعث استرس میشه

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۳۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۳۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان