دانلود کتاب صوتی تربیت کودک با صدای کوثرسادات رادمردان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تربیت کودک اثر علی صفایی حائری

دانلود و خرید کتاب صوتی تربیت کودک

معرفی کتاب صوتی تربیت کودک

کتاب صوتی تربیت کودک نوشتهٔ علی صفایی حائری با صدای کوثرسادات رادمردان در انتشارات لیله القدر منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی تربیت کودک

علی صفایی حائری در این کتاب دربارهٔ روش‌های تربیت کودک و عوامل دخیل در تربیت با تأکید بر نقش معلم سخن گفته است. در همهٔ فرهنگ‌ها، تربیت صحیح کودکان یکی از دغدغه‌های والدین است و کسی نیست که نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشد و یا اهمیت کمی برای آن قائل شود. در کتاب صوتی تربیت کودک نویسنده با رویکردی ایرانی - اسلامی به معلمان کمک می‌کند تا روش‌های تازه و متفاوتی برای هدایت کودکان یاد بگیرند. 

شنیدن کتاب صوتی تربیت کودک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام معلمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی تربیت کودک

«پس باید ابتدا مراحل خود سازی را طی کنیم:

ـ خودشناسی (توجه به خود)

ـ خود سوزی (پاکسازی ـ تزکیه)

ـ کشف نقاط ضعف و تسلط بر آنها

ـ کشف استعدادها و نقاط قوت و تقویت آنها

ـ انقلاب درونی (انفجار درونی)

بله، ممکن است که یک معلم در کلاس سخنان خیلی خوب و جالبی بگوید، ولی مسأله این است که پیش از حرف‌ها، این رفتار و عملماست که روی دیگران تاثیر می‌گذارد. معلم باید اعمال خود را کنترل کند و توجه داشته باشد که طرز راه رفتن او، خندیدن، لباس پوشیدن، نوع آرایش و شکل تفریحات و حتی طرز نگاه کردن او، در شاگرد تأثیر می‌گذارد.

این کافی نیست که حرف‌های خوب بزنیم. وقتی تو، داری از یک زندگی ساده و بی‌تجملات و رفت و آمدهای مؤمنانه بی‌تشریفات سخن می‌گویی، شاگرد کنجکاو است که بداند خانه تو چگونه است؟ فرش‌هایت، لوازمت، حتی عکس‌هایی که به دیوار خانه‌ات آویخته‌ای، نشان دهنده شخصیت واقعی توست؛ چون شخصیت انسان را می‌توان از روی انتخابش درک کرد.

و چه کسی می‌تواند کلیه اعمالش را کنترل کند؟ آن کسی که مؤمن باشد، زیرا وقتی انسان، همه هستی را هماهنگ و یگانه و همراه و همساز می‌بیند، وقتی که می‌بیند، هیچ حرکتی، بی‌حساب در هستی صورت نمی‌گیرد، او هم که جزو این مجموعه است و روی به سوی واحدِ احد دارد، نمی‌تواند بی‌حساب حرکت کند.»

نظرات کاربران

saqqa
۱۴۰۱/۰۷/۰۲

عالیه. خیلی خوشحالم که این کتاب صوتی شده. لطفاً بقیه کتابهای استاد رو هم صوتی کنید. خدا خیرتون بده

مهدی موسوی
۱۴۰۱/۰۷/۱۴

تفاوت این کتاب با کتاب‌های دیگه اینه که به جای اینکه فقط راهکار بده و بگه اینکارو بکن اونکارو نکن میاد اصول تربیت رو برای شما توضیح میده اون موقع شما خودتون میدونید توی هر شرایطی و هر موقعیتی چطور عمل کنید.

کاربر ۳۹۵۱۹۶۷
۱۴۰۱/۰۷/۱۵

بسیار کتاب مفیدی بود .با توجه به متن سنگین آن ، گوینده در انتقال مفاهیم بسیار خوب عمل کرده و ای کاش بقیه کتاب‌های آفای صفایی را هم این گوینده محترم در طاقچه به اشتراک بگذارند.

کاربر ۳۶۹۹۸۰۱
۱۴۰۱/۰۹/۰۱

کتاب واقعا عالیه برای پدر و مادر ها و مربیان تربیتی استاد عزیز صفایی حائری با علمی بالا مواردی کامل جمع کرده و انسان را از عوامل تربیتی آگاه می‌کنه

کاربر 7150988
۱۴۰۲/۰۶/۱۳

عالی بود

صدیقیان
۱۴۰۲/۰۱/۰۴

کتاب عالی و جامع و صرفا برای معلم نیست برای پدر و مادرها هم هست چون پدر و مادر اولین معلم بچه ها هستن و نکاتی در کتاب هست که اگر بهش دقت بشه مسیر زندگی انسان اصلاح میکنه

farzad
۱۴۰۳/۰۱/۰۶

عالی

کاربر 4088821
۱۴۰۳/۰۱/۰۳

نه برای معلم ها و مربی های تربیتی، بلکه برای همه انسان ها که روزی با پدر و مادر شدن و روزی با الگو قرار گرفتن، معلم و مربی به حساب می آیند، خوندن این کتاب معجزه می‌کنه . معجزه در نوع

- بیشتر
کاربر 8484626
۱۴۰۲/۱۲/۲۰

نظربنده با داشتن مدرک روانشناسی ارشد بعد از خواندن این کتاب، خصوصاً وقتی که فرمودنداز عامل کتک و تحقیر برای تربیتِ کودک استفاده کنیم، بسیار متاسف شدم،( کودک ،کتک!) البته قسمت هایی از کتاب مفید بوده.

saeid,shabtari
۱۴۰۲/۱۲/۰۱

هر پدر و مادری باید بخونه تا آگاهی بالا بره و مشکلات کمتر

زمان

۱ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۲۰۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۲۰۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۳,۰۰۰
۱۱,۵۰۰
۵۰%
تومان