دانلود کتاب صوتی دعواهای زن و شوهری با صدای افشین اعتماد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دعواهای زن و شوهری اثر آلن دوباتن

دانلود و خرید کتاب صوتی دعواهای زن و شوهری

معرفی کتاب صوتی دعواهای زن و شوهری

کتاب صوتی دعواهای زن و شوهری نوشته آلن دوباتن با ترجمه محمدهادی حاجی‌بیگلو و با صدای افشین اعتماد منتشر شده است. این کتاب یکی از کتاب‌های مجموعهٔ مدرسه زندگی است که زیر نظر آلن دوباتن برای ساخت یک زندگی بهتر منتشر می‌شود.

درباره کتاب صوتی دعواهای زن و شوهری

پژوهش‌ها نشان می‌دهد در زندگی هر زوج سالانه بین ۳۰ تا ۵۰ دعوای جدی پیش می‌آید، دعوای جدی به معنای گفت‌وگوی پرتنشی است که از هنجارها و حدود ادب فاصله می‌گیرد. با‌توجه‌به درد و عذابی که دعواهای زناشویی بر زوج‌ها تحمیل می‌کنند، انتظار داریم جوامع مدرن توجه و منابع فراوانی را به این مهم اختصاص بدهند تا بفهمند این مشاجرات چرا رخ می‌دهند و چگونه می‌توان به نحوی کارآمد آن‌ها را خنثی یا رفع کرد. نویسنده معتقد است که دنیای مدرن چندان اهمیتی به این موضوع نداده است پس در کتاب صوتی دعواهای زن‌ و شوهری سعی دارد این مشکل را ریشه‌ای و منطقی حل کند. 

شنیدن کتاب صوتی دعواهای زن و شوهری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام زوج‌هایی که می‌خواهند شاد زندگی کنند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آلن دو باتن

آلن دو باتن، نویسنده، فیلسوف و مجری تلویزیونِ ساکن بریتانیا که دغدغه‌اش نوشتن درباره زندگی روزمره به شیوه‌ای فلسفی است. او در تمام نوشته‌هایش می‌کوشد فلسفه را وارد زندگی عادی انسان کند.

آلن دوباتن نویسنده‌ٔ فلسفی در سال ۱۹۶۹ در شهر زوریخ سوئیس به دنیا آمده است. او اکنون در لندن زندگی می‌کند و مشغول مدیریت در مؤسسه خود یعنی مدرسه‌ٔ زندگی است. این نویسنده اکنون به‌عنوان نویسنده‌ٔ فلسفه‌ٔ روزانه شناخته می‌شود. او درباره‌ٔ موضوعاتی می‌نویسد که هرروزه همه‌ٔ انسان‌ها با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند. موضوعاتی مانند عشق، سفر، هنر، معماری و ادبیات. کتاب‌های آلن دوباتن تاکنون به بیشتر از سی زبان دنیا ازجمله فارسی ترجمه‌ شده‌اند.

دوباتن دورهٔ دکتری فلسفه را در دانشگاه هاروارد آغاز کرد؛ ولی برای نوشتن کتب فلسفی به زبان ساده، آن را نیمه‌کاره رها کرد. مهم‌ترین کتاب‌های آلن دوباتن، تسلی‌بخشی‌های فلسفه و هنر سیروسفر نام دارند.

اولین کتاب آلن دوباتن به نام جستارهایی در باب عشق، در سال ۱۹۹۳ زمانی که او ۲۴ سال داشت، منتشر شد. کتابی که خیلی زود در لیست کتاب‌های پرفروش قرار گرفت و بیش از دو میلیون نسخه از آن به فروش رفت.

آلن دوباتن مؤسس مدرسه‌ای به نام مدرسه‌ٔ زندگی است. او با این باور که فرزندان ما در مدرسه راه و روش زندگی‌کردن را نمی‌آموزند مدرسهٔ زندگی را تأسیس کرد. دوباتن معتقد است این فقدان دانش باعث می‌شود کودکان در زندگی بالغانه‌شان با مشکلات زیادی مواجه شوند.

موضوعاتی که در مدرسه زندگی تدریس می‌شوند متنوع‌اند. اما همه‌ٔ این آموزش‌ها در راستای افزایش خودشناسی هستند. زیرا گردانندگان این مدرسه معتقدند تنها با خودشناسی است که می‌توانیم زندگی برتر و رضایت‌بخش‌تری داشته باشیم. مجموعه‌ٔ آموزش‌های این مدرسه در شش دسته‌ٔ کلی تقسیم‌بندی می‌شود. خودشناسی، ارتباطات (Relationships)، کار، آرامش، رفتار‌های اجتماعی و فرهنگ و فراغت.

نویسندگان و فیلسوفان باتجربه‌ای هم در این مؤسسه کار می‌کنند. نکته‌ٔ جالب این است که باتوجه‌به تفاوتِ روش‌های یادگیری، مدرسه‌ٔ زندگی آلن دوباتن، آموزه‌ها یا محصولاتش را به روش‌های مختلفی، مانند کتاب، کارگاه، ویدئو، جلسه‌ روانکاوی و... ارائه می‌کند.

آلن دوباتن تاکنون کتاب‌های بسیاری منتشر کرده است. از میان این آثار، کتاب‌های جستارهایی در باب عشق، معماری خوشبختی، شغل مورد علاقه، خودشناسی، تسلی‌بخشی‌های فلسفه، هنر سیروسفر، اضطراب منزلت، دین برای خداناباوران، سیر عشق، آرامش، هنر همچون درمان و تعدادی از کتاب‌های مدرسهٔ زندگی به فارسی ترجمه‌ شده‌اند و همه‌ٔ آن‌ها در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های بازار قرار گرفته‌اند.

معرفی نویسنده
عکس آلن دوباتن
آلن دوباتن

آلن دو باتن فیلسوف، نویسنده و مجری تلویزیونی در ۲۰ دسامبر ۱۹۶۹ میلادی در زوریخ به دنیا آمد. او نویسنده‌ی کتاب های مشهوری مانند آرامش و خودشناسی است. او فرزند ژاکلین و ژیلبر دو باتن بود. ژیلبر در اسکندریه در مصر زاده شده بود و پس از این‌که به خاطر به قدرت رسیدن جمال عبد‌الناصر مجبور به خروج از مصر شد، برای کار و زندگی به سوئیس مهاجرت کرد و هم‌بنیان‌گذار موسسه‌ی مالی-اعتباری جی‌ای‌ام شد (ثروت خانواده‌ی او در سال ۱۹۹۹ م. حدود ۲۳۴ میلیون یورو تخمین زده شد). مادر آلن متولد سوئیس و از اهالی اشکنازی و پدرش از خانواده‌ی یهودیان سفاردی‌ از شهر باتن در کاستیا و لئون بود.

نظرات کاربران

کاربر 1608535
۱۴۰۲/۰۷/۰۱

من خیلی دوسش داشتم

زمان

۳ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۱۸۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۱۸۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
۲۷,۵۰۰
۵۰%
تومان