دانلود کتاب صوتی قانون موفقیت با صدای گشتاسب امجدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قانون موفقیت اثر ناپلئون هيل

دانلود و خرید کتاب صوتی قانون موفقیت

نویسنده:ناپلئون هيل
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۱۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قانون موفقیت

کتاب صوتی قانون موفقیت نوشته‌ی ناپلئون هیل با ترجمه‌ی الهام شریف و صدای گشتاسب امجدی در ماه آوا منتشر شده است. این کتاب راهنمایی ماندگار برای دستیابی به رویا و موفقیت است.

درباره کتاب صوتی قانون موفقیت

مفهومِ موفقیت باتوجه‌به ارزش‌ها و اهداف افراد، متفاوت است. بااین‌حال، روشِ کار و نحوه‌‌ی جست‌وجوی موفقیت، برای همه یکسان است. موانع و شکست‌ها در طول مسیر، جزئی اجتناب‌ناپذیر و اغلب موقت، از این فرایند هستند. راه‌های میان‌بر نیز کمکی نمی‌کنند، زیرا شکست‌ها جزئی از فرایند یادگیری و برای موفقیتِ حقیقی، ضروری هستند. موفقیت، با تعیین هدفی مشخص برای آینده شروع می‌شود. بهترین راه برای خلاص شدن از ترس‌ها این است که مستقیم با آن‌ها مواجه شویم و احساساتی را که القا می‌کنند و جایی را که از آن ریشه می‌گیرند، بررسی کنیم. کتاب صوتی قانون موفقیت به شما کمک می‌کند ترس‌هایتان را بشناسید و در راه موفقیت قدم بردارید. برای موفق شدن اول باید بدانی چه می‌خواهی، سپس راه رسیدن به آن را یاد بگیری. از نظر ناپلئون هیل نویسنده کتاب صوتی قانون موفقیت داشتن یک هدف قطعی و مشخص اصلی‌ترین دلیل موفقیت هر فرد است. در این کتاب نویسنده به آموزش اصول و قوانینی می‌پردازد که باعث موفقیت در کسب و کار می‌شوند. نویسنده در این کتاب به داشتن قدرت تخیل اشاره می‌کند و شرط لازم برای رسیدن به اهداف را قدرت تخیل می‌داند.

از ویژگی‌های مهم کتاب صوتی قانون موفقیت می‌توان به دو ویژگی اشاره کرد؛ اول اینکه به خواننده کمک می‌کند بتواند نقاط ضعف خود را شناسایی کند و دوم اینکه راه قطعی برای چیره شدن بر ضعف‌ها ارائه می‌کند. این کتاب در اصل به بررسی موانع میان انسان و موفقیت پرداخته است که می‌توان به تعصب، طمع، خرج کردن بیش از درآمد و... اشاره کرد. ناپلئون هیل به قانون «ذهن مرکب» اشاره می‌کند و آن را پایه و اساس همه دستاورد‌های بشر می‌داند. ذهن مرکب به معنای ذهنی است که از اتصال دو و یا چند انسان در راستای هدفی مشترک شکل می‌گیرد.

ناپلئون هیل در کتاب صوتی قانون موفقیت به پانزده اصل اشاره می‌کند. در ادامه این اصول به‌صورت مختصر بیان می‌شوند.

اولین درس داشتن هدفی قطعی و مشخص است در این اصل نویسنده به ذهن‌آگاهی می‌پردازد و اینکه با داشتن هدف مشخص و قاطع می‌توان جلوی مسیر‌ها و راه‌های بیهوده را گرفت و قدم در راه درست گذاشت. نویسنده به پرورش فرد برای داشتن ذهن خلاق می‌پردازد و سعی می‌کند با دادن آموزه‌ها به خواننده این امید را بدهد که برای رسیدن به موفقیت هیچ آخرین راهی وجود ندارد.

دومین درس داشتن اعتماد به نفس است، در این بخش شش ترس اصلی انسان مانند ترس از فقر، پیری، مرگ و... بررسی می‌شوند و نویسنده در تلاش است بیان کند که با تردید کردن در زندگی است که هدف به مقصد نمی‌رسد.

سومین درس عادت پس‌‌انداز کردن است که ناپلئون هیل به آموزش شیوه پس‌انداز کردن و تقسیم درآمد به گونه‌ای که بتوان بخشی از درآمد را به صورت پس‌انداز ذخیره کرد اشاره می‌کند. نویسنده راه و روش درست و به اندازه خرج کردن را یاد می‌دهد.

درس چهارم ابتکار و رهبری است، با کنار گذاشتن عادت سهل‌انگاری و تعلل کردن در امور و با اصول دیگری که ارائه می‌شود نویسنده در تلاش است تا به جای دنباله‌رو بودن رهبر بودن را آموزش دهد و با یادآوری یک سری اصول به دیگران به صورت روزانه خود نیز به آن‌ها نائل شوید.

در پنجمین درس از کتاب صوتی قانون موفقیت، ناپلئون هیل به داشتن قدرت تخیل اشاره دارد و با تقویت ذهن به ارائه طرح نو و خلاقانه می‌پردازد و راهکارهایی ارائه می‌دهد که با یادگیری آن می‌توان به خلاقیت و ارائه طرح جدید رسید.

در ششمین درس از پانزده اصل قانون موفقیت نویسنده به اشتیاق و پروراندن حس شور و شوق می‌پردازد. اینکه با داشتن اشتیاق به هدف نهایی نزدیک شده و می‌توان با این حس دیگران را تحت تاثیر قرار داد. داشتن این حس در خود و ابراز آن به دیگران باعث ایجاد انگیزه در فرد و اطرافیان می‌شود. در کنار اشتیاق و شور و شوق، نویسنده به تلقین هم اشاره می‌کند و آن را ابزاری برای هموار کردن مسیر می‌داند.

درس هفتم خویشتن‌داری است که با کنترل احساسات و اشتیاقات می‌توان هدف را سازماندهی کرد تا به نتیجه مطلوب رسید. اشتیاق بدون خویشتن‌داری مانند طوفان کنترل‌نشده است که همه چیز را در هم شکسته و ویران می‌کند. ناپلئون هیل خویشتن‌داری را چرخ تعادلی معرفی می‌کند که اعمال انسان را در جهت تحقق هدف هدایت می‌کند.

درس هشتم عادت کردن بیش از دستمزد است؛ نویسنده در این درس می‌آموزد که با وارد کردن عنصر عشق به کار و فعالیت‌های خود می‌توانیم آن را لذت‌بخش کنیم و با بالاترین بازدهی به انجام آن بپردازیم.

درس نهم شخصیت دوست‌داشتنی است؛ نویسنده می‌گوید تاثیری که در اولین نگاه در ذهن دیگران از شخصیت هر فرد شکل می‌گیرد در رسیدن شخص به هدف نقش بسزایی دارد.

درس دهم فکر دقیق و درست است. تفکر دقیق و درست مستلزم دو ویژگی ضروری است؛ اولین نکته این است که بتوان به دقت فکر کرد و واقعیت و اطلاعات مهم را تشخیص داد دانستن این نکته که تمامی اطلاعات دارای اهمیت یکسان نیستند نیز ضرورت دارد. دومین نکته تمیز دادن واقعیت‌های با‌اهمیت از بی‌اهمیت است. با داشتن این دو اصل می‌توان به تفکر دقیق و درست دست یافت.

یازدهمین درس کتاب صوتی قانون موفقیت تمرکز است. تمرکز و توجه کامل به یک موضوع تا به انجام رسیدن نهایی آن مهم‌ترین ویژگی این درس است. با استفاده از دانش و تفکر می‌توان قدم در راه گذاشت و تا عملی شدن موضوع مشخص دست از آن بر نداشت.

دوازدهمین درس همکاری است. بهره جستن از تجربه کاری دیگران و دانستن ارزش کار گروهی بزرگترین فعالیتی است که در این درس آموزش داده می‌شود و با یادگیری همکاری بدون خصومت و حسادت می‌توان از تجربه دیگران بهره جست و به موفقیت نزدیک‌تر شد.

سیزدهمین درس این است که چگونه می‌توان از شکست بهره گرفته و به جلو قدم برداشت و میان شکست و باخت موقت تمایز قائل شد. با واقف شدن به این امر می‌توان مراحل موفقیت را بهتر و آسان‌تر طی کرد.

چهاردهمین درس بردباری و داشتن صبر در راه رسیدن به هدف است. در این درس ناپلئون هیل با اشاره به درس دهم یادآور می‌شود که کم‌تحملی و تعصب دو عنصر بازدارنده در رسیدن به هدف هستند.

پانزدهمین و آخرین درس کتاب صوت یقانون موفقیت یک قانون طلایی است که نویسنده در آن به آموزش استفاده از قوانین قبلی می‌پردازد.

شنیدن کتاب صوتی قانون موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر به کتاب‌های موفقیت در کسب‌وکار علاقه دارید شنیدن کتاب صوتی قانون موفقیت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ناپلئون هیل

ناپلئون هیل در ۱۶ اکتبر ۱۸۸۳ در ایالت ویرجینیا متولد شد و از کودکی با فقر دست و پنجه نرم می‌کرد. او از نوجوانی نویسندگی را آغاز کرد و مخارج تحصیل خود را می‌پرداخت. هیل به عنوان بخشی از کار خود در مجله مردان مشهور باب تیلور در سال ۱۹۰۸ با اندرو کارنگی مصاحبه کرد و او بود که به هیل پیشنهاد کرد تا برای مطالعه روند موفقیت با پانصد فرد موفق مصاحبه کند.

ناپلئون هیل استعداد خوبی در نوشتن داشت، به همین دلیل کار مصاحبه با افراد مشهور را به او سپرده بودند. او سال‌ها تلاش کرد تا در نهایت موفق شد نتیجه تمام مصاحبه‌ها را در یک کتاب گردآوری کند. این اثر، از راه و روش ثروتمندشدن گفته است و رمز موفقیت رسیدن به پول از زبان کسانی است که واقعاً به این موفقیت رسیده‌اند. بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از آن کتاب تاکنون فروش رفته است.

در سال ۱۹۲۸ اولین کتاب هیل با نام قانون موفقیت چاپ شد. از کتاب‌های دیگر هیل می‌توان به بیندیشید و ثروتمند شوید، نردبان جادویی به سمت موفقیت، آرزوها شما را پولدار نمی‌کنند و... اشاره کرد.

ناپلئون هیل از سال ۱۹۳۳ تا سال ۱۹۳۵ مشاور «فرانکلین روزولت» رئیس‌جمهور آمریکا بود او در سال ‍۱۹۷۰ در کارولینای جنوبی دیده از جهان فروبست.

نظرات کاربران

B
۱۴۰۱/۱۲/۰۲

کاش ارزون بود می تونستم بخرم یا طاقچه هدیه میداد خیلی دوسش دارم😥

کاربر ۵۱۷۰۷۳۴
۱۴۰۱/۰۹/۲۶

یکی از بهترین و زیباترین کتاب هایی کهوشنیدم هرکی که میخواد تو زندگیش تغییرات مثبت ایجاد کنه ، این کتاب رکن اصلی این موضوعه دقت کنید که بدون تعصب و توجه به اتفاقات اطرافتون و با ذهن خیلی آروم و بسیاااااار دقیق

- بیشتر
منوچهر نظری
۱۴۰۲/۰۹/۲۶

محشره این کتاب🤩🤩🤩🤩🤩

Iliya
۱۴۰۲/۰۹/۰۸

کامل ترین کتابی بود که توی این کتاب‌های روانشناسی موفقیت دیده بودم بود. متشکرم بابت کتاب صوتی این اثر بی‌نظیرتون.

elmirasharifi
۱۴۰۲/۰۷/۲۷

واقعا کتاب فوق العاده ای برای کسایی که میخوان پیشرفت کنن زندگی منو دگرگون کرد واقعا ممنونم که تخفبف گذاشتید و اینکه ۱۵ نفر زحمت کشیدن به نوشتن این کتاب واقعا کم چیزی نیست :) ممنونم

shahzad kafaeii
۱۴۰۲/۰۸/۰۵

خیلی گرون هست کاش تخفیف میدادید می تونستیم بخریم

زمان

۲۴ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۳۴۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۴ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۳۴۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴۰,۴۰۰
۹۸,۲۸۰
۳۰%
تومان