دانلود کتاب صوتی لازم نیست دیوانه‌ وار کار کنی با صدای بهاره آقاداوود + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی لازم نیست دیوانه‌ وار کار کنی اثر جیسون فرید

دانلود و خرید کتاب صوتی لازم نیست دیوانه‌ وار کار کنی

معرفی کتاب صوتی لازم نیست دیوانه‌ وار کار کنی

کتاب صوتی لازم نیست دیوانه‌ وار کار کنی نوشتهٔ جیسون فرید و دیوید هاینمر هانسن و ترجمهٔ سیدمحمد اعظمی نژاد و عزیز میردار و با صدای بهاره آقاداوود است و انتشارات شرکت توسعه محتوای لحن دیگر آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی لازم نیست دیوانه‌ وار کار کنی

تقریبا غیرممکن است که روی چیزی کار کنید و و سوسه نشوید که از همه‌ٔ ایده‌های جدید و جالبی که همراه خودشان «ای‌کاش!» و «می‌توانستیم آن‌را هم انجام دهیم» دارند، استقبال نکنید. همیشه یک‌ کار دیگر هست که می‌توانست انجام شود و یک پیشرفت دیگر که باید وجود داشته باشد. اما اگر می‌خواهید واقعا پیشرفت کنید، باید هرچه جلوتر می‌روید، خودتان را محدودتر کنید.

پس از نشستن گرد و غبار اولیه، کار مورد نیاز برای تمام کردن یک پروژه باید با گذشت زمان کاهش یاید، نه اینکه بیشتر شود. فرجه باید به‌راحتی به پایان خودش نزدیک شود، نه اینکه نزدیک‌شدن به انتهای آن ترسناک‌تر جلوه کند. به‌خاطر بسپارید: فرجه می‌خواهیم نه خفقان زمانی.

کتاب صوتی لازم نیست دیوانه‌ وار کار کنی شامل مجموعه مباحث علمی و کاربردی بسیار ارزشمندی است که به مدیران و کارشناسان ســازمان‌ها کمک می‌کند تا ضمن شناسـایی ابعاد اتلاف منابع، نسبت به شناسایی مؤلفه‌های مدیریت برنامه‌ها نیز آگاه شوند و بتوانند از آن‌ها به بهترین شکل در امور کاری‌شان بهره ببرند. یکی از مشـکلات رایج مدیران سـازمان‌ها، فقدان برنامه‌ای یکپارچه و منسـجم برای انجام وظایف و مسـئولیت‌های سپرده‌ شـده است. صرف‌نظر از جایگاهی که در ســازمان دارید، می‌توانید انتخاب‌های بهتری داشته باشــید؛ انتخاب‌هایی که کار شما را بهبود بخشد و آرامشتان را بیشتر کند.

شنیدن کتاب صوتی لازم نیست دیوانه‌ وار کار کنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی لازم نیست دیوانه‌ وار کار کنی

«دنیای کسب‌وکار از تورم شدید جاه‌طلبی رنج می‌برد. دیگر فقط ساخت و ارائهٔ یک محصول یا خدمت عالی مطرح نیست بلکه این موضوع مطرح است: چگونه برند جدید همه چیز را تغییر می‌هد. هزار انقلاب به یکباره رخ داده است.

هیچ چیزی مانند شیفتگی به ایجاد اختلال، نمی‌تواند این موضوع را به طور خلاصه بیان کند. این روزها همه می‌خواهند اخلال‌گر باشند. آن‌ها قصد دارند تا تمام قواعد و یک‌سری قوانین را بشکنند و هر صنعت موجودی را تخریب کنند. اما اگر به کار خودتان برچسب اختلال بزنید احتمالا اینگونه نیست.

بیس کمپ در حال تغییر جهان نیست. این شرکت ارتباط برقرار کردن و مشارکت را برای شرکت‌ها و تیم‌ها راحت‌تر می‌کند. این کار بسیار ارزشمند است و کسب‌وکاری فوق‌العاده ایجاد می‌کند. ما دقیقا در حال بازنویسی تاریخ جهان نیستیم و این اشکالی ندارد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۲۶۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۲۶۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۹,۰۰۰
۵۵,۳۰۰
۳۰%
تومان