دانلود کتاب صوتی استعداد نافرمانی و شکستن قوانین کار و زندگی با صدای مسعود آشوری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی استعداد نافرمانی و شکستن قوانین کار و زندگی اثر فرانسسکا جینو

دانلود و خرید کتاب صوتی استعداد نافرمانی و شکستن قوانین کار و زندگی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی استعداد نافرمانی و شکستن قوانین کار و زندگی

خلاصه‌کتاب صوتی استعداد نافرمانی و شکستن قوانین کار و زندگی نوشتهٔ فرانسسکا جینو و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای مسعود آشوری است و شنیدار آن را منتشر کرده است.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی استعداد نافرمانی و شکستن قوانین کار و زندگی

در خلاصه‌کتاب صوتی استعداد نافرمانی خواهید شنید: ویدیوئی وجود دارد که من همیشه دوست دارم به دانشجویانم نشان ‌دهم؛ ویدیو با تصویر پسر کوچکی شروع می‌شود که چند توپ و یک چوب بیسبال در دست دارد. او با صدای بلند اعلام می‌کند: «من بزرگ‌ترین ضربه‌زنندهٔ دنیام»، بعد توپ را به هوا می‌اندازد، اما موفق نمی‌شود با چوب به آن ضربه بزند.

او فریاد می‌زند: «ضربهٔ اول»!

سپس بدون معطلی توپ را بر‌می‌دارد و دوباره فریاد می‌زند: «من بزرگ‌ترین ضربه‌زنندهٔ دنیام.» توپ را بالا می‌اندازد، اما باز هم ناموفق است.

فریاد می‌زند: «ضربهٔ دوم»!

این بار پسرک چوب و توپ را بادقت بررسی می‌کند، آن‌ها را برانداز می‌کند، دستانش را به هم می‌مالد و دوباره اعلام می‌کند: «من بزرگ‌ترین ضربه‌زنندهٔ دنیام.» توپ را به طرف بالا پرتاب می‌کند و باز هم نمی‌تواند به آن ضربه بزند.

«ضربهٔ سوم»!

پس از ناکامی در سومین ضربه، مکث می‌کند. گیج شده است. ناگهان فکری به سرش می‌زند، می‌خندد و می‌گوید: «واااای! من بزرگ‌ترین پرتاب‌کنندهٔ دنیام»!

و این لبخندِ پیداکردن توانمندی است؛ نافرمان‌ها هیچ محدودیتی برای موفقیت قائل نیستند.

سرپیچی از قوانین به معنای بی‌نظمی و بی‌برنامه‌بودن نیست، ما به استعداد نافرمانی نیاز داریم تا زندگی و شغل خود را از یکنواختی و رکود نجات دهیم. وجود افراد نافرمان برای پیشرفت سازمان‌ها و جامعه نیز ضروری است. زیرا آن‌ها می‌توانند به‌راحتی دربارهٔ کارها و اهداف یک مجموعه سؤال بپرسند و در صورت ناکارآمدبودن قوانین، بدون ترس موضوع را ابراز کنند.

قرار نیست شکستن قوانین ما را به دردسر بیندازد. بلکه اگر درست و به‌موقع باشد، می‌تواند باعث پیشرفت ما شود. برای آشنایی عملی با این موضوع، در ادامه، داستان‌هایی از افراد نافرمان را مرور می‌کنیم که خودشان را محدود به قوانین دست‌وپاگیر نکرده‌اند. شناکردن برخلاف جریان رودخانه همیشه سخت است، اما با تقویت چند ویژگی که در ادامه با آ‌ن‌ها آشنا می‌شویم، می‌توان این مسیر را آسان‌تر کرد.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی استعداد نافرمانی و شکستن قوانین کار و زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به دنبال پیشرفت در زندگی و کسب و کارتان هستید، کتاب صوتی استعداد نافرمانی و شکستن قوانین کار و زندگی می‌تواند مانند یک چراغ راهنما به شما کمک کند. 



نظرات کاربران

Farhad Mirkhani
۱۴۰۲/۰۴/۲۰

عالی

زمان

۳۸ دقیقه

حجم

۳۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۸ دقیقه

حجم

۳۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان