دانلود کتاب صوتی کنترل ذهن با صدای حمیده کریمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کنترل ذهن اثر خوزه  سیلوا

دانلود و خرید کتاب صوتی کنترل ذهن

نویسنده:خوزه سیلوا
امتیاز:
۳.۴از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کنترل ذهن

کتاب صوتی کنترل ذهن نوشتهٔ خوزه سیلوا و ترجمهٔ مجید پزشکی است. حمیده کریمی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی حاوی تکنیک‌های رسیدن به سطح موفقیت ذهنی است.

درباره کتاب صوتی کنترل ذهن

کتاب صوتی کنترل ذهن نوشتهٔ خوزه سیلوا (فراروان‌شناس و مبدع روش معالجهٔ سیلوا) است. این کتاب صوتی درمورد چگونگی مهار و کنترل ذهن و شیوه‌های بهره‌برداری از نیروی بی‌کران آن است؛ دانش نوپایی که دیرزمانی از پدیداری آن نمی‌گذرد. خوزه سیلوا یکی از اندیشمندانی است که با ‌آنکه در هیچ مدرسه و کلاس درسی شرکت نکرده است، درس‌های بسیاری دربارهٔ دانش کنترل ذهن برای آموختن به ما دارد. «متد کنترل ذهن سیلوا» امروز در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا و از جمله در ایران آموزش داده می‌شود و گفته می‌شود که تاکنون میلیون‌ها تن با بهره‌برداری از این شیوه و کنترل ذهنشان توانسته‌اند به دستاوردهایی بزرگ و چشم‌گیر دست یابند.

شما می‌توانید با شنیدن کتاب کنترل ذهن توانایی کنترل ریتم امواج مغزی خود را در جهت بهبود وضعیت زندگی‌تان کسب کنید. شاید برایتان تعجب‌برانگیز باشد، ولی می‌گویند که این کار با کمک «متد سیلوا» کاملاً عملی است و نتایج آن منافع سودمند بیشماری برای شما دارد. اساساً ذهن به اسبی چموش می‌ماند‌؛ اسبی توانمند و نیرومند که اگر بتوانیم آن را رام و مهار کنیم و بر آن سوار شویم، ما را تا به آنجا می‌رساند که به جز خدا نبینیم. اما اگر بدون مهار و کنترل‌کردن اسب، بر آن سوار شویم چنان ما را بر زمین می‌زند که گاه شاید دیگر نتوانیم از روی زمین بلند شویم.

شنیدن کتاب صوتی کنترل ذهن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و افرادی که می‌خواهند از تمام توان ذهنی خویش بهره ببرند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره خوزه سیلوا

خوزه سیلوا (José Silva) در سال ۱۹۱۴ در لارودی تکزاس به دنیا آمد. او ثابت کرده است که با به‌کارگیری روش او مغز وارد مرحلهٔ آلفا می‌شود و سمت راست مغز که غریزی و شهودی و خلاق است به کار می‌افتد. او که یک مسیحی مؤمن و معتقد است، در طی مطالعات خود به این نتیجه رسیده است که قدرت خارج‌کردن هیاهوی مسائل دنیای خارج و پرداختن به درون همان است که عیسی مسیح (ع) گفت که «بهشت در درون ما است». خوزه سیلوا به این نتیجه رسیده است که جهان هستی به‌وسیلهٔ یک نیروی متفکر و آگاه ساخته شده و به‌همین‌دلیل کسانی که در دانش متافیزیک کار می‌کنند، در می‌یابند که روز‌به‌روز فاصلهٔ بین علم و مذهب کوتاه‌تر می‌شود. او معتقد است که قدرت عیسی مسیح در استفاده از نوعی انرژی بوده است که با آن می‌توانسته دردها و بیماری‌ها را از بین ببرد.

اساس کار خوزه سیلوا را نیز انتقال انرژی دانسته‌اند. این کار را می‌توان هم بر بالین بیمار و هم از راه دور انجام داد. او می‌گوید که می‌توان از انرژی روحی برای تغییر ماده استفاده کرد. آنچه که مهم است آن‌ است که هرگز نمی‌توان از این انرژی برای مقاصد منفی استفاده کرد؛ زیرا چنین کاری برخلاف قوانین حاکم بر طبیعت است.

«کنترل ذهن» و «دستان شفابخش» از کتاب‌های خوزه سیلوا هستند.

بخش‌هایی از کتاب صوتی کنترل ذهن

«می‌دانیم که خشم واکنشی منفی همراه با احساس رنجش و دلخوری شدید است؛ بنابراین قطب مخالف خشم واکنشی مثبت همراه با احساس لذت و دلخوشی شدید خواهد بود. اگر بخواهیم از مقیاس دوقطبی کمک بگیریم، خشم در انتهای قطب منفی و لذت در انتهای قطب مثبت این مقیاس قرار خواهد گرفت. میانه این مقیاس نیز منطقه‌ خنثی خواهد بود؛ منطقه‌ای که نه به واکنش مثبت تعلق خواهد داشت و نه به واکنش منفی. اگر درجه به درجه از قطب منفی مقیاس به میانه آن پیش برویم، رفته‌رفته از شدت خشم کاسته خواهد شد و در میانه مقیاس، دیگر اثری از خشم نخواهد بود. با ورود به قطب مثبت، و حرکت به سوی انتهای آن، احساس لذت اندک اندک بیشتر و بیشتر خواهد شد.»

فهرست کتاب صوتی کنترل ذهن

بخش نخست: اصول اساسی متد کنترل ذهن سیلوا

فصل نخست: نخستین گام‌ مراقبه

فصل دوم: نگرش عاشقانه

فصل سوم: پنج راز شاد زیستن

فصل چهارم: هفت اصل قدرت

فصل پنجم: تصاویر ذهنی طلایی

بخش دوم: سازوکار ذهن

فصل ششم: استرس و تنش

فصل هفتم: ترس، خوش‌بینی، دلیری

فصل هشتم: احساس گناه و بخشش خود

فصل نهم: کنترل خشم

فصل دهم: خودباوری

بخش سوم: برنامه‌ریزی: گذشته، اکنون، آینده

فصل یازدهم: برنامه‌ریزی‌های گذشته و برنامه‌ریزی از نو

فصل دوازدهم: برنامه‌ریزی برای رسیدن به هدف‌

فصل سیزدهم: خود گذشته، خود آینده

بخش چهارم: توان‌افزایی

فصل چهاردهم: خواست، باور و انتظار

فصل پانزدهم: واژه‌های توان‌افزا

فصل شانزدهم: کنترل وزن

فصل هفدهم: قربانی شرایط نشوید و تعیین‌کننده باشید

فصل هجدهم: پرانگیزگی و بی‌انگیزگی

فصل نوزدهم: پرورش حواس و احساسات

بخش پنجم: بهبود روابط با دیگران

فصل بیستم: آگاهی از روابط

فصل بیست‌و‌یکم: حل مسائل خانوادگی

فصل بیست‌و‌دوم: چگونگی برخورد با منفی‌باف‌ها

بخش ششم: کار و پیشه

فصل بیست‌وسوم: چگونگی هدف‌گذاری و رسیدن به هدف

فصل بیست‌و‌چهارم: نیروی مذکر و نیروی مؤنث

فصل بیست‌و‌پنجم: موفقیت شغلی

فصل بیست‌و‌ششم: موفقیت در کارهای شخصی

بخش هفتم: تغییر و دگرگونی

فصل بیست‌وهفتم: دشواری‌های تغییر کردن

معرفی نویسنده
خوزه سیلوا

خوزه سیلوا نویسنده و روانشناس مطرح آمریکایی است. این روان‌شناس خودآموخته، نویسنده‌ی کتاب‌ روش سیلوا است که هدف آن، کمک به افراد برای افزایش بهره‌ی هوشی، توسعه‌ی مهارت‌های روانی و همچنین ایجاد توانایی برای درمان خود و دیگران از راه دور، با استفاده از نیروهایی است که کماکان برای علم ناشناخته محسوب می‌شوند.

نظرات کاربران

معصومزاده
۱۴۰۱/۰۷/۲۸

اولا که هیچ کسی حتی یک نظر کوتاه درباره کتاب نداده. ثانیا انتخاب نمونه کوتاه از متن کتاب برای آشنایی مخاطب جهت خرید کتاب بسیار بی سلیقه انتخاب شده است

رویا
۱۴۰۲/۱۲/۲۴

بسیار خوب

زمان

۶ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۳۸۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۳۸۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
تومان