دانلود کتاب صوتی تابلو آرزوها با صدای لیا عرفانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تابلو آرزوها اثر راندا برن

دانلود و خرید کتاب صوتی تابلو آرزوها

معرفی کتاب صوتی تابلو آرزوها

کتاب صوتی تابلو آرزوها نوشتهٔ راندا برن و ترجمهٔ گروه مترجمان است. لیا عرفانی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و نشر مسیر سبز رشد آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی درمورد شیوه‌های رسیدن به آرزوها سخن گفته است.

درباره کتاب صوتی تابلو آرزوها

کتاب صوتی تابلو آرزوها از تابلوی آرزو یا تابلوی کائنات می‌گوید؛‌ آنچه در بیشتر کتاب های موفقیت و آموزش قانون جذب به‌عنوان روشی برای جذب خواسته‌ها با قدرت ذهنی معرفی شده است.

تابلوی آرزوها یا تابلوی کائنات یک تابلو است که تشکیل شده است از تصاویری که هر یک نمایانگر یک آرزو از فرد است؛ برای مثال دوست دارید در چگونه خانه‌ای زندگی کنید یا دوست دارید چه خودرویی داشته باشید یا دوست دارید روابط عاطفی‌تان با همسر یا دوستتان چگونه باشد؟ راندا برن معتقد است که برای رسیدن به این خواسته‌ها راه‌وروشی ویژه وجود دارد.

نویسنده می‌گویدکه برای درست‌کردن تابلوی کائنات کافی است عکس‌هایی را از چیزهایی که دوست دارید در آینده داشته باشید، پیدا کنید و آن‌ها را در کنار یکدیگر در یک تابلو بچسبانید و این تابلو را در جایی قرار دهید که بتوانید هر روز پیش از خوابیدن و زمانی که از خواب برمی‌خیزید به آن نگاه کنید و نزدیک‌شدنتان به اهداف را حس کنید. این کار در شما احساس خوب اشتیاق و انگیزه پدید خواهد آورد. در تابلوی کائنات هر عکسی که دوست دارید را می توانید بچسبانید، همچنین می‌توانید هر عکسی که می‌خواهید را با عکس‌های دیگر جایگزین کنید.

برای آشنایی بیشتر با رمزوراز این روش کتاب صوتی تابلو آرزوها نوشتهٔ راندا برن را با صدای لیا عرفانی بشنوید.

شنیدن کتاب صوتی تابلو آرزوها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ روان‌شناسی عمومی و موفقیت در زندگی و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

درباره راندا برن

راندا برن نویسنده، تهیه‌کننده و برنامه‌ساز تلویزیونی است که در سال ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا زاده شد. او به‌واسطهٔ کتاب و فیلم «راز» به شهرت جهانی رسید. کتاب‌های بعدی او، «قدرت»، «جادو» و «قدرت تصور هِنری» هم به‌نوعی تحت‌تأثیر کتاب راز هستند؛ همچنین کتاب «راز، چگونه زندگی مرا دگرگون کرد» هم به‌گونه‌ای بیانگر تأثیر این کتاب در مسیر حرفه‌ای راندا برن است. کتاب راز زمانی که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد، در طول یک سال، ۱۹ میلیون نسخه به فروش رسید.

راندا برن در سال ۲۰۰۷ در لیست ۱۰۰ فردی قرار گرفت که به گزینش مجلهٔ تایم در شکل‌دادن به جهان تأثیر داشته‌اند. موفقیت تجاری و شهرت جهانی راندا برن از زمانی که در برنامهٔ تلویزیونی «اپرا وینفری» حضور پیدا کرد، سرعت گرفت.

فلسفه و آموزش محوری راندا برن این است که باورداشتن به شما اجازه می‌دهد به آرزوها و خواسته‌هایتان برسید. منتقدانی نیز وجود دارند که برخی جنبه‌های نظر او را غیرعلمی می‌دانند.

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظرات کاربران

Bahram Hy
۱۴۰۱/۰۵/۱۹

روشی فوق العاده ساده برای انگیزه بخشی در حهت دستیابی به آرزوهایتان و در عین حال پیوند دهنده خودکار آن به قانون جذب. به شدت توصیه میشود🦋

کاربر ۴۱۲۴۱۳۹
۱۴۰۱/۰۸/۱۵

درود چون خودم چندبار تابلو کائنات درُست کردم ، تاثیرش رو دیدم. فقط تنبلی رو باید کنار بزاریم و جسارت ساختش رو داشته باشیم.

saba safari
۱۴۰۱/۰۵/۱۹

برای کسانی که تصویر روشنی از اهدافشان ندارد بسیار کاربردی است

4592216301
۱۴۰۱/۰۷/۲۷

سلام حال دلتون چطور. امروز در جواب میگیم عالی .خدایا شکرت .در مورد راندا بران که جهان نظر مثبتی ارائه دادند باکتاب راز و فیلم مشهورشون در مورد مطالب بالا هم غیر مستقیم میشه به آنها اشاره کرد که اصل

- بیشتر
M.hjn
۱۴۰۱/۱۲/۰۹

همین میخوام نسخه های کوتاه صریح که گیج ام نمیکنه حس خوبی بهم داد کاملا رضایت بخش سریع به نتیجه رسوندتم.‌‌.. راحت و دوسوته میره سر اصل مطلب و مـراحل کار، ملزومـات و نکـات میگه و تمممام🤌🏻✨✨✨ عالی بود از جمله صوت

- بیشتر
فائزه اسماعیلی
۱۴۰۲/۰۳/۱۷

اولش با خودم گفتم تو ۱۱ دقیقه قراره چی یاد بده ولی الان که گوش دادم دیدم هرچی لازم بودو مختصر و مفید و کامل توضیح داد. خیلی وقتا اطلاعات بیشتر و بیشتر و بیشتر خواستن، بازی درآوردن مغزمونه برای

- بیشتر
💍
۱۴۰۱/۰۵/۱۷

عالی بود

مهدی سلیمانی
۱۴۰۱/۱۲/۰۵

پولشو دادم ولی کتاب خریداری نشد

محمد m
۱۴۰۲/۰۸/۲۵

سلام،صدای گوینده خوب نیست،همین.باتشکر

کاربر 5966445
۱۴۰۱/۱۲/۱۳

من دوسس نداشتم

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۲۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۲۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵,۹۰۰
۴,۱۳۰
۳۰%
تومان