دانلود کتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی

معرفی کتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی

خلاصه‌کتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی نوشتهٔ دارن هاردی و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای مصطفی طالبیان مقدم است و شنیدار آن را منتشر کرده است.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی

خلاصه‌کتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی از دارن هاردی به دلایل شکست در کسب‌وکار و راه‌های عملی و کاربردی برای گذر از این شکست می‌پردازد. مواردی که دارن در این سفر هیجان‌انگیز ترن هوایی کارآفرینی به آن می‌پردازد بسیار شگفت‌انگیز است و بعد از شنیدن این کتاب متوجه می‌شویم این دلایل اصلاً به مواردی همچون سرمایه، محل کسب‌وکار، اعتبار، مدیریت موجودی و رقبا ارتباط پیدا نمی‌کند. دارن هاردی در هر فصل توضیح می‌دهد که این دلایل شکست اصلاً ماهیت خارجی ندارد و تماماً از درون فرد کارآفرین نشئت می‌گیرد. او بیان می‌کند که دلایل اقتصادی نیستند بلکه کاملاً احساسی و ذهنی هستند.

کتاب ترن هوایی کارآفرینی که در سال ۲۰۱۵ در آمریکا به چاپ رسیده است جزء پرفروش‌ترین کتاب‌های سایت آمازون در حوزهٔ کارآفرینی و کسب‌وکار است و توسط نشریه‌های بسیار معتبری همچون نیویورک تایمز در رتبهٔ بهترین و تأثیرگذارترین کتاب‌های این حوزه در ۵ سال گذشته معرفی و برای مطالعه توصیهٔ اکید شده است.

خلاصه‌کتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی از دارن هاردی شما را برای یک سواری هیجان‌انگیز بر قطار کارآفرینی آماده می‌کند. این خلاصه‌کتاب صوتی در مواردی همچون ترس از آینده، شک و تردید و رهایی از تجربیات و آموزه‌های تلخ گذشته هشدار می‌دهد و در مواردی همچون مخالفان، ربایندگان رؤیا و اهداف و دردهای ناشی از شکست و ردشدن حمایت کرده و در مواردی همچون توسعهٔ مهارت‌های فردی، انگیزه و... آموزش‌های کاربردی را به شما منتقل می‌کند و تمامی فاکتورهای مؤثر در شکست ۶۶درصدی کسب‌وکارها را همچون مین‌های جنگی خنثی می‌کند.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که می‌خواهند در زمینهٔ کسب‌وکار موفق شوند پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

MaryamHassanpour18
۱۴۰۲/۰۱/۲۰

گویندگی و متن روان اش رو پسندیدم♥️ ممنون طاقچه ♥️ طاقچه جان لطفا خرید نشخه های چاپی و ارسال اون ها رو هم بزار ،ممنون 💕

زمان

۲۷ دقیقه

حجم

۲۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۷ دقیقه

حجم

۲۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان