دانلود کتاب صوتی زمان زندگی شما با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زمان زندگی شما اثر آنتونی رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی زمان زندگی شما

انتشارات:رادیو مثبت
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی زمان زندگی شما

کتاب صوتی «زمان زندگی شما» نوشتهٔ آنتونی رابینز توسط رادیو مثبت منتشر شده است. این کتاب روش‌های نوین، کاربردی و مفهومی مدیریت زمان و برنامه‌ریزی را به ما یاد می‌دهد.

درباره کتاب صوتی زمان زندگی شما

کتاب زمان زندگی شما سه موضوع بسیار مهم را به ما می‌آموزد:

اول اینکه کنترل زندگی‌مان را در دست بگیریم و گیج و آشفته نباشیم. دومین نکتهٔ مهم این است که چگونه به اهداف و آرزوهایی که داریم، برسیم و سومی راز شادکام و سرزنده بودن را یادمان می‌دهد.

«آنتونی رابینز» برای آموزش این سه موضوع سراغ موضوعی پایه‌‌ای می‌رود و آن هم چیزی نیست جز زمان.

او می‌گوید اگر دنبال پیدا کردن راهی برای تغییر زندگی‌تان هستید، باید زمانتان را تغییر بدهید؛ چون ما نمی‌توانیم زمان را از روابط، زندگی، معاشرت‌ها، انرژی و … جدا کنیم. بنابراین اگر می‌خواهیم چیزی را تغییر دهیم باید زیربنای آن را عوض کنیم.

کتاب صوتی زمان زندگی شما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

درباره آنتونی رابینز

آنتونی رابینز نویسنده، سخنران، مربی و بازیگر آمریکایی است. او که یکی از مشهورترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی در جهان است، اصرار دارد به جای سخنران انگیزشی، مربی منتهای کارایی نامیده ‌شود. آنتونی رابینز در ۲۹ فوریه ۱۹۶۰ در شمال هالیوود در کالیفرنیا در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. علاوه بر گرفتاری‌های مالی، بر اثر پرخوری، بیش از صد و بیست کیلوگرم وزن داشت، و به علت چاقی، دچار تنبلی، بی‌حالی و خواب‌آلودگی شده‌بود. اما در عین فقر و فلاکت، رویاها و آرزوهای جاه‌طلبانه‌ای داشت. اما در نهایت تصمیم گرفت با چاقی خود مبارزه کند. بدون استفاده از رژیم غذایی و عمدتا با شیوه‌های روانشناسی و کنترل فکر و ذهن و در مدت کمتر از دوماه پانزده کیلوگرم از وزنش را کم کرد. به همین ترتیب او توانست در بقیه‌ٔ زندگی‌اش هم به آرزوهایش برسد.

شهرت آنتونی رابینز در ایران به خاطر سلسله کتاب‌هایش در مورد موفقیت است، کتاب‌های «قدرت نامحدود» که در سال ۱۹۸۷ منتشر شد و کتاب «به سوی کامیابی» که در سال ۱۹۹۴ منتشر شده است از شناخته شده‌ترین کتاب‌های او در ایران است. علاوه بر این آنتونی رابینز در سال ۱۹۹۱ بنیادی غیرانتفاعی را به‌وجود آورد که هدف آن، کمک به کودکان عقب مانده، افراد بی‌خانمان، سالمندان و زندانیان است.

بخشی از کتاب صوتی زمان زندگی شما

«ما مخلوقاتی عاطفی هستیم، ما فقط اطلاعات کافی می‌خوایم تا با این احساسات کاری کنیم و ما همه شاهد این بودیم. ما می‌بینیم که مردم رخدادها رو تبدیل به احساس می‌کنن. این کاریه که به عنوان انسان انجام می‌دییم و این احساسات، حالا هر کدام رو که انتخاب کنیم کاری و که انجام میدیم تغییر میدن. اگه بی‌علاقه باشین چیزها رو نادیده می‌گیرین. اگه خشمگین هستین کار دیگه‌ای انجام میدین. اگه جریحه‌دار شدین، اگه ناراحت هستین، اگه هیجان‌زده هستین، اگه حس الهام‌بخشی دارین، اگه اشتیاق برای کمک دارین، احساساتتون هرچی باشه، هیجان، جریحه‌دار شدن، اشتیاق، عشق، عصبانیت، ناامیدی، شادی، افسردگی و هر چیز دیگه، هر احساساتی که درونتون دارید تعیین می‌کنه به کجا برید.»

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۱۷۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۱۷۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان