دانلود کتاب صوتی چرا کارها را پشت گوش می‌ اندازیم؟ با صدای حجت یوسفی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چرا کارها را پشت گوش می‌ اندازیم؟ اثر نیلز سالزگبر

دانلود و خرید کتاب صوتی چرا کارها را پشت گوش می‌ اندازیم؟

گوینده:حجت یوسفی
انتشارات:رادیو مثبت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چرا کارها را پشت گوش می‌ اندازیم؟

کتاب صوتی چرا کارها را پشت گوش می‌ اندازیم؟ نوشتهٔ نیلز سالزگبر و گروه مترجمان و با صدای حجت یوسفی است و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی روش‌های مقابله با تنبلی و پشت گوش انداختن کارها را به ما یاد می‌دهد.

درباره کتاب صوتی چرا کارها را پشت گوش می‌ اندازیم؟

آیا برایتان پیش آمده که بخواهید کاری را انجام دهید، ولی آن را پشت گوش بیندازید؟ برای مثال قرار است کاری را انجام بدهید؛ اما آن را به شنبه موکول می‌کنید و شنبه هم که فرا می‌رسد آن را به هفتهٔ بعد موکول می‌کنید و این چرخه‌ٔ معیوب و باطل دائم تکرار می‌شود. واقعاً چرا کارها را پشت گوش می‌اندازیم؟

کتاب صوتی چرا کارها را پشت گوش می‌ اندازیم؟ قرار است به شما جواب این سؤالات را بدهد. همان‌طور که از اسم کتاب صوتی هم مشخص است، موضوع اصلی این کتاب دلیل پشت گوش انداختن کارها و ترفندهایی برای مقابله با آن است.

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که جلوی پیشرفت و موفقیت افراد را می‌گیرد، دست دست کردن و به تعویق انداختن کارهاست. چرا این اتفاق می‌افتد؟ چرا ما نمی‌توانیم هر کارمان را در زمان خودش انجام دهیم؟ چطور باید با این عادت مقابل کنیم؟

نیلز سالزگبر با بیانی ساده و روان دلیل پشت گوش انداختن کارها را برای ما توضیح می‌دهد و ترفندهایی عملی و مثال‌های جذابی ارائه می‌کند که به ما یاد می‌دهد چگونه تنبلی را کنار بگذاریم و کارهایمان را طبق برنامه‌ریزی انجام دهیم. اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که این کتاب صوتی به ما یاد می‌دهد این است که یکبار برای همیشه و از همین امروز تصمیم بگیریم که دست از به تعویق انداختن کارها برداریم. پشت گوش انداختن کارها نه‌تنها جلوی موفقیت ما را می‌گیرد، بلکه احساس گناه، استرس و فشار زیادی به روح و جسم ما وارد می‌کند. 

کتاب صوتی چرا کارها را پشت گوش می‌ اندازیم؟ این نکته‌ها را به شما می‌آموزد:

- بیش از ۲۰ ترفند کاربردی و علمی برای غلبه به تنبلی و رهایی از احساس گناه و اضطراب

- یک ترفند ساده‌ٔ برنامه‌ریزی‌کردن برای ضمیر ناخودآگاه که باعث می‌شود هر کاری را بخواهید بتوانید انجام دهید.

- چرا انتقاد کردن از خودمان باعث می‌شود کارهای بیشتری را پشت گوش بیندازیم. به جای انتقاد مخرب باید چه کار کنیم؟

- ترفند ۳۰ ثانیه‌ای برای ایجاد عادت‌های فوری تا بتوانید زودتر از خواب بیدار شوید، به طور منظم ورزش کنید و بدون هدر دادن زمان و انرژی کارهای بیشتری انجام دهید.

- ارتباط جدی و نگران‌کننده بین فناوری، حواس پرتی و به تعویق انداختن کارها و ترفندهایی برای فرار از این تله‌ٔ خطرناک.

شنیدن کتاب صوتی چرا کارها را پشت گوش می‌ اندازیم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر از فشار، احساس گناه و استرسی که پشت گوش انداختن کارها به شما وارد می‌کند خسته شده‌اید، در اولین فرصت و بدون معطلی کتاب صوتی چرا کارها را پشت گوش می اندازیم؟ را بشنوید.

درباره نیلز سالزگبر

نیلز سالزگبر یکی از پرفروش‌ترین نویسنده‌های آمازون و از پایه‌گذاران وبلاگ محبوب NJlifehacks است. او یکی از متخصص‌ها ایجاد بهره‌وری و تحول شخصی است و تجربه‌های شخصی را با علم مدرن ترکیب می‌کند. او پس از موفقیت‌هایی که در حوزه‌ٔ کارآفرینی به دست آورد، در ۲۱سالگی دانشگاه را ترک کرد. از آن زمان، او به دور دنیا سفر کرده، چندین کسب و کار آنلاین موفق ایجاد کرده و دو کتاب منتشر کرده است.

معروف ترین کتاب او چرا کارها را پشت گوش می‌ اندازیم؟ تجربیات شخصی‌اش در زمینه‌ٔ مقابله با به تعویق انداختن کارهاست و به هزاران نفر کمک کرده تا بتوانند دست از تعلل کردن بردارند و کارهایشان را سر زمان انجام دهند.

بخشی از کتاب صوتی چرا کارها را پشت گوش می‌ اندازیم؟

«واکنش غریزی ما نسبت به عقب انداختن کارهایمان این است که خودمان را سرزنش کنیم، به خودمان سخت می‌گیریم و در احساس گناه، خجالت، ناامیدی، دلسردی، ترحم و… غرق می‌شویم.

این احساسات روح و روان ما را به هم می‌ریزند و باعث می‌شوند نتوانیم هیچ کاری را به درستی انجام بدیم. چرا؟ چون میمون درون مغز ما نمی‌تواند احساسات منفی بیش از حد را تحمل کند و برای همین می‌خواهد با شبکه‌های اجتماعی، تلویزیون، بازی‌های ویدئویی و ... حواس خودش را پرت کند تا متوجه این احساسات نشود.

وقتی بعد از به تعویق انداختن کارها، با خودتان جنگ و جدال راه بیندازید، فقط اوضاع را بدتر می‌کنید. کاری که باید انجام بدهید این است که خودتان را ببخشید.

اولین قدم برای هر تغییر جدی و پایدار در زندگی، داشتن آگاهی است. بدون آگاهی، هر تغییری در بهترین حالت، شانسی یا تصادفی است. اگر از چیزی که در زندگی‌تان به درستی پیش نمی‌رود، آگاهی نداشته باشید، چطور قرار است آن را درست کنید؟

اگر ندانید چطور، کی، کجا و چرا کارهایتان را به تعویق می‌اندازید، چطور می‌توانید با آن مقابله کنید؟

برنامه‌ریزی از شب قبل برای فردا به چند دلیل، خیلی مهم است: اول اینکه، اگر دقیقا بدانید که قرار است فردا صبح چه کارهایی انجام دهید، باعث می‌شود روزتان را با انرژی بیشتری شروع کنید و نسبت به خودتان احساس خوبی داشته باشید.

در ضمن وقتی از شب قبل، برنامه روز بعدتان را مشخص کنید، خیلی سریع‌تر می‌توانید وارد مرحله‌ٔ عمل و انجام دادن کارهایتان شوید و وقتی هم در مرحله‌ٔ عمل قرار بگیرید، فعال و منظم می‌شوید و تمام روز در همین حالت می‌مانید.

همچنین، برنامه‌ریزی باعث می‌شود لحظه‌هایی که قرار است از خودتان بپرسید خب الان باید چه کار کنم؟ از بین بروند. ما معمولا در چنین موقعیت‌هایی کارهایمان را به تعویق می‌اندازیم.»

نظرات کاربران

پريسا
۱۴۰۱/۱۰/۲۷

مفید بود

زمان

۳ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۳۷۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۳۷۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان