دانلود کتاب صوتی دوباره فکر کن با صدای سعید شیخ‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دوباره فکر کن اثر آدام گرانت

دانلود و خرید کتاب صوتی دوباره فکر کن

نویسنده:آدام گرانت
انتشارات:نشر سماوا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی دوباره فکر کن

کتاب صوتی دوباره فکر کن نوشتهٔ آدام گرانت و ترجمهٔ محدثه احمدی و با صدای سعید شیخ‌زاده است و ناشر صوتی سماوا آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی به ما یاری می‌رساند که قدرت دانستن آنچه نمی‌دانیم را کسب کنیم.

درباره کتاب صوتی دوباره فکر کن

دوباره فکر کن یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های آدام گرانت است. کتابی که به ما قدرت دانستن آنچه را که نمی‌دانیم می‌بخشد. این اثر قدرتمند به ما کمک می‌کند تا به ارزش بازنگری پی ببریم. همانطور که از نام کتاب هم برمی‌آید، در این اثر قرار است به دنبال پیشنهادهای تازه‌ای در روان‌شناسی شناختی باشیم. پیشنهادها و راهکارهایی که به ما در نحوه‌ مواجهه با موقعیت‌های مختلف زندگی، کمک می‌کنند.

دوباره فکر کن یا همان قدرت بازنگری همان چیزی است که به تمام انسان‌ها کمک می‌کند زنده بمانند. درست زمانی که با یک مشکل سخت روبه‌رو می‌شوند و درست در لحظاتی که فکر می‌کنند کارشان تمام است. ممکن است ما ابزارهای دستی نداشته باشیم اما در عوض از قدرت ذهنی برخورداریم. افکاری داریم، تصورات و چیزهایی که می‌دانیم و .... با بازنگری در تمام آن‌ها ممکن است به نتایجی تکان‌دهنده برسیم که زندگی ما را متحول کند. به‌هرحال با شنیدن این کتاب می‌توانیم پاسخی برای تمام اما و اگرهایمان داشته باشیم. 

وقتی برای نجات جانتان فرار می‌کنید، اولین نکتهٔ بدیهی که به ذهنتان می‌رسد، رهاکردن تمامی چیزهایی است که حرکتتان را کند می‌کنند. اما ابزار یک جزء ضروری برای اجرای وظیفهٔ آتش‌نشانی است. آموزش‌ها و تجربیات این افراد به‌گونه‌ای است که حمل و حفاظت از این ابزارها در وجودشان نهادینه شده است. در سال‌های ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۵، ۲۳ آتش‌نشان در تلاش برای پیشی‌گرفتن از آتش و حرکت به سمت بالای تپه‌ها جان خود را از دست دادند، درحالی‌که رهاکردن تجهیزات سنگینشان می‌توانست تفاوت میان مرگ و زندگی آن‌ها را رقم بزند.

اگر یک آتش‌نشان باشید، انداختن ابزارها صرفاً مستلزم فراموش‌کردن عادات قدیمی و نادیده‌گرفتن غرایز درونی نیست. انداختن ابزارها یعنی شکست را می‌پذیرید و بخشی از هویتتان را رها می‌کنید. باید یک بازنگری دربارهٔ هدف شغلی و مسئولیت زندگی خود داشته باشید.

همهٔ ما اشتباهاتی شبیه آتش‌نشان‌ها انجام می‌دهیم، اما به‌واسطهٔ وخامت کمتر عواقب این اشتباهات، معمولا توجه چندانی به آن‌ها صورت نمی‌گیرد. نگرش‌های ما به عاداتی تبدیل می‌شوند که کمرمان را خم می‌کنند و به خودمان زحمت نمی‌دهیم آن‌ها را زیر سوال ببریم، تا زمانی که دیگر خیلی دیر می‌شود. 

کتاب صوتی دوباره فکر کن دربارهٔ ارزش تجدیدنظر است؛ دربارهٔ به‌کارگیری نوعی انعطاف‌پذیری ذهنی.

شاید بیل یا تبری همراهتان نباشد، اما تعدادی ابزار شناختی دارید که دائماً از آن‌ها بهره می‌گیرید. شاید این ابزارها همان چیزهایی باشند که می‌دانید، فرضیاتی که انجام می‌دهید یا عقایدی که دارید. برخی از آن‌ها هیچ ربطی به مسئولیت شغلی‌تان ندارند، بلکه بخشی از خودانگارهٔ شما هستند.

این کتاب صوتی، فراخوانی برای رهاکردن دانش و عقاید منسوخ و نیز تثبیت خودانگاره‌مان نه بر اساس ثبات رأی بلکه با اتکا بر انعطاف‌پذیری است. در صورت تسلط بر هنر بازنگری و تجدیدنظر، شرایط بهتری برای موفقیت‌های کاری خواهید داشت و زندگی‌تان راضی‌کننده‌تر خواهد شد. تجدیدنظر می‌تواند کمک‌حال شما در زمینهٔ خلق راهکارهای جدید برای مسائل کهنه و اصلاح راهکارهای قدیمی برای مسائل جدید باشد. این کار، مسیری برای یادگیری بیشتر از اطرافیان و زندگی با حسرت‌های کمتر است. یکی از نشانه‌های خرد، آگاهی از موعد رهاسازی تعدادی از ارزشمندترین ابزارها و برخی از محبوب‌ترین بخش‌های هویت خودتان است.

شنیدن کتاب صوتی دوباره فکر کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که می‌خواهند تغییر بزرگی در زندگی‌شان بدهند پیشنهاد می‌کنیم. نه تنها ما مخاطبان معمولی بلکه دیگر متفکران روان‌شناسی نیز می‌توانند به فرضیه‌های خود در حوزه‌های گوناگون شناخت و اندیشه، دوباره فکر کنند.

درباره آدام گرانت

آدام گرانت روان‌شناسی است که البته طرفدار فروید نیست، یک مربی در دفترش ندارد و تراپی هم نمی‌کند. به‌عنوان یک روان‌شناس سازمانی در دانشگاه وارتون، پانزده سال گذشته را صرف تحقیق دربارهٔ مدیریتِ مبتنی بر شواهد و تدریس آن کرده‌ است. به‌عنوان کارآفرین در حوزهٔ داده و ایده، با سازمان‌هایی نظیر گوگل، پیکسار، ان‌بی‌ای و بنیاد گیتس همکاری کرده‌ تا کمک‌حال آن‌ها در بازنگری شیوهٔ طراحی مشاغل هدفمند، ساخت تیم‌های خلاق و سازمان‌دهی فرهنگ‌های مبتنی بر همکاری باشد. وظیفه‌اش تجدیدنظر دربارهٔ شیوهٔ زندگی، رهبری و کار و ترغیب دیگران به پیگیری همین رویه است.


معرفی نویسنده
عکس آدام گرانت
آدام گرانت

آدام گرانت نویسنده‌ی آمریکایی است که طی هفت سال متوالی، به عنوان برترین استاد دانشگاه وارتون انتخاب شده است. به عنوان یک روانشناس سازمانی، گرانت بررسی می‌کند که چگونه می‌توانیم انگیزه و معنا را در زندگی پیدا کنیم و حیاتی سخاوتمندانه و خلاقانه‌تر داشته باشیم. او همچنین به عنوان یکی از ۱۰ متفکر تاثیرگذار در زمینه‌ی مدیریت در جهان شناخته شده و نامش اکنون بین نام اعضای گروه ۴۰ زیر ۴۰ مجله‌ی فورچون به چشم می‌خورد. فعالیت‌های گرانت تاکنون در دنیای تجارت و فناوری‌های بزرگ، بسیار تاثیرگذار بوده است و شرکت‌ها تا به امروز، سعی داشته‌اند اصول او را در فرهنگ‌ها و شیوه‌های کاری خود پیاده‌سازی کنند.

نظرات کاربران

کاربر ۵۳۶۸۹۰۳
۱۴۰۲/۰۶/۱۵

عاشق صدای روای شدم چقدر قشنگگگگگ

Elim9256
۱۴۰۲/۱۲/۱۶

فقط گویندگی آقای شیخ زاده😍😍😍

Raya
۱۴۰۲/۱۲/۲۰

کاستی هایی در ترجمه و خطاهایی در خوانش باعث شده از نسخه ی متنی زبان اصلی هم کمک بگیرم. امّا فهوای کلامش به شدت مورد نیازه. هر کسی دست کم یک بار باید این کتاب رو بخونه. ای کاش گوینده

- بیشتر

زمان

۷ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۶۲۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۶۲۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان