دانلود کتاب صوتی زندگی به روش ۸۰/۲۰ با صدای افشین اعتماد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی به روش ۸۰/۲۰ اثر ریچارد کخ

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی به روش ۸۰/۲۰

معرفی کتاب صوتی زندگی به روش ۸۰/۲۰

کتاب صوتی «زندگی به روش ۸۰/۲۰» نوشتهٔ ریچارد کخ با ترجمهٔ مریم تقدیسی و گویندگی افشین اعتماد در نشر پندار تابان منتشر شده است. کتابزندگی به روش ۸۰/۲۰ به ۲۲ زبان ترجمه‌ شده و میلیون‌ها نسخه از آن به فروش رفته است.

درباره کتاب صوتی زندگی به روش ۸۰/۲۰

کتاب روش ۸۰/۲۰ با این که در زمینهٔ کاری نوشته شده بود، توانست در جایگاه کتاب‌های خودسازی هم قرار گیرد. به نظر می‌رسد این اصل آن‌قدر مؤثر واقع شد که میان خوانندگان دهان‌به‌دهان پیچید، به‌طوری‌که بسیاری از افراد خواندن آن را به یکدیگر توصیه می‌کردند.

بدون شک آن ۲۰ در صد از افرادی که ۸۰ در صد نتایج را به بار می‌آورند، به طور اتفاقی انتخاب نشده‌اند. آنها افرادی عادی و معمولی نیستند. آنها جالب‌توجه‌اند چون به نتایجی ۱۰ تا ۲۰ بار چشمگیرتر از سایرین دست یافته‌اند. از آن جا که این افراد از هوشی ۱۰ تا ۲۰ برابر سایرین برخوردار نیستند، می‌توان نتیجه گرفت که این روش‌ها و امکانات این افراد بوده که آنها را به نحوی غیرمعمول قدرتمندتر از سایرین کرده است.

اصل ۲۰ /۸۰ نه‌تنها در مورد همهٔ افراد بلکه در همهٔ زمینه‌های زندگی کاربرد دارد. زندگی همیشه از اقلیت کوچکی از عوامل قدرتمند و مؤثر، و اکثریتی از عوامل بی‌اهمیت و پیش‌پاافتاده تشکیل شده است. برای مثال:

بیش از ۸۰ در صد از ثروت ایجادشده در نتیجهٔ مشاغل جدید متعلق به ۲۰ در صد از کسانی است که آغازکنندهٔ این مشاغل بوده‌اند.

۲۰ در صد از کشورهایی که کم‌تر از ۲۰ در صد جمعیت دنیا در آنها زندگی می‌کنند، ۷۰ در صد انرژی، ۷۵ در صد از فلزات و ۸۵ در صد از چوب جهان را مصرف می‌کنند.

- ۸۰ در صد از مواد معدنی زمین تنها در ۲۰ در صد از سطح زمین وجود دارد.

- کم‌تر از ۲۰ در صد جنگ‌ها، ۸۰ در صد قربانی‌ها را بجا گذاشته‌اند.

کتاب زندگی به روش ۸۰/۲۰ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی و کسب‌وکار پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی زندگی به روش ۸۰/۲۰

«اگر اصل « بیشتر با کم‌تر » در مورد شرکت‌ها و اقتصاد جامعه مؤثر واقع می‌شود، پس می‌تواند زندگی افراد را هم دگرگون کند. در واقع تجارب فردی من و آنچه در مورد دوستان و آشنایانم مشاهده کرده‌ام به من ثابت کرده‌اند که اصل « بیشتر با کم‌تر » می‌تواند در مورد زندگی خصوصی هم مؤثر واقع شود: اصلی که می‌تواند رضایت بیشتر، موفقیت بیشتر، پول بیشتر، شادی بیشتر، روابط بهتر، و زندگی آرام‌تر و متعادل‌تر و خستگی، زحمت و تقلای کم‌تری را به ارمغان بیاورد.

بسیاری از اعمال و حالاتی که برای انجام‌شان انرژی صرف می‌کنیم بیهوده‌اند. نمونهٔ بارز این نوع حالات یا اعمال مسئلهٔ « نگرانی » است. نگرانی هرگز نمی‌تواند مفید واقع شود. زمانی که متوجه می‌شویم نگران مسئله‌ای هستیم، یا باید به کار خود ادامه دهیم و نگران نباشیم، یا باید تصمیم بگیریم آن را متوقف کنیم تا به نگرانی خود پایان دهیم. اگر کاری که موجب نگرانی ما شده است در جهت اجتناب از سرنوشتی ناخوشایند یا کم کردن احتمال آن باشد ـ که عملی باارزش محسوب می‌شود ـ باید به کار خود ادامه دهیم و نگرانی را از خود دور کنیم. ولی اگر کاری که انجام می‌دهیم در تعیین سرنوشت ما مؤثر نباشد و ما کنترلی روی آن نداشته باشیم، نگرانی حاصل از آن موجب فشار روحی و عذاب می‌شود و در این صورت است که باید از ادامهٔ کار دست برداریم و به این ترتیب از نگرانی حاصل از آن رها شویم. نگرانی همیشه می‌تواند وجود داشته باشد. ولی بدون آن هم می‌توان زندگی کرد: بدین شکل که فوراً تصمیم بگیریم که به کار خود ادامه دهیم یا نه و در هر دو صورت نگرانی را از خود دور کنیم.

ما مسئولیت بزرگی را پیش رو داریم: باید عادات کار و زندگی مدرن را تغییر دهیم و در زندگی‌های خصوصی، اجتماعی و کاری خود اصل « بیشتر با کم‌تر » را جایگزین اصل « بیشتر با بیشتر » کنیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۳۶۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۳۶۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان