دانلود کتاب صوتی خواص غذاها با صدای نسترن حسنی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خواص غذاها اثر خشایار فخریان

دانلود و خرید کتاب صوتی خواص غذاها

معرفی کتاب صوتی خواص غذاها

کتاب صوتی خواص غذاها نوشتهٔ خشایار فخریان است. نسترن حسنی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات اژدهای طلایی آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی دربارهٔ خواص غذاها و فواید آن‌ها است.

درباره کتاب صوتی خواص غذاها

کتاب صوتی خواص غذاها دربارهٔ انواع رژیم غذاییِ ممکن اطلاعاتی سودمند داده است؛ اطلاعاتی که می‌توانند به شما در بهبود کیفیت تغذیه‌تان کمک کند.

گفته می‌شود که اغلب حکیمان طب ایرانی - اسلامی بر این باور بودند که سلامت روحی و روانی انسان به سلامت جسمانی او پیوسته و وابسته است. کتاب صوتی حاضر باور دارد که غذایی که می‌خوریم رابطه‌ای غیرقابل‌انکار با کیفیت زندگی‌مان دارد. برخی از پزشکان مدرن این فرایند را قبول دارند و برخی دیگر آن را غیرعلمی و ویژهٔ زمان‌های گذشته دانسته و رد می‌کنند.

نویسندهٔ این کتاب صوتی، خشایار فخریان، متخصص سلامت و نویسنده در حوزهٔ بهداشت و نویسندهٔ کتاب‌های بیماری های زنان، پوست من زیبا بمان، آشنایی با ویتامین ها و دیابت است. او در کتاب صوتی خواص غذاها خاصیت‌ برخی از مهم‌ترین مواد غذایی از جمله گوشت، سبزیجات و عسل را بیان کرده و نکات ضروری درمورد چگونگی تغذیه از آن‌ها را با شنوندگان به اشتراک گذاشته است.

شنیدن کتاب صوتی خواص غذاها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ سلامت جسم و روان پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب صوتی خواص غذاها

«عسل یک اکسیر پرانرژی است و زنبورهای عسل دارای تمدنی قدیمی‌تر از تمدن انسان‌ها هستند؛ و همانطور که از قوانین جامعی برای نظم اجتماع برخوردارند، اطلاعات کافی در غذا خوردن نیز دارند و گل‌های مفید را از غیرمفید تشخیص می‌دهند. در گل تمام عوامل زندگانی موجود است و زنبورهای عسل عصاره‌ی این گل‌ها را می‌کشند و در اختیار ما قرار می‌دهند. گل قسمتی از گیاه است که بیش از سایر قسمت‌های گیاه به خورشید بستگی و علاقه دارد، و خود را به سوی آن می‌کشد و اشعه‌ی پرانرژی آن را جذب می‌کند. کمتر غذایی در دنیا به اندازه‌ی عسل سرشار از عوامل غذایی است. عسل خالص هیچ‌وقت فاسد نمی‌شود و همیشه می‌توان به سلامت آن اطمینان داشت. عسل‌هایی که در مقبره‌ی فراعنه‌ی مصر پیدا کرده‌اند، پس از چندین هزار سال خراب نشده بودند.»

نظرات کاربران

sahar
۱۴۰۲/۱۱/۱۰

چکیدش این بود ک هر چیزی ک خدا افریده خوبه و برای سلامتی نیازه

زمان

۱ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۷۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۷۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۵۰۰
تومان