دانلود کتاب صوتی قدرشناسی با صدای شهره روحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرشناسی اثر ام.جی. ریان

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرشناسی

نویسنده:ام.جی. ریان
گوینده:شهره روحی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قدرشناسی

کتاب صوتی قدرشناسی نوشتهٔ ام.جی. ریان و ترجمهٔ زهره زاهدی و با صدای شهره روحی است و انتشارات اژدهای طلایی آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی به شما می‌آموزد چطور در همهٔ روزهای زندگی شادی بدهید و دریافت کنید.

درباره کتاب صوتی قدرشناسی

ام. جی. ریان یک معلم واقعی قدرشناسی است. او بهترین معلم‌ است، کسی که برای فهمیدن مفهوم قدرشناسی سخت تقلا کرده است و طبق آنچه نوشته، زندگی می‌کند. خانم ریان به ما راهی را نشان می‌دهد که بتوانیم در آن عمل به قدرشناسی را به طور زنده تحقق بخشیم. او با صداقت و خلاقیت درگیر موضوع می‌شود و به طور معجزه‌آسایی قدرشناسی را از قالب یک مفهوم مجرد و انتزاعی به صورت یک واقعیت قابل لمس درمی‌آورد.

کتاب صوتی قدرشناسی راه‌های مشخصی را به ما ارائه می‌دهد که بتوانیم به وسیلهٔ آن‌ها، قدرشناسی را در زندگی روزمره‌مان تمرین کنیم.

کتاب صوتی فوق‌العادهٔ او، از منافع قدرشناسی و نگرش‌هایی که آن را در ما پرورش می‌دهد، تا تمرینات روزمره‌ای که به بهترین وجوه شخصیت ما عمق می‌دهد و آن‌ها را تغذیه می‌کند، با وقار در حرکت است.

این کتاب صوتی به یادمان می‌آورد که تنها نیستیم و روحی به مراتب بزرگ‌تر از ما و جهانی به مراتب وسیع‌تر از دل‌مشغولی‌ها و منافع شخصی آنی ما در کار است. قدرشناسی همهٔ روزهای زندگی‌مان را تقدیس می‌کند. قدرشناس چیزهای کوچک بودن، هر روز از زندگی ما را به صورت یک هدیه درمی‌آورد.

شنیدن کتاب صوتی قدرشناسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که می‌خواهند با رفتارهای کوچک تغییرات بزرگ در زندگی‌شان بدهند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی قدرشناسی

«قدرشناسی قفل وفور در زندگی را می‌گشاید. آنچه را داریم به کفایت و حتی بیشتر می‌رساند. انکار را به پذیرش، آشفتگی را به نظم، و سردرگمی را به وضوح مبدل می‌کند. قدرشناسی به گذشتهٔ ما معنا می‌دهد، به امروزمان آرامش می‌بخشد و برای فردای‌مان طرحی نو می‌اندازد.

«ملودی بیتی»

آگاهانهٔ شکر، سفری روحی است. سفری که آغاز آن هنگامی است که به اطراف‌مان نگاه می‌کنیم و تأثیرات مثبت قدرشناسی را می‌بینیم. در اطراف‌مان کسانی را می‌بینیم که به سادگی سپاسگزار می‌شوند و می‌بینیم که چه قدر از بودن در کنار آنها خوشحالیم. همچنین با فکر کردن به زمان‌هایی در گذشته که مشخصاً احساس شکرگزاری می‌کردیم هم، از این هدیه‌ها بهره‌مند می‌شویم. آرامش و شادی‌ای را که در آن زمان‌ها داشتید به یاد می‌آورید؟ به مرور که هدیه‌های قدرشناسی را درک می‌کنیم، می‌فهمیم که سپاسگزار بودن چیزی دور یا خارجی نیست، بلکه بخشی از ابراز شاد و طبیعی بلوغ انسانیت ماست.

قدرشناسی مادر شادی است

شادی عبادت است ـ شادی قدرت است ـ شادی محبت است ـ شادی توری از محبت است که با آن می‌توانید روح انسان‌ها را صید کنید. کسی که با شادی بدهد، بیشتر از همه می‌دهد.

«مادر ترزا»

شما را نمی‌دانم، اما به طور کلی در زندگی من شادی زیادی که دلگشا و عالی باشد، نبوده است. این به خاطر شرایط زندگی من نبود، چون شرایط زندگی‌ام سختی خاصی نداشت. اگر شاد نبودم به خاطر تربیت ذهنی‌ام بود. همچنان که بزرگ‌تر می‌شدم یاد می‌گرفتم که سخت برنامه بریزم و کار کنم. پیشرفت خوب بود چون مرا به جایی می‌رساند که برایش برنامه‌ریزی کرده بودم: دبیرستان، کالج، شغل خوب، ارتباطات خوب. اما قرار نبود از هر یک از آنها به تنهایی لذت ببرم و داشتن‌شان را جشن بگیرم.

من هم مثل خیلی از شما چنان سخت مشغول بالا رفتن از نردبان ترقی بودم، که فرصتی برای لذت بردن از خود سفر نداشتم. من سخت مشغول تقلا برای رسیدن به چالش بعدی بودم. وقتی به مناسبت‌های شادی‌آفرین در گذشتهٔ زندگی‌ام فکر می‌کنم، وقتی به عنوان دانش‌آموز ممتاز از دبیرستان فارغ‌التحصیل شدم، ازدواج کردم، یا مثلاً وقتی که کتاب «مهربان‌تر باشیم» پرفروش‌ترین کتاب سال شد، حالا می‌فهمم که به محض این که به یک هدف می‌رسیدم، فوراً چشم به جایزهٔ بعدی می‌دوختم: این که به رتبهٔ اول کلاسم در کالج برسم، بچه‌دار شوم، اسمم در فهرست نویسندگان کتاب‌های پرفروش در نیویورک‌تایمز ثبت شود. انگار من ماشینی بودم که بدون فکر به پیش می‌رفتم، بی آن که توقف کنم و از سفر در مسیر پیشرفت لذت ببرم.

اما بالاخره از موجودیت بدون شادی‌ام خسته و بیزار شدم و در نتیجه در سال‌های اخیر بسیار دربارهٔ این که چه طور شادی بیشتری به زندگی‌ام بیاورم، فکر کردم. هرچه بیشتر درباره‌اش فکر می‌کنم، بیشتر اعتقاد پیدا می‌کنم که شادی و قدرشناسی جدایی‌ناپذیرند.

در فرهنگ لغت کلمهٔ «شادی» این طور معنی شده است: «احساساتی که به دلیل رفاه، موفقیت، بخت مساعد یا امید مالکیت چیزی که شخص آرزو دارد، در او برانگیخته می‌شود». حال آن که «قدرشناسی» به معنای: «حالتی است که در آن فرد قدر چیزی را که دریافت کرده است، می‌داند». به عبارت دیگر، هر وقت که قدر چیزی را می‌دانیم، مملو از احساس خوشی و غرق در شادی می‌شویم.

بنابراین تصمیم گرفتم که دیگر با بیفکری عازم فتح قله‌های تعریف‌نشدهٔ موفقیت نشوم. توجهم را روی اتفاقات شگفت‌انگیزی که در هر روز از زندگی‌ام روی می‌دهند، متمرکز کنم. وقتی این کار را می‌کنم،‌ بی هیچ تلاشی از جانب من، شادی خودش به درون می‌خزد.

شما چه طور؟ همان طور که سارا بَن بریث‌ناش گفته است: «در امروز زندگی کردن، یعنی این که با صدای بلند به کائنات اعلام کنید دیگر نمی‌خواهید تقلا کنید و فقط مایلید با شاد بودن یاد بگیرید». آن گاه به آنچه امروز با موفقیت انجام داده‌اید فکر کنید و یکایک کارهای بزرگ‌تان را بدون در نظر گرفتن اندازه‌اش، جشن بگیرید.»






نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۳۴۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۳۴۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۲,۵۰۰
تومان