دانلود کتاب صوتی آقای فاکس رویایی با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آقای فاکس رویایی اثر رولد دال

دانلود و خرید کتاب صوتی آقای فاکس رویایی

معرفی کتاب صوتی آقای فاکس رویایی

کتاب صوتی آقای فاکس رویایی نوشتهٔ رولد دال با ترجمهٔ علی هداوند و صدای گروه گویندگان در انتشارات کارگاه فیلم و گرافیگ سپاس منتشر شده است. 

درباره کتاب آقای فاکس رویایی

آقای فاکس رویایی یکی دیگر از کتاب‌های «مجموعه داستان‌های عجیب آقای دال» برای بچه‌ها است. از مجوعه داستان‌های عجیب آقای دال می‌توان از «انگشت جادویی و آسانسور بزرگ شیشه‌ای»، «دنی قهرمان جهان» و «غول بزرگ مهربان» نام برد. 

داستان این کتاب در یک دشت بزرگ اتفاق می‌افتد دشتی که در آن افراد ثروتمند اما خسیسی زندگی می‌کردند. آقای فاکس و همسرش و ۴ بچه‌اش در یک تپه زندگی خوبی داشتند تا اینکه این افراد خسیس دردسر بزرگی برای آقای فاکس درست می‌کنند.

شنیدن کتاب آقای فاکس رویایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان علاقه‌مند به داستان پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره رولد دال

رولد دال در ۱۳ سپتامبر ۱۹۱۶ به دنیا آمد و در ۲۳ نوامبر ۱۹۹۰ درگذشت. او داستان‌نویس و فیلم‌نامه‌نویس بریتانیایی بود. اوج شکوفایی رولد دال به‌عنوان نویسندهٔ کودکان و بزرگ‌سالان در دهۀ ۱۹۴۰ میلادی بوده است. از مهم‌ترین آثار او می‌توان به «غول بزرگ مهربان»، «چارلی و کارخانۀ شکلات‌سازی»، «جیمز و هلوی غول‌پیکر»، «ماتیلدا» و... اشاره کرد. رولد دال از مشهورترین نویسندگان کتاب کودک است. کتاب‌های او سال‌ها در لیست پرفروش‌ترین‌های کتاب کودکان بوده است. او نویسنده‌ای ماهر است، با دنیای کودکان به‌خوبی آشناست و ذهنیات و تخیلات آن‌ها را می‌شناسد. جذابیت رمز و رازآلود کتاب‌های دال و کلام طنزآلود او همواره مورد علاقۀ کودکان بوده است. قهرمان‌های داستان‌های دال، کودکانی جسور و شجاع هستند که در زنجیرۀ اتفاقاتی هیجان‌انگیز افتاده و سرانجام بر بدی‌ها پیروز می‌شوند. موضوعات داستان‌های او گاهی بسیار ساده و روزمره و گاه کاملاً تخیلی و عجیب‌غریب است. از درون‌مایه‌های موجود در آثار این نویسندۀ بریتانیایی می‌توان به برابری، نوع دوستی، طبیعت‌دوستی، جسارت، شجاعت و… اشاره کرد. از بسیاری از داستان‌های رولد دال برای تولید فیلم‌های سینمایی، برداشت و اقتباس شده است. برای نمونه می‌توان به فیلم چارلی و کارخانهٔ شکلات سازی ساختۀ تیم برتون با بازی جانی دپ اشاره کرد. «گاهی هرگز: قصه‌ای برای سوپرمن» (۱۹۴۸) و «عمو اسوالد من» (۱۹۸۰) از داستان‌هایی هستند که رولد دال برای بزرگ‌سالان نوشته است. او همچنین به نگارش نمایشنامه، فیلم‌نامه، شعر و آثار غیرداستانی هم پرداخته است. رولد دال در جایی می‌گوید: «اگر می‌خواهید دنیا را از دریچۀ چشمان کودکان بنگرید، چهاردست‌وپا روی زمین زانو بزنید و به بزرگ‌سالانی که به شما امرونهی می‌کنند، خیره شوید.»

بخشی از کتاب آقای فاکس رویایی

«روی تپه، بالای دره، بیشه‌ای بود.

توی بیشه درخت بزرگ تنومندی وجود داشت.

زیر درخت سوراخی بود.

توی سوراخ آقا و خانم فاکس با چهار بچهٔ خودزندگی می‌کردند.

هر روز غروب همین که هوا رو به تاریکی می‌رفت، آقای فاکس به خانم فاکس می‌گفت: «خب، عزیزم، امشب چی میل دارین؟ یکی از مرغ‌های درشت آقای باگیز؟ غاز یا اردک آقای بانس؟ یا یکی از بوقلمون‌های خوشگل آقای بین؟» و با شنیدن خواسته‌های خانم فاکس، در تاریکی شب از لانه بیرون می‌خزید و راه دره را پیش می‌گرفت و دست به کار می‌شد.

باگیز و بانس و بین خوب می‌دانستند جریان از چه قرار است و همین آن‌ها را آتشی کرده بود. آن‌ها کسی نبودند که دلشان بخواهد چیزی را از دست بدهند. اصلاً دوست نداشتند کسی چیزی از آن‌ها بدزدد. این بود که هر شب هر کدام‌شان تفنگ به دست به امید دستگیر کردن دزد، توی مزرعهٔ خود پنهان می‌شد و انتظار می‌کشید.»

معرفی نویسنده
عکس رولد دال
رولد دال

رولد دال رمان‌نویس، فیلم‌نامه‌نویس، شاعر و خلبان جنگنده‌ی بریتانیایی است. شهرت او بیشتر از کتاب‌هایی حاصل شد که برای کودکان و نوجوانان نوشت؛ او را یکی از بزرگترین نویسندگان کودک در قرن بیستم خوانده‌اند. دال سابقه‌ی حضور در جنگ دوم جهانی به عنوان خلبان نظامی و نیز همکاری با سازمان‌های اطلاعاتی بریتانیا را در کارنامه‌ی خود دارد.

نظرات کاربران

سمیه
۱۴۰۱/۰۷/۱۰

دختر هشت ساله م خیلی خوشش اومد

# زهرا #دهقانی
۱۴۰۲/۰۳/۱۳

آقای فاکس دوتا داستان هست اما آقای فاکس خیلی قشنگه. زندباد رولددال چون عاشق کتاب هاشم من کتاب صوتی خیلی میخرم اما موقع انتخاب فقط رولددال✨️

مهشید زه
۱۴۰۲/۰۱/۰۴

موزیک زیاد بود وصدای بلندی داشت،درکل خوب بود وبچه ها دوست داشتند

hraeisi
۱۴۰۱/۱۰/۲۸

در واقع سه تا داستان بود فقط داستان اقای فاکس نبود

زمان

۳ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۱۷۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۱۷۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان