دانلود کتاب صوتی رویای شفاف با صدای هوتن شاطری‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رویای شفاف اثر استفن لابرگ

دانلود و خرید کتاب صوتی رویای شفاف

معرفی کتاب صوتی رویای شفاف

کتاب صوتی رویای شفاف نوشتهٔ استفن لابرگ و ترجمهٔ رضا رامز و با صدای هوتن شاطری‌پور و آسمان مصطفایی است و انتشارات اژدهای طلایی آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی راهنمای مختصر و مفید جهت هشیاری در رؤیاها و زندگی شماست.

درباره کتاب صوتی رویای شفاف

در رؤیاها اتفاقات عجیب و غیرممکنی می‌افتد. اما بیشتر اوقات مردم متوجه نمی‌شوند که در حال رؤیادیدن هستند. اگر فرد اتفاقاتی را که در خواب می‌بیند به خوبی درک کند، یعنی همان رؤیاهای شفاف!

دنیای رؤیا را تخیلات فرد می‌سازد. افرادی که رؤیاهای شفافی دارند، می‌توانند اشیا، افراد و چیزهای غیرممکنی را در رؤیایشان بسازند. این افراد می‌توانند در رؤیا خودشان را خلق کنند و تغییر بدهند. در حقیقت این افراد در نتیجهٔ رؤیایشان تأثیر می‌گذارند. جهان رؤیاهای شفاف بسیار وسیع‌تر از دنیای بیداری است. دنیایی بزرگ و سرشار از امور بی‌ارزش و مهم و بااهمیت. 

رؤیابینی شفاف قرن‌هاست که شناخته شده است. اما اتفاقی نادر و کمیاب است. تحقیق‌های علمی استفن لابرگ و محققان سراسر دنیا کیفیت غیرعادی و بالای رؤیا را ثابت کرده است. جدیداً افراد معمولی هم به تحقیق دربارهٔ رؤیا علاقه‌مند شده‌اند. چون تحقیقات نشان داده است که با آموزش درست و مناسب، همه می‌توانند رؤیای شفاف داشته باشند.

اما چرا مردم علاقه دارند رؤیای شفاف را یاد بگیرند؟ رؤیای شفاف، لذت‌بخش و شادی‌آفرین است. بیشتر مردم رؤیاهای شفاف را بهترین تجربهٔ زندگی‌شان می‌دانند.

اما اگر تمام مطلب همین باشد، رؤیاهای شفاف بی‌اهمیت هستند و فقط جنبهٔ سرگرمی دارند. البته بسیاری از افراد می‌دانند که با رؤیابینی شفاف می‌توانند کیفیت زندگی‌شان را بالا ببرند.

شما می‌توانید از تجربیات رؤیاهایتان به خوبی استفاده کنید، همان طور که از تجربیات بیداری‌استفاده می‌کنید. فصل پنج «عمل‌کرد رؤیای شفاف، از کابوس تا خواب راحت» نام دارد. این فصل به نحوهٔ یادگیری رؤیاهای شفاف می‌پردازد. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا نیروهای درونی را با رشد شخصیتان هماهنگ کنید.

اطلاعات ما دربارهٔ کاربرد رؤیای شفاف زیاد نیست. همچنین روش‌های استفادهٔ اصولی از رؤیای شفاف هنوز کامل نشده است. اما افراد می‌توانند با اطمینان کامل از روش‌های موجود برای رؤیابینی شفاف استفاده کنند. البته افرادی که نمی‌توانند دنیای رؤیا را از بیداری تشخیص بدهند، نباید رؤیابینی شفاف را آزمایش کنند. آموزش رؤیابینی شفاف برای آگاهی بیشتر است. بنابراین باعث نمی‌شود که شما قدرت تشخیص بین بیداری و رؤیا را از دست دهید.

رؤیاها سرشار از دانش و تجربه هستند. از رؤیاها برای رسیدن به واقعیت استفاده می‌شود. در رؤیا بدن ما استراحت می‌کند، ولی ما می‌توانیم ببینیم، بشنویم، یاد بگیریم و تا اندازه‌ای حرکت کنیم. وقتی که از حالت خواب استفادهٔ درستی بکنیم، زندگی‌مان دو برابر می‌شود. در واقع به جای صد سال، دویست سال زندگی می‌کنیم.

شنیدن کتاب صوتی رویای شفاف را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که دوست دارند از دنیای خواب و بیداری بیشتر بدانند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی رویای شفاف

«هر شب وارد دنیایی به نام رؤیا می‌شویم. هنگامی که خواب می‌بینیم، معمولاً تصور می‌کنیم که بیدار هستیم. دنیای روانی رؤیاها به طور قانع‌کننده‌ای واقعی هستند. به همین دلیل ما آنها را با دنیای واقعی اشتباه می‌گیریم. چطور و چرا چنین چیزی اتفاق می‌افتد؟ چه ارتباطی بین زندگی روز و شب وجود دارد؟ منشأ و محصول خواب دیدن چیست؟ با همهٔ پیشرفت‌های علمی عصر حاضر در زمینهٔ زیست‌شناسی، اطلاعات کمی پیرامون این سؤال و جواب‌ها به دست آمده است.

در واژه‌نامهٔ آکسفورد، واژهٔ «رؤیا» این طور معنی شده

است: مجموعهٔ افکار، تصاویر یا خیالاتی که در طول خواب از ذهن می‌گذرند.

اما این تعریف در بیان واقعیت رؤیا ناتوان است. به نظر من بهتر است که رؤیاها را به معنی « تجربیات » تعریف کنیم، یعنی همان حوادثی که فرد در زمان بیداری با آن روبه‌رو می‌شود. شاید عجیب باشد که بگوییم رؤیاها تجربه‌های بیداری هستند، اما ملاک ضروری برای بیداری، توانایی گزارش کردن است. واقعیت این است که ما گاهی اوقات می‌توانیم رؤیاهای‌مان را به یاد بیاوریم. در حقیقت رؤیاها هوشیارتر از اعمال ذهنی غیرارادی هستند. ما به همان میزانی که در بیداری زندگی می‌کنیم، در خواب و رؤیاهای‌مان نیز زندگی می‌کنیم. بر اساس تعاریف بالا، رؤیا و رؤیابینی عبارت است از تشکیلات ویژهٔ هوشیاری یا خودآگاهی.

روشن است که این سؤال مطرح می‌شود که خودآگاهی یا همان هوشیاری، چیست؟ از نظر من چیزی که اتفاق می‌افتد رؤیاست. چه خواب باشید چه بیدار، رفتارهای خودآگاهیتان به عنوان مدل ساده‌شدهٔ شما و دنیایتان، توسط مغزتان ساخته شده است. مغز رفتارهای خودآگاهی را از بهترین منابع موجود اطلاعاتی می‌سازد. در زمان بیداری، مدل بالا از ورود حس بیرونی و اطلاعات مفاهیم درونی و تاریخی ساخته می‌شود. حس بیرونی شامل رایج‌ترین اطلاعات دربارهٔ وقایع جدید است. در هنگام خواب، ورودی‌های خارجی کم‌تر است و همین باعث می‌شود تا فعالیت مغز به اندازهٔ کافی باشد. به این ترتیب مدل از توقعات درونی ساخته می‌شود. این انتظارات و چشم‌داشت‌ها، از تجربیات گذشته به وجود می‌آیند. تجربیات به‌دست‌آمده، همان چیزهایی هستند که ما آن را رؤیا می‌نامیم. محتوای رؤیاها بر اساس ترس، امید و آرزو و توقعات تعیین می‌شود. از این نظر نمی‌توانیم خواب‌بینی را بدون ورودی‌های خارجی بررسی کنیم. ما باید ادراکی را که در خواب داریم، به عنوان مورد ویژه، الزاماً با ورودی‌های حسی بررسی کنیم.

خواب‌ها دو دسته هستند. گروه اول مربوط به حالت حفظ انرژی و به «خواب آرام» مشهور هستند. این گروه وابسته به رشد، بازسازی، زنده کردن بدن و مغزِ ساکن است. گروه دوم مربوط به حالت بسیار متفاوتی هستند. این گروه به «خواب فعال»، یا «خواب تناقضی» مشهور است. این حالت با حرکات سریع چشم، انقباض ناگهانی عضلات، جسمِ فلج‌شده، مغز فوق‌العاده فعال و خواب‌بینی همراه است. REM یا همان خواب تناقضی، تنها حالتی نیست که افراد در آن می‌توانند خواب ببینند. اما این حالت شرایط مناسبی را برای رؤیای شفاف فراهم می‌کند. در این حالت جسم ساکن و مغز فعال و روشن است.»


برزونامه
منصور یاقوتی
باور کن تو فوجیکو نیستی
نعیمه بخشی
فرشتگان در آثار شاعران ایران و نقاشان جهان
پدرام حکیم زاده
از وقتی که جنگ درگرفت تا وقتی که جنگ تمام شد
هاینریش بل
کاهش فشار خون بالا
اگی کیسی
کتاب کوچک تنهایی
گروه نویسندگان
خادمان آسمانی
لیلا نظری گیلانده
کتاب های آبی و قهوه ای
لودویگ ویتگنشتاین
گلوگاه سرنوشت
کلثوم‌سادات موسوی (شیدا پریزاد)
راهبردهای توسعه صادرات محصولات دانش بنیان
مسعود افشاری مفرد
من و خودم
شراره سلج محمودی
راز قدرت کائنات
جنی لاولس
در هجده قدم جبهه
علی اکبر طاهری
ایکیگای
هکتور گارسیا
ذره بین
نگار نجاتی
آیین دوست یابی
دیل کارنگی
کتاب بخشندگی
گروه نویسندگان آرکتورس
نترس اقدام کن‎‎
ریچارد برنسون
مجموعه کامل داستان های فلانری اوکانر بخش اول
آذر عالی‌پور
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
رادیو راه (فصل اول، قسمت اول) عشق
مجتبی شکوری
معجزه (شکرگزاری)
مسیحا برزگر
هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها
مارک منسون
پسرک، موش کور، روباه و اسب
چارلی مکسی
عادت های اتمی
هادی بهمنی
تکنیک‌های تسلط بر ذهن
آنتونی رابینز
خرده‌ عادت ها
جیمز کلیر
پاندای بزرگ و اژدهای کوچک
جیمز نوربری
۹ مرد موفق، ۹۰ رمز موفقیتاثر مرکب
دارن هاردی
کاش وقتی بیست‌ساله بودم می‌دانستم
تینا سیلیگ
آداب معاشرت
برایان تریسی
رادیو راه (فصل اول، قسمت دوم) جادوی راه
مجتبی شکوری
قورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
خالی‌ شدن از احساسات منفی
جوئل اوستین
چگونه کمال‌گرا نباشیم؟
استفان گایز
باشگاه مغز (۱)
حامد اختیاری
چهار میثاق
دون میگوئل روئیز
هنر دختر بودن
راضیه کیماسی

نظرات کاربران

سینا رادشیر
۱۴۰۲/۰۳/۱۶

برای کسی که نتیجه نداده از این روش استفاده کن در روز چک بکن خوابی یا بیدا ر به این شکل وقتی بخوای ناخوداگاه چک می کنی و رویا شفا من امتحان کردم این روش جواب مید

SBN
۱۴۰۱/۰۶/۱۰

برای من نتیجه نداد یعنی اصلا رویای شفافی نداشتم

زمان

۳ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۲۲۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۲۲۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان