دانلود کتاب صوتی اصل گرایی با صدای فرهاد جان سریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اصل گرایی اثر گرگ مک کیون

دانلود و خرید کتاب صوتی اصل گرایی

معرفی کتاب صوتی اصل گرایی

کتاب صوتی اصل‌گرایی نوشتهٔ گرگ مک کیون به شما یاد می‌دهد که چگونه فرع را رها کنید و به اصل کارها بچسبید. این کتاب با گویندگی فرهاد جان سریان در انتشارات آگاه باشیم منتشر شده است. با تمرکز بر روی «کمتر اما بهتر»، افراد، تیم‌ها و سازمان‌ها می‌توانند در یک مسیر، یک میلیون مایل پیشرفت داشته باشند به‌جای اینکه در یک میلیون جهت مختلف، تنها یک میلی‌متر پیشرفت کنند.

درباره کتاب صوتی اصل‌ گرایی

گرگ مک‌ کیون راهکارهای قانع‌کننده‌ای برای رسیدن به چیزهای بیشتر با انجام کارهای کمتر ارائه می‌کند. او به ما یادآوری می‌کند که تمرکز داشتن و توانایی «نه» گفتن در کسب‌وکار امروزی بسیار مهم و باارزش هستند. - جف وینر، مدیرعامل شرکت لینکدین

نظرات مثبت زیادی دربارهٔ این کتاب وجود دارد. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در نیویورک‌تایمز است و بیش از یک میلیون نسخه از آن فروخته شده و به چندین زبان مختلف هم ترجمه شده است. اما دلیل این محبوبیت چیست؟

اصل‌گرایی راهی برای زندگی‌کردن است که شما آن را قبول می‌کنید و با آن یکی می‌شوید. این، یک نوع سبک زندگی است، راهی برای انجام همه کارها به شکلی ساده و متفاوت. این سبک زندگی، ریشه‌های عمیق در سنت‌های معنوی و زندگی شخصیت‌های برجسته دارد.

اصل‌‌گرایی یعنی در طول روز کارهای کمتری انجام دهید ولی همین کارهای کمتر را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. با این کار بازده شما به طرز قابل‌ملاحظه‌ای افزایش پیدا می‌کند و به‌جای سردرگم شدن در هزاران راه فرعی، با آرامش هزار قدم در راه اهداف اصلی زندگی‌تان پیش می‌روید. سخت کارکردن، لزوماً همیشه نتایج بهتری ایجاد نمی‌کند، به‌خصوص زمانی که شما برای موارد سختِ کم‌اهمیت کار می‌کنید. نتایج بهتر، تقریباً همیشه با کار کمتر، اما کیفیتِ بهتر بر روی تنها چند موردی محقق می‌شوند که تأثیر مستقیمی روی معیارهای موفقیت شما دارند.

درباره گرگ مک کیون

گرگ مک کیون در دانشگاه بریگام ارتباطات و روزنامه‌نگاری خواند و بعد در دانشگاه استنفورد در رشتهٔ مدیریت ارشد کسب‌وکار تحصیل کرده است. گرگ مک کیون نویسنده و سخنرانی موفق و یکی از نویسنده‌های ثابت مجله‌ٔ کسب‌وکار هاروارد است. او در پروژه‌های مختلفی برای ارزیابی مدیران ارشد، در Heidrick & Struggles’s Global Leadership Practice کار می‌کرد که یکی از فعالیت‌های آن‌ها بررسی ۳۰۰ مدیر برتر HP بود. این تحقیق‌ها زمینه‌ساز ایده‌ٔ مرکزی کتاب اصل‌گرایی گرگ مک کیون بود.

کتاب صوتی اصل‎ گرایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به خودتان آمده‌اید و متوجه شده‌اید انبوه‌ کارهای عقب‌افتاده شما را احاطه کرده‌اند این یعنی مانند بسیاری از افراد، فرع‌گرا هستید و چارهٔ کارتان اصل‌گرا شدن است. پس خواندن کتاب اصل‌گرایی را به‌خاطر یک کار فرعی دیگر عقب نیندازید!

بخشی از کتاب صوتی اصل گرایی

«آن تجربه در من علاقهٔ تازه‌ای ــ بخوانید وسواسی تمامی‌ناپذیر ــ ایجاد کرد برای درک علت تصمیم‌هایی که افراد باهوش در زندگی شخصی و کاری خود می‌گیرند. با خودم فکر می‌کنم «چرا توانایی درون‌مان بسیار بیشتر از چیزی است که آگاهانه از آن استفاده می‌کنیم؟» و «چگونه می‌توانیم تصمیم‌هایی بگیریم که به ما امکان می‌دهند پتانسیل بیشتری را در درون خود و دیگران فعال کنیم؟»

مأموریتم برای روشن‌کردن این پرسش‌های تیره و نامعلوم من را به ترک دانشکدهٔ حقوق در انگلستان و سفر ناگهانی به کالیفرنیا برای دورهٔ ارشد در استنفورد کشانده بود. همچنین منتهی شد به بیش از دو سال همکاری برای نوشتن کتاب فزاینده‌ها: چگونه بهترین رهبران همه را باهوش‌تر می‌کنند.

همچنین این سفر الهام‌بخش من برای آغاز یک راهبرد و رهبری یک شرکت در سیلیکون‌ولی بود؛ جایی که اکنون با چند تن از تواناترین افراد در جالب‌ترین شرکت‌های جهان کار می‌کنم و می‌کوشم به آن‌ها کمک کنم در مسیر بایسته‌گرایی قرار بگیرند.

در کارم آدم‌های بسیاری را در سرتاسر جهان دیده‌ام که از فشارهای پیرامون خود سرخورده شده‌اند و تحلیل رفته‌اند. مربی افراد «موفقی» بوده‌ام که در رنج خاموش به سر می‌بردند؛ رنجی ناشی از تلاش برای انجام بی‌نقص و آنی همهٔ کارها. کسانی را دیده‌ام که در دام مدیران کنترلگر گیر افتاده‌اند و نمی‌دانند مجبور نیستند آن همه کار وقت‌گیر و بی‌پاداش را که از آن‌ها خواسته می‌شود انجام بدهند. و بی‌امان کار کرده‌ام تا درک کنم چرا همهٔ این افراد بااستعداد، باهوش و توانا در دام مرگ‌بار غیرضروریات باقی می‌مانند.

آنچه یافته‌ام، شگفت‌زده‌ام کرده است.»

معرفی نویسنده
عکس گرگ مک کیون
گرگ مک کیون

گرگ مک کیون نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری و انگیزشی متولد انگلستان است و مخاطب آثار او کارآفرینان، کارمندان و دانشجویان هستند. او یک شعار خلاقانه برای فعالیت‌هایش طراحی کرده به مخاطبان خود یادآوری می‌کند تا در دنیای شلوغ و پر سر و صدای امروز آن سبک زندگی را برای خود خلق کنند که ارزش زیست شدن، داشته باشد!

نظرات کاربران

کاربر 3734220
۱۴۰۱/۱۰/۰۵

این کتاب صوتی، ترجمه کلمه به کلمه کتاب نیست( من کتاب زبان اصلی رو دارم) و گوینده مضمون جملات رو بیان می‌کنه. این از نظر من خوبه چون صرفا روخونی کتاب‌ها یه حالت ربات گونه پیدا می‌کنه و خسته کننده میشه.

Hossein Ghahvehchian
۱۴۰۱/۰۹/۲۲

کتاب مفیدی بود. هم کل حرفی که کفته و هم نحوه بیان و مثالهاش کاربردی اند.

زمان

۷ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۴۲۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۴۲۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۴,۰۰۰
تومان