دانلود کتاب صوتی برادر انگلستان با صدای کوروش سلیمانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی برادر انگلستان اثر علیرضا قزوه

دانلود و خرید کتاب صوتی برادر انگلستان

نویسنده:علیرضا قزوه
انتشارات:نشر سماوا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی برادر انگلستان

کتاب صوتی برادر انگلستان نوشتهٔ علیرضا قزوه است. گویندگی این کتاب صوتی را کوروش سلیمانی انجام داده و ناشر صوتی سماوا آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی، رمانی است که به روایت وقایع پس از کودتای ۲۸مرداد ۱۳۳۲ می‌پردازد. این روایت تا روزها و سال‌های پس از انقلاب ۱۳۵۷ نیز ادامه پیدا می‌کند.

درباره کتاب صوتی برادر انگلستان

کتاب صوتی برادر انگلستان، با وجود درون‌مایه‌ها و مضامین تاریخی‌اش، فضایی سوررئال (فراواقع‌گرایانه) و رؤیاگونه دارد. در این کتاب صوتی، سرگذشت آدم‌هایی روایت می‌شود که هر کدام به‌گونه‌ای با حال و هوای روزهای کودتای ۱۳۳۲ تا انقلاب۱۳۵۷ پیوند خورده‌اند. علیرضا قزوه، در این اثر صوتی، مرثیه‌ای برای گذشته می‌گوید.

قهرمان این داستان، یک رؤیای واحد را پیوسته می‌بیند و هر بار به دوره‌های مختلف زندگی‌اش و حتی زندگی بزرگترهایش سفر می‌کند. او در این سفرها، از حال و هوای گذشتگان، دغدغه‌ها، امیدها، آرزوها و رنج‌هایشان آگاه می‌شود. روایت این راوی، ارائهٔ همین اطلاعات به شنوندهٔ این کتاب صوتی است.

این کتاب صوتی، ۲۷ بخش دارد.

شنیدن کتاب صوتی برادر انگلستان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران داستان‌های تاریخی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب صوتی برادر انگلستان

«درست نمی‌فهمم که بیدارم یا خواب، که سوار قطار شده‌ام یا از آن پیاده شده‌ام. بخار صبحگاهی از دهان قطار بیرون می‌ریزد... اما نه، انگار پیاده شده‌ام؛ آن هم درست وسط کوچهٔ کهن‌دژ. قطار با همهٔ سی واگنش آمده است با من تا تهِ کوچه‌ای پیچ‌درپیچ و کاهگلی؛ کوچه‌ای بی‌ریل، با دیوارهای فروریخته. نرمه غباری از شن و خاک در فضای راهرو و کوپهٔ قطار موجی محو دارد؛ موجی به رنگ آبی و طلایی در پس‌زمینه‌ای مهتابی. هیچ مسافری در قطار نیست جز منِ حیرت‌زده، منِ مات، منِ گیج و منگ. ایستاده‌ام و از پسِ پنجره‌های چرک و خاک‌آلودْ کوچهٔ کهن‌دژ را نگاه می‌کنم؛ کوچهٔ خاطرات شیرین و دور کودکی، کوچهٔ قوم و خویش‌های نزدیک و دور، آقاجان و عموجان، مادر و زن‌عمو، ماه‌لقا و اسماعیل، پسرعموهایم، سالار و سلطان.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۷۸۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۷۸۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۴۵,۵۰۰
۳۰%
تومان