دانلود کتاب صوتی هنر خلاق اندیشیدن با صدای سپیده سلیمیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر خلاق اندیشیدن اثر راد جادکینز

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر خلاق اندیشیدن

نویسنده:راد جادکینز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هنر خلاق اندیشیدن

کتاب صوتی هنر خلاق اندیشیدن نوشتهٔ راد جادکینز و ترجمهٔ فاطمه باغستانی و با صدای سپیده سلیمیان است و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است.  این کتاب صوتی خلاق‌بودن را به عنوان یک هنر قابل آموزش به افراد یاد می‌دهد.

درباره کتاب صوتی هنر خلاق اندیشیدن

این کتاب صوتی به شما می‌آموزد که خلاقانه‌اندیشیدن چطور زندگی روزمره را تغییر می‌دهد. راد جادکینز به شما نشان می‌دهد که اصول ابتکار عمل چگونه مدیریت یک دفتر اداری را ساده‌تر می‌کنند یا یک کارآفرین چگونه می‌تواند شرکت آموزش غواصی خود را که به دلیل تولیدمثل نهنگ‌ها در آن منطقه رو به ورشکستگی است، نجات دهد.

کتاب صوتی هنر خلاق اندیشیدن کاری می‌کند نقطه‌ضعف آنها به نقطه‌قوت و ویژگی منحصربه‌فردشان تبدیل شود و فروششان بالا برود.

هدف از این کتاب صوتی مرور بسیاری از روش‌های سودمند تفکر خلاق و بررسی شیوه‌ها و روندهای فکری‌ای است که افراد خلاق از آن استفاده کرده‌اند، نتیجه گرفته‌اند و حال همه می‌توانند از آنها بهره‌مند شوند؛ اما همچنین می‌خواهد داستان بعضی از موانع اجتناب‌ناپذیر را که تمام اندیشمندان خلاق با آنها روبه‌رو شده‌اند همراه روش‌های حل مشکل برایتان بیان کند. اینها همان چالش‌هایی هستند که تمام ما صرف‌نظر از شغل و تخصص خود در طول روز با آنها مواجه می‌شویم، یعنی نگرانی به دلیل اینکه مبادا استعداد خاص نداشته باشیم، نبود انگیزه و تلاش برای کسب موفقیت در زمینه‌ای که در آن ماهر نیستیم، نداشتن درآمد کافی از کاری که عاشقش هستیم، داشتن مسئولیت‌ها و تعهدات فراوان، جوان و پخته‌نبودن، پیر و ازکارافتاده‌بودن، نداشتن تجربه کافی و ساده‌لوح‌بودن.

 هرگاه احساس کردید خلاقیت شما کم شده است یا نیاز به انگیزه دارید، این کتاب صوتی را بشنوید. شاید بسیاری از شما کتاب صوتی هنر خلاق اندیشیدن را مجموعه‌ای از آموزه‌هایی فرض کنید که هرکس می‌تواند از هنر یاد بگیرد؛ اما با این اثر شما یاد می‌گیرید که خلاق اندیشیدن یک فعالیت تخصصی نیست، بلکه روشی برای ارتباط با زندگی است. خلاقیت در خلق یک اثر هنری مانند نقاشی، رمان یا خانه خلاصه نمی‌شود. خلاقیت ناب به معنای خلق خویشتن است، خلق آینده‌ای روشن‌تر و فرصت‌هایی که تا به امروز از کف داده‌ایم. 

شنیدن کتاب صوتی هنر خلاق اندیشیدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که می‌خواهند خلاق‌اندیشیدن را مانند یک هنرمند بیاموزند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی هنر خلاق اندیشیدن

هنرمند سوررئالیست، سالوادور دالی، در برنامه تلویزیونی «شغل متن چیست» به‌عنوان مهمان ویژه شرکت کرد. در این برنامه چشمان داوطلبان را می‌بستند و از آنها می‌خواستند با پرسیدن سؤال از ستاره‌ای که روبه‌رویشان نشسته است، حدس بزنند شغل او چیست یا او کیست. در این برنامه هیئت داوطلب سؤال‌های خود را مطرح کرد؛ اما ازآنجاکه دالی به بیشتر سؤال‌ها جواب مثبت داد، داوطلبان گیج شدند. به‌طور مثال از او پرسیدند که آیا نویسنده است و او جواب داد «بله» و این درست بود، زیرا دالی افزون بر سه کتاب غیرداستانی، یک رمان به نام چهره‌های پنهان نیز نوشته بود. از او پرسیدند که آیا مجری است و او دوباره گفت «بله»، زیرا برنامه‌های هنری زیادی را اجرا کرده بود، درنتیجه یکی از داوطلبان با عصبانیت گفت: «مگر کاری هست که از دست این مرد ساخته نباشد!»


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد