دانلود کتاب صوتی پنج بزرگ زندگی با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پنج بزرگ زندگی اثر جان پی. استرلکی

دانلود و خرید کتاب صوتی پنج بزرگ زندگی

انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی پنج بزرگ زندگی

پنج بزرگِ زندگی اثری از جان اِستِرلِکی است که با صدای گروه گویندگان شادن پزواک و با ترجمه هانیه چوپانی می‌شنوید. این کتاب درباره بزرگترین رازِ رهبری  با شما صحبت می‌کند.

این کتاب، الهام‌بخشِ شما خواهد بود و می‌تواند زندگی شما را به روش‌هایی تغییر دهد که اکنون نمی‌دانید اما وقتی آن را شنیدید ، کاملاً درکش خواهید کرد. این اثر دیدِ شما را به نقشتان به عنوان یک رهبر، برای همیشه تغییر خواهد داد.

نقش رهبری شما می‌تواند، در خانه، در محلِ کار، در جامعه و به ویژه رهبری خودتان باشد. ما فرا خوانده می‌شویم که در تمامِ لحظه‌های زندگی رهبر باشیم و اولین هدفِ ما، باید رهبری خودمان باشد.

مهم‌تر از همه، کسی باید به شما انگیزه بدهد که هر روز از تخت خود برخیزید. و آن شخص، خود شما هستید.

این نظرِ توماس دیرِیل است، مردی که به عنوانِ بزرگ‌ترین رهبرِ دنیا شناخته می‌شد. او در سنِ پنجاه‌وپنج سالگی متوجه شد که در شُرف مَرگ است. بااین‌حال، حتی در لحظاتِ آخر هم به افرادِ پیرامونش انگیزه می‌داد..

جک پسر جوانی است که به دنبال راه خوشبختی می‌گردد و می‌خواهد مسیر زندگی‌اش را پیدا کند. او به دلایلی که نمی‌دانیم عاشق آفریقا می‌شود و به آنجا مهاجرت می‌کند. در آن کشور روزی با پیرزنی روبرو می‌شود که راهنمای جک در پیدا کردن راه زندگی‌اش می‌شود. 

اصولِ کتاب پنج بزرگ زندگی بر میلیون‌ها خواننده از سراسر جهان تأثیرِ مثبتی داشته است و هر یک از این افراد به شیوه منحصر به فردِ خود از این اصول استفاده کرده‌اند. این کتاب را گوش کنید و بگذارید که الهام‌بخشِ شما باشد. 

 شنیدن کتاب پنج بزرگ زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر به دنبال کتابی الهام‌بخش برای ادامه دادن مسیر زندگی خود هستید، این اثر را گوش کنید.


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۲۹۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۲۹۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان