دانلود کتاب صوتی مقابله با خیانت و طلاق (جلد دوم) با صدای کمال هادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مقابله با خیانت و طلاق (جلد دوم) اثر کمال هادی

دانلود و خرید کتاب صوتی مقابله با خیانت و طلاق (جلد دوم)

نویسنده:کمال هادی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مقابله با خیانت و طلاق (جلد دوم)

کتاب صوتی مقابله با خیانت و طلاق اثر کمال هادی، جلد دوم مجموعه حلقه‌های گمشده در نظام خانواده است که با گویندگی کیمیا غلامی در انتشارات فرسار منتشر شده است. این کتاب به بررسی عواملی که به طلاق منجر می‌شوند می‌پردازد و راهکارهایی برای جلوگیری از آن ارائه می‌کند.

درباره کتاب صوتی مقابله با خیانت و طلاق

طلاق تا پیش‌ازاین یکی از تابوهای جوامع به‌حساب می‌آمد اما حالا برخوردها با طلاق بسیار متفاوت است. آمار طلاق و ازدواج‌ها ناموفق بالا رفته است و باید به دنبال دلیل آن گشت. برای داشتن یک رابطه سالم و سازنده که به زندگی خوب منجر شود باید کارهای زیادی انجام داد و تلاش بسیاری کرد. این کتاب به بررسی علل و عواملی می‌پردازد که به خیانت در زندگی مشترک یا طلاق منجر می‌شوند.

در این مجموعه در این کتاب طیف گسترده‌ای از عوامل بررسی شده‌اند از عوامل فیزیولوژیکی و زیستی گرفته تا فرهنگی و اجتماعی، از عوامل تربیتی و نقش خانواده گرفته تا کم‌رنگ‌شدن ارزش‌ها و تغییر در سبک زندگی و حتی زمینه‌های روان‌شناختی و سعی شده است که ضمن کاستن از سلیقه‌های شخصی و با کمک‌گرفتن از یافته‌های علومی چون روان‌شناسی، زیستشناسی تکاملی، زیست‌شناسی اجتماعی و دیرینه‌شناسی؛ صرفاً از قوانین قطعی طبیعت الهام گرفته و باتکیه‌بر عقلانیت، نظرات خود را بر اساس این قوانین استوار کرده تا بتوانیم به یک‌سری راهکارهای اساسی که مغایرتی با نظام آفرینش و طبیعت انسان نداشته باشند نائل گردیم؛ از طرفی سعی شده است مطالب تا حد ممکن به زبانی ساده و فارغ از اصطلاحات سنگین روان‌شناسی به‌صورت قابل‌فهم برای عموم ارائه گردد.

پس از بررسی تمام مواردی که به هر دلیل ممکن است به خیانت یا جدایی بینجامد، راهکارهایی نیز ارائه شده است. این کتاب باورهایی غلطی را که پیش‌ازاین درباره زندگی مشترک، خیانت، جدایی، ازدواج مجدد و ... داشتید، به چالش می‌کشد و به شما کمک می‌کند تا در مواجهه با چنین مشکلاتی بهترین تصمیمات را بگیرید. همچنین سعی شده با ساده‌ترین روش‌های ممکن مهارت‌های حفظ یا پایان‌دادن به رابطه را به شما آموخته تا کمترین آسیب را از ناسازگاری و احتمالاً جدایی ببینید.

کتاب صوتی مقابله با خیانت و طلاق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعه کتاب مقابله با خیانت و طلاق را به تمام زوج‌های جوان و مشاوران خانواده پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۶۸۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۶۸۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان