دانلود کتاب صوتی مقابله با عشق های نافرجام (جلد اول) با صدای کیمیا غلامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مقابله با عشق های نافرجام (جلد اول) اثر کمال هادی

دانلود و خرید کتاب صوتی مقابله با عشق های نافرجام (جلد اول)

نویسنده:کمال هادی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مقابله با عشق های نافرجام (جلد اول)

کتاب مقابله با عشق‌های نافرجام اثر کمال هادی، جلد اول از مجموعهٔ حلقه‌های گمشده در نظام خانواده است که به بررسی علل و چگونگی عشق‌های نافرجام پرداخته و راهکارهایی علمی و عملی برای شناخت صحیح طرف مقابل جهت درامان‌ماندن از شکست‌های عشقی ارائه می‌دهد. این اثر با گویندگی کیمیا غلامی و کمال هادی در انتشارات فرسار منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی مقابله با عشق‌های نافرجام (جلد اول)

این کتاب که مورد استقبال بی‌نظیر مردم، مراکز مشاوره و صداوسیما قرار گرفته است با به چالش کشیدن عشق‌های آتشین به خواننده کمک می‌کند تا بتواند با پختگی لازم خطاهای رایج در رابطه را تشخیص دهد و بین هیجانات و عشق تمایز قائل شده و تسلیم و قربانی احساسات نگردد. بین سواد عشقی و عشق آتشین تفکیک قائل شده و به مهارت‌های انتخاب صحیح مجهز گردد. دوستی و آشنایی را معادل ازدواج نگیرد تا در صورت جدایی دچار ناکامی و سرخوردگی نگردد. بتواند در جملهٔ «ما برای هم ساخته شده‌ایم» تجدیدنظر نموده و با شناخت صحیح وارد میدان عشقی شود. بدبینی‌ها، ترس‌ها و وحشت از ناکامی‌های قبلی را کنار گذاشته و این بار بتواند آگاهانه گام بردارد. همچنین مخاطب با مهارت‌ها و گام‌هایی آشنا می‌شود که از تجربهٔ شکست عشقی و پیله‌ای از افسردگی حاصل از درماندگی، ناکامی و ناامیدی که به ‌دور خود پیچیده‌ است رها می‌شود و با انرژی و شناخت بیشتری از خود و زوایای شخصیتی و رفتاری طرف مقابل به‌سوی یک رابطه موفق و سالم گام برمی‌دارد تا از افتادن مجدد در رابطه‌ای غلط و ناکارآمد پیشگیری نموده و با آگاهی کامل سرنوشت خود را در دست بگیرد و آن را از نو بنویسد.

عناوین موضوعاتی که در کتاب مقابله با عشق‌های نافرجام به آن‌ها پرداخته شده است به این شرح است:

حلقه اول: سخنی با خواننده

حلقه دوم: سیر تاریخی ازدواج

حلقه سوم: کلاس عشق

حلقه چهارم: نقش هورمون‌ها در روابط عشقی

حلقه پنجم: اصول آشنایی و انتخاب

حلقه ششم: مهارت‌های شناخت متقابل

حلقه هفتم: بلوغ و پختگی

حلقه هشتم: اختلالات روانی - شخصیتی

حلقه نهم: صداقت و جرئت‌ورزی

حلقه دهم: ملاک‌ها و خطا‌های رایج در ازدواج

حلقه یازدهم: اصول و معیارهای ازدواج

حلقه دوازدهم: مراحل ازدواج

حلقه سیزدهم: سواد جنسی

کتاب صوتی مقابله با عشق‌های نافرجام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به مشاوران خانواده و جوانانی پیشنهاد می‌کنیم که از تردید، تعارض و ترس از آیندۀ رابطه و تصمیم نهایی بین ماندن و رفتن یا تصمیم به ازدواج رنج می‌برند.

درباره کمال هادی

کمال هادی خانواده‌درمانگر تخصصی مـراکز مشاوره، همکار صداوسیما در برنامه‌های آموزش خانواده، مدرس کارگاه‌های تحکیم خانواده، دوره‌های تأمین مدرسی مدرسان آموزش خانواده و دانشگاه ضمن خدمت فرهنگیان است که دوره‌های تخصصی (workshop) انجمن علمی روان‌شناسی بالینی ایران را گذرانده است.

بخشی از کتاب صوتی مقابله با عشق‌های نافرجام

«به نظر فروید عشق نوعی گروگان‌گیری عاطفی است تا دیگری را در خودمان زندانی نگه داریم و پس از مدتی کوتاه پارادوکس «عشق/ نفرت یا عشق/خشم» ظاهر می‌گردد؛ بنابراین عشق در واقع نوعی خودکشی است که در سمت‌وسوی رانش مرگ قرار دارد؛ اما از نظر نگارنده عشق همان نیازهای عاطفی ارضا نشده و تبلور جنسی سرکوب شده است که به‌صورت هیجانات عجیب و غیرقابل‌وصف به جنس مخالف ظاهر شده و در قالب کادوپیچی شده‌ای زیبا به نام «عشق» همراه با هیجانات خالصانه، سرکش و غیرمنطقی نمود پیدا می‌کند؛ بنابراین عشق دو دلداده به هم حکم دوتا آینه را دارد که نیاز و عاطفه در آن تجلی‌یافته و در بازتاب این دو، جلوه‌های بی‌نهایتی از احساس و زیبایی خلق می‌شود که به‌شدت آسیب‌پذیر بوده در مقابل واقعیات و ارضای جنسی شکسته شده و تبدیل به نفرت می‌شود!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۶۳۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۶۳۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان