دانلود کتاب صوتی توصیه هایی برای یک مرد با شخصیت با صدای افشین اعتماد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی توصیه هایی برای یک مرد با شخصیت اثر آلفرد تونگ

دانلود و خرید کتاب صوتی توصیه هایی برای یک مرد با شخصیت

معرفی کتاب صوتی توصیه هایی برای یک مرد با شخصیت

کتاب صوتی توصیه هایی برای یک مرد با شخصیت نوشتهٔ آلفرد تونگ و ترجمهٔ عبدالله دهناد فر و با صدای افشین اعتماد است و انتشارات بذر خرد (جیحون) آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی یک راهنمای ضروری برای مردان است.

درباره کتاب صوتی توصیه هایی برای یک مرد با شخصیت

آیا شما یک مرد باشخصیت هستید؟ 

توصیف کردنِ یک مرد باشخصیتِ کامل، در واقع کارِ سختی است. مثل این است که بخواهی احساس یک عشق ناب را تعریف کنی یا زیبایی خیره‌کنندهٔ چیزی یا کسی را وصف کنی. کاری است تقریباً غیرممکن. شاید نکته همین باشد! متفاوت بودنِ معیارهای «مرد باشخصیت» در فرهنگ‌های مختلف، و مبهم بودن آن ما را وامی‌دارد که مراقب باشیم و تلاش کنیم بهترین نسخهٔ ممکنِ خودمان باشیم.

اما چند ویژگی هستند که چنین مردی باید حتماً آن‌ها را داشته باشد: یک آقا یا مردِ باشخصیت، آراسته و خوش‌لباس است. بوی خوش می‌دهد. به خودش و خانه‌اش رسیدگی می‌کند. در هر جمعی اعتماد به نفس دارد و مراقب است طوری رفتار کند که دیگران در کنار او معذب نباشند. یک مرد باشخصیت به زنان احترام می‌گذارد؛ ولی نه بیش از اندازه و متظاهرانه. زندگی‌اش هدف و مقصدی دارد. جاه‌طلب و باروحیه است ولی گستاخ نیست. اهل خودنمایی و تظاهر نیست. کلمات عامیانه و مبتذل به کار نمی‌برد. شوخ و خیلی باهوش و خوش‌مشرب است و خلاصه اینکه هم‌صحبتی با او بسیار خوشایند است. این‌ها ویژگی‌های مسلمِ یک مرد باشخصیت هستند.

چیزهای دیگری هم هستند که به اندازهٔ موارد بالا روشن نیستند و در فرهنگ‌های مختلف هم مفاهیم متفاوتی دارند. نظرتان درباره سلحشوری در میدان جنگ و گذشت و جوانمردی در برابر زنان، که روزگاری از نشانه‌های برجستهٔ یک مرد باشخصیت بودند چیست؟ امروز که تعداد جنگ‌ها کم شده و شکل آن‌ها هم با سابق فرق کرده، خیلی از ما دیگر برای دفاع از کشور به خدمت فرا خوانده نمی‌شویم و زن‌ها هم جنسِ ضعیف به شمار نمی‌آیند، این صفات چه معنایی دارند؟

این کتاب صوتی سعی می‌کند به پرسش‌هایی در زمینهٔ آداب معاشرت و سلیقه و شیوهٔ زندگی مردان پاسخ دهد. جالب است که گرچه هیچ‌گاه تعریف روشنی از «مرد باشخصیت واقعی» وجود نداشته، همهٔ ما وقتی با کسی با این ویژگی‌ها روبه‌رو می‌شویم او را تشخیص می‌دهیم و می‌خواهیم مانند او باشیم.

شنیدن کتاب صوتی توصیه هایی برای یک مرد با شخصیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به تمام مردان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی توصیه هایی برای یک مرد با شخصیت

چای

چای مهم است. «جرج اُروِل»۱۷ در ۱۹۴۶ در مقاله‌ای برای روزنامهٔ «ایوی نینگ استاندارد» لندن نوشت: «در این کشور، چای یکی از بنیان‌های تمدن است.» به نظر او و مردم انگلستان، تقریباً غیرممکن است که خارج از بریتانیای کبیر، بتوانید یک فنجان چای خوب پیدا کنید. بنابراین، اجازه بدهید درست کردن چای به روش درست اروِلی (و بریتانیایی) را مرور کنیم:

۱. چای خشک (برگ‌های خردشده) از چای کیسه‌ای بهتر است. اما اگر ناچارید چای کیسه‌ای مصرف کنید همیشه اول آن را در فنجان بگذارید و بعد آب جوش رویش بریزید. وارونه عمل نکنید. آب باید در حال جوش باشد تا همهٔ عطر و طعم چای آزاد شود.

۲. به مقدار کم و تازه به تازه درست کنید. درست کردن چای به مقدار زیاد و نگهداری آن در چای‌ساز برقی یا فلاسک، طعم آن را بسیار ناگوار می‌کند. فقط از قوری سفالی یا چینی استفاده کنید.

۳. قوری خالی را روی کتری آب جوشان بگذارید تا گرم شود و سپس چای را در آن ریخته و آب جوش رویش بریزید. اگر می‌خواهید فنجان را هم کمی گرم کنید.

۴. چای‌نوشانی مثل اُروِل چای را پررنگ دوست داشتند. او می‌گفت برای درست کردن چای پرمایه در یک لیتر آب جوش شش قاشق سرپر چای بریزید.

۵. کیسهٔ پارچه‌ای یا توری فلزی را کنار بگذارید ــ چای خشک باید در قوری رها باشد تا تمامی طعم و بویش را بیرون دهد. کیسهٔ پارچه‌ای یا توری فلزی یا هر چیز دیگری را که جلوی آزاد شدن طعم و بو را می‌گیرد کنار بگذارید. چای باید در آب جوش رها شود و بگردد.

۶. پس از حاضر شدنِ چای، آن را هم بزنید و بگذارید دو دقیقهٔ دیگر بماند و بهتر دم بکشد.

۷. چای را در فنجان استوانه‌ای‌شکل بریزید تا گرمایش حفظ شود. از فنجان‌های دهان‌گشاد و کم‌عمق که در «استار باکس» می‌بینید استفاده نکنید.

۸. از شیرِ کم‌چربی استفاده کنید. شیر چرب طعم چای را عوض می‌کند.

۹. اول چای را در فنجان بریزید و بعد شیر را اضافه کنید. البته در این مورد اختلاف نظرهایی هست، ولی اروِل معتقد است که با این کار هر کس می‌تواند مقدار شیر را دقیقاً بر پایهٔ ذائقه‌اش اضافه کند.

۱۰. شکر اضافه نکنید ــ مخالف این حرف هستید؟ شاید خیلی‌ها مخالف باشند، ولی چای شکر لازم ندارد، چون مثل آبجو، یک نوشیدنی تلخ است. وقتی شکر توی چای می‌ریزید اسمش دیگر چای نیست. قندداغ است.

قهوه

تهیهٔ یک فنجان قهوهٔ خوب سخت‌تر از آن است که می‌نماید. دوستداران سرسختِ «اسپرسو» در توصیف اسپرسوی عالی آن را قهوهٔ بهشتی یا آسمانی نامیده‌اند. یک قهوهٔ افسانه‌ای یا اسطوره‌ای. برای تهیهٔ «اسپرسو». شاید شما هم روش خود را داشته باشید، اما اصول اولیهٔ تهیهٔ یک فنجان قهوهٔ خوب این‌ها هستند:


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۱۸۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۱۸۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان