دانلود کتاب صوتی جادوی باور با صدای امیر فرحان‌نیا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جادوی باور اثر کلود ام بریستول

دانلود و خرید کتاب صوتی جادوی باور

معرفی کتاب صوتی جادوی باور

کتاب صوتی جادوی باور نوشتهٔ کلود ام بریستول و ترجمهٔ مریم پورگلوی و با صدای امیر فرحان‌نیاست و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی دربارهٔ راهکار قدرتمند برای دستیابی به رونق کسب‌وکار، ثروت و کامیابی است.

درباره کتاب صوتی جادوی باور

این کتاب می‌تواند منبع مفیدی بخصوص برای کسانی باشد که به مسائل انگیزشی علاقه‌مند و به دنبال تحول اساسی در زندگی‌شان هستند. همین‌طور می‌تواند منبع الهام‌بخشی برای صاحبان کسب‌وکارهای مختلف باشد که چشم‌انداز جهانی در سر می‌پرورانند.

هدف نویسنده از نوشتن کتاب جادوی باور آن است که با شرح ماهیت و کاربرد نیروی خاص و قدرتمند جهان به خوانندگان کمک کند تا در صورت تمایل برای دستیابی به موفقیت در زندگی‌شان از آن بهره ببرند.

فصل‌های این کتاب از این قرار هستند:

فصل اول: چگونه به قدرت باور پی بردم

فصل دوم: آزمایشات انجام شده روی خمیرمایهٔ ذهن

فصل سوم: واقعیت ناخودآگاه چیست؟

فصل چهارم: قدرت تلقین

فصل پنجم: هنر تصویرسازی ذهنی

فصل ششم: تکنیک آینه برای فعال‌سازی ناخودآگاه

فصل هفتم: چگونه افکارتان را به واقعیت تبدیل کنید

فصل هشتم: زنان و علم باور

فصل نهم: باور باعث رخ دادن اتفاقات می‌شود

شنیدن کتاب صوتی جادوی باور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی جادوی باور

هنگامی که ایدهٔ نوشتن این کتاب به ذهنم خطور کرد، اغلب به زنان مشهوری فکر می‌کردم که از قدرت باور استفاده کرده بودند. هنگامی که بن هور لمپمن مشخصاً پیشنهاد کرد که دربارهٔ زنان بنویسم این‌طور توضیح داد:

«بسیاری از زنان ممکن است متوجه نشوند که می‌توانند با به‌کارگیری علم شما به اندازهٔ مردان سود ببرند، و شما باید پیام خود را مختص آنها ارسال کنید. وقتی زنان آن‌چه را شما می‌فهمید و به‌کار می‌گیرید درک کنند، خود را در موقعیتی خواهند یافت که قادر به ایجاد تحول در دنیا باشند. اگر راهی وجود داشته باشد که زنان همهٔ ملیت‌ها بتوانند این علم را فرا گرفته و استفاده کنند، در آینده جنگی وجود نخواهد داشت.»

«زنان موجوداتی تعالی‌طلب هستند. وقتی می‌فهمند که می‌توانند کاری انجام دهند و این فکر کاملاً در خودآگاهشان جای می‌گیرد، برای رسیدن به هدف خود هیچ‌گاه از پای نمی‌نشینند. شما این گفتۀ قدیمی را شنیده‌اید: «جنس زن به‌شدت هدف‌محورتر از مرد است». این حقیقت دارد و هنگامی‌که زنان قدرت خود را درک کنند و از این موضوع آگاه شوند، ممکن است کل جهان را اداره کنند. «هیچ خشم بهشتی مثل تبدیل عشق به نفرت و هیچ خشم جهنمی مثل عصبانیت زنی که تحقیر شده نیست.» هنگامی‌که زنان برانگیخته شوند و بدانند که چه‌چیزی می‌توانند به دست آورند، مانعی وجود نخواهد داشت که بتواند آنها را متوقف کند. زنان تنوع‌طلب‌تر و سازگارتر هستند. حتی اگرچه ناپلئون اظهار داشت که او شرایط را آن گونه که می‌خوسته ایجاد کرده است، اما بیشتر مردان قربانی شرایط خود هستند، درحالی‌که زنان به دلیل ماهیت تفکرشان کاری می‌کنند که شرایط در خدمت آنها باشد.»

به نظر من زنان امروزی ابزار لازم برای دستیابی به هر چیزی را که به ذهنشان خطور می‌کند، دارند. مطمئناً فرصت‌ها در اطرافشان است. در حقیقت هرگز در طول تاریخ، جهان به اندازهٔ امروز برای زنان باز و دوستانه نبوده است. در میان حوزه‌هایی که قبلاً مختص مردان بوده، تعداد کمی وجود دارد که زنان در حال حاضر در آنها فعالیتی ندارند. امروزه زنان را در حوزه‌های علمی، هنرهای زیبا، روزنامه‌نگاری، تبلیغات و شاخه‌های مختلف دولتی می‌بینید که همه با هوشمندی و با آگاهی کامل از وظایف خود کار می‌کنند و از فرصت‌ها و مسئولیت‌های جدیدشان آگاه هستند.


نظرات کاربران

میترا عابدینی
۱۴۰۱/۰۲/۱۹

من کتاب صوتی رایگان درخواست داشتم

زمان

۸ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۴۷۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۴۷۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
۴۳,۶۸۰
۳۰%
تومان