دانلود کتاب صوتی روش ارتباط گیری با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی روش ارتباط گیری اثر پاتریک گالوین

دانلود و خرید کتاب صوتی روش ارتباط گیری

انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۲.۹از ۲۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی روش ارتباط گیری

کتاب صوتی روش ارتباط‌گیری نوشتهٔ پاتریک گالوین با ترجمهٔ زهرا واشقانی فراهانی و گویندگی گروه گویندگان در نشر شادن پژواک منتشر شده است. این کتاب داستانی دربارهٔ ایجاد رابطهٔ تجاری است. روابط قوی کلید موفقیت در زندگی شخصی و حرفه‌ای است.

درباره کتاب صوتی روش ارتباط ‌گیری

در این کتاب می‌آموزیم که چگونه از فناوری برای بهبود روابط خود و ایجاد روابط جدید استفاده کنیم. فناوری بسیاری از اوقات در مسیر مخالف حرکت می‌کند و ما را از یکدیگر دور می‌کند. اما با یادگیری استفادهٔ درست و هدفمند از ابزارها و امکانات مختلف می‌آموزیم که به‌جای روشی برای قطع روابط، از آن به‌عنوان تقویت‌کنندهٔ روابط استفاده کنیم.

رابرت هنسن، صاحب بنگاه بیمهٔ در حال ورشکستگی، قرار است بیاموزد که چگونه می‌تواند خود را از گرفتاری‌ای که در آن افتاده نجات دهد. او سخاوتمندانه اجازه می‌دهد که ما نیز در این مسیر او را همراهی کنیم. همان‌طور که ماجرای دگرگونی رابرت و کسب‌وکارش را دنبال می‌کنید، هفت قانون ساده و درعین‌حال قدرتمند را برای ایجاد قدم‌به‌قدم یک رابطهٔ تجاری موفق کشف خواهید کرد.

عناوین فصولی که در این کتاب صوتی می‌شنوید به این ترتیب است:

فصل اول: جشن تولد / فصل دوم: مربی / فصل سوم: بیدارم کن / فصل چهارم: گوش دادن / فصل پنجم: شوک ناگهانی / فصل ششم: هجوم ایده‌ها / فصل هفتم: دغدغه‌ٔ تغییر / فصل هشتم: از هر دست بدهی از همان می‌گیری / فصل نهم: مزایای عضویت / فصل دهم: ارزش‌رسانی / فصل یازدهم: غافلگیری / فصل دوازدهم: شوق تغییر / فصل سیزدهم: هنر بازاریابی / فصل چهاردهم: مکان گردهمایی / فصل پانزدهم: ارتباط اینترنتی / فصل شانزدهم: زمان تغییرات / فصل هفدهم / فصل هجدهم: انتقال میراث / فصل نوزدهم: جشن / فصل بیستم: ادامه‌ٔ میراث / درباره‌ٔ نویسنده

کتاب صوتی روش ارتباط‌ گیری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب روش ارتباط‌گیری به همهٔ صاحبان کسب‌وکار و علاقه‌مندان به مباحث مدیریت پیشنهاد می‌شود.

نظرات کاربران

کاربر ۱۳۶۳۵۸۳
۱۴۰۲/۰۱/۱۰

این کتاب صوتی با روایت جذاب چندین کاراکتر، به طرز شیرین و دلنشین در بستر یک داستان مربوط به مشاهداتِ فردِ دچار بحران شغلی، از افراد با تجربه و کهنه کار، سعی در آموزش غیر مستقیم و جالب روش‌های ایجاد

- بیشتر
الناز نصرتی
۱۴۰۲/۰۷/۲۶

خیلی کتاب خوبی بود بنظرم و خوانش عالیییی داشت مرسی 🌻

زمان

۲ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۱۵۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۱۵۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان