دانلود کتاب صوتی تنظیمات ذهنت رو عوض کن! با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تنظیمات ذهنت رو عوض کن! اثر تی. دی جیکس

دانلود و خرید کتاب صوتی تنظیمات ذهنت رو عوض کن!

معرفی کتاب صوتی تنظیمات ذهنت رو عوض کن!

کتاب صوتی تنظیمات ذهنت رو عوض کن! از تی. دی جیکس و ترجمهٔ زهرا ناظری و با صدای مصطفی طالبیان مقدم است و نشر مسیر سبز رشد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی تنظیمات ذهنت رو عوض کن!

داشتن ذهن منعطف زندگی را سهل و زیبا می‌کند. ما باید یاد بگیریم چگونه خود را با شرایط تغییر دهیم تا بتوانیم ذهن منعطفی داشته باشیم. انعطاف‌پذیری افراد به صورتی است که به‌راحتی می‌توانند خود را با محیط و مکانی که در آن قرارگرفته‌اند منطبق کنند. با این شرایط افراد می‌توانند از محیط‌های سخت و پرفشار خارج شوند و بر روی رفتار خود مسلط باشند. اگر هر شخص بتواند در هر شرایطی پاسخی هماهنگ با محیط را بدهد می‌تواند نتایج بهتری را به دست آورد. برای این کار باید چهارچوب‌های احساسی، فکری و رفتاری خود را کنار بگذارید و بدانید افرادی که این‌چنین هستند تعصب بیرونی و درونی کمتری دارند و منطقی هستند. کتاب تنظیمات ذهنت رو عوض کن! به شما یاد می‌دهد برای تغییر و مدیریت ذهن چه کارهایی انجام دهید و با استفاده از این روش‌ها تغییرات اساسی در زندگی‌تان ایجاد کنید. این کتاب به شما می‌آموزد چگونه مدیر ذهن خود باشید. در زندگی شما چیزهایی وجود دارد که باید کنترل شود و شما به‌زودی این قضیه را می‌فهمید. شما باید قدرت ذهن خود را کنترل و مدیریت کنید و اگر مواظب نباشید قدرت به حدی آلوده‌کننده است که شما را به فساد می‌کشاند. تی. دی جیکس در این کتاب به شما نشان می‌دهد کاری که انجام می‌دهید ایرادی ندارد، بلکه مشکل تنظیمات پیش‌فرض شماست و شما تا زمانی که تنظیمات پیش‌فرض‌ها را تغییر ندهید، به همان کسی که بوده‌اید برخواهید گشت چون درواقع هیچ‌وقت مسیرتان را تغییر نداده‌اید.

تی. دی جیکس یک کشیش، نویسنده و سخنران آمریکایی است. او در ۹ ژوئن ۱۹۵۷ در ویرجینیای آمریکا متولد شد. سمینارهای او بیشتر انگیزشی و مذهبی است به همین علت او در ایران به سخنران انگیزشی سیاه‌پوست مشهور است. سمینار انگیزشی شجاعت یکی از پرآوازه‌ترین سمینارهای او در ایران است.

شنیدن کتاب صوتی تنظیمات ذهنت رو عوض کن! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که به موفقیت و خودیاری علاقه دارند و می‌خواهند ذهنی پویا و خلاق داشته باشند و کسانی که خواهان ذهنی منعطف هستند و می‌خواهند ذهن خود را هوشمندانه بازسازی کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

Amir Ahmadi
۱۴۰۰/۱۲/۲۱

عالیه.من نویسندشو خیلی قبول دارم. کتاب هم بسیار تاثیر گذار و مفید است

کاربر ۴۸۷۱۴۲۶
۱۴۰۱/۰۵/۱۳

کتاب عالی وقدرتمندی هست هرجا که انعطافپذیر باشید موقعیت اون مکان رو دست گرفتید

Fenix
۱۴۰۱/۰۲/۰۱

اصلا شبیه سخنرانی هاش نبود، علمی و خسته کننده بود

saeed ebrahimpour
۱۴۰۱/۰۱/۱۷

کتاب جالبی بود. ممنونم

کاربر 8112221
۱۴۰۲/۱۲/۰۴

کتاب خوبی هست❤

کاربر 5221978
۱۴۰۲/۱۰/۲۴

کتابی مفید مخصوصا برای تغییر زندگی ای که از آن راضی نیستیم و راهی برای موفقیت در هر بازه زمانی از زندگی ، درک بعد جدیدی از فکر کردن را به ارمغان می آورد.بسیار عالی بود

Hassan Entezary
۱۴۰۱/۰۶/۰۶

چرت و خسته کننده

زمان

۱ ساعت

حجم

۱۳۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت

حجم

۱۳۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷,۹۰۰
۵,۵۳۰
۳۰%
تومان