دانلود کتاب صوتی تکنیک های فروش بیشتر از طریق ایجاد روابط دوستانه با صدای مسعود خواجه‌وند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تکنیک های فروش بیشتر از طریق ایجاد روابط دوستانه اثر جیم کت کارت

دانلود و خرید کتاب صوتی تکنیک های فروش بیشتر از طریق ایجاد روابط دوستانه

معرفی کتاب صوتی تکنیک های فروش بیشتر از طریق ایجاد روابط دوستانه

کتاب صوتی تکنیک‌های فروش بیشتر از طریق ایجاد روابط دوستانه نوشتهٔ جیم کت کارت با ترجمهٔ لیلا نظری و گویندگی مسعود خواجه‌وند در انتشارات دید مثبت چاپ شده است. در این کتاب صوتی می‌آموزیم که چگونه از دید مشتری به فرایند فروش نگاه کنیم و احساسی فراتر از رابطهٔ فروشنده و مشتری در خریدارها ایجاد کنیم.

درباره کتاب صوتی تکنیک‌های فروش بیشتر از طریق ایجاد روابط دوستانه

معامله ارتباطی چيست؟ برقراری ارتباط تجاری با مشتريان اين امكان را فراهم می‌آورد كه از ديدگاه مشتريان، فروشنده به يک مشاور و كارشناس مورد اطمينان و منبع اطلاعات مؤثق تبديل شود.

مردم علاقه‌مند هستند كه با فروشنده‌ای تجارت و معامله انجام دهند كه امكان برقراری ارتباط با آنها فراهم بوده و بتوانند به آنها رجوع كنند و روابطی بيشتر از يك قرارداد بين فروشنده و مشتری برقرار شود.

وقتي كه با كسی وارد معامله می‌شويد، ترجيح می‌دهيد مشتريان چه تصويری از شما در ذهنشان داشته باشند؟ فروشنده‌ای كه مشتريان را وادار به خريد می‌كند، يا كسی كه به مشتريان كمك می‌كند تا به نتيجه دلخواه دست پيدا كنند. كاری كه شما می‌كنيد اين است كه بايد نسبت به عكس‌العمل‌های ذهنی مشتريان حساس باشيد و وقتی در حال مكالمه تلفنی، حضوری و يا از طريق ايميل هستيد بايد توجه كنيد كه درک آنها از شما به چه صورتی است، بايد كاری كنيد كه تنش‌ها كاهش يافته و اعتماد مشتريان افزايش يابد تا فروش بيشتری حاصل شود.

کتاب صوتی تکنیک‌های فروش بیشتر از طریق ایجاد روابط دوستانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به صاحبان کسب‌وکارها و مدیران فروش پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی تکنیک‌های فروش بیشتر از طریق ایجاد روابط دوستانه

معاملهٔ ارتباطی اولین رفتار رو به‌عنوان یک دوست تجاری شخص در بر می‌گیره و زمانی که شما این کارو انجام میدین، حالا چه وارد داد و ستد بشین و چه نشین، اگر بتونین براشون یه دوست بازرگانی بشین، اونا برای جواب سوالاتشون به شما مراجعه می‌کنن و همینطور برای راه‌حل مشکلاتشون. پس شما برای مشتری تبدیل به یک کارشناس شدین و بعد از مدتی که یک کارشناس باقی موندین برای اونا تبدیل به یک منبع موثق خواهید شد.

نظرات کاربران

مصطفی بیابانی
۱۴۰۲/۰۵/۰۳

متن با کمی تامل در خود متن بسیار عالی و ثلیث حیف گوینده انرژی برای انتقال مطالب را نداشت در مجموع در گویندگی حق مطلب ادا نشد

زمان

۱ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۱۴۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۱۴۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان