دانلود کتاب صوتی بازی کار با صدای محمود هادی‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بازی کار اثر چارلز کنراد

دانلود و خرید کتاب صوتی بازی کار

معرفی کتاب صوتی بازی کار

کتاب صوتی «بازی کار» نوشتهٔ چارلز کنراد و لی نلسون با ترجمهٔ مریم بردبار و گویندگی محمود هادی‌زاده در انتشارات ماه آوا منتشر شده است. این کتاب و رویکرد چاک در مجموع پیرامون این موضوع است که اجازه دهید ذات انسان برای شما کار کند نه در مقابل شما. اگرچه این مفهوم بنیادین ساده است، اما وقتی به زندگی کاری روزانهٔ ما اعمال می‌شود بسیار آگاهی‌بخش است. به عبارت دیگر، مردم در کل بیشتر ترجیح می‌دهند بازی کنند تا کار. من مضامین این کتاب را نه تنها برای کسب و کار، که برای زندگی روزمره نیز مؤثر است. این ابزاری فوق‌العاده برای این است که به افراد کمک کند ارزیابی کنند مردم چگونه به طور طبیعی واکنش نشان می‌دهند و رفتار می‌کنند.

درباره کتاب صوتی بازی کار

این کتاب یاد می‌دهد چطور از کار مانند یک بازی لذت ببرید. از زمانی که کتاب بازی کار برای اولین بار در سال ۱۹۸۴ چاپ شد تا کنون، به هزاران شرکت یاری رسانده و صدها هزار مدیر و کارمند از کار خود لذت بیشتری برده و کارایی آنها نیز به میزان چشمگیری افزایش یافته است. این رویکرد امروز هم هنوز مؤثر است.

بازی کار کتابی ساده اما قدرتمند است که می‌تواند هر تیمی ‌را ترغیب کند با همان اشتیاقی که بازی می‌کند، کار کند. وقتی مردم مثل بازی کار می‌کنند، نتایج از حد انتظار آنها هم فراتر می‌رود. این فقط ذات انسان است!

رویکرد بازی کار به این خاطر مؤثر است که به نیاز بشر به بهتر بودن، بهتر کار کردن و در مجموع بهتر زندگی کردن اشاره دارد. هیچ‌کس نمی‌خواهد از سوی دیگران «مدیریت شود»؛ ما همه می‌خواهیم خود کاری را به انجام برسانیم. میل ما به انجام درست کار، و تأیید شدن و پاداش گرفتن بابت آن کار، بخشی از سرشت بنیادین بشر است. نظریۀ سنتی «مدیریت بر مبنای استثناء» با آن نیاز اساسی بشر در تقابل است. وقتی بیشترِ افراد ما، بیشتر مواقع کار خود را درست انجام می‌دهند، بجا نیست که غالب بازخوردهایی که دریافت می‌کنند منفی باشد. بی‌خبری به معنای خبر خوش نیست، بلکه تنها «بی‌خبری» است و اغلب حتی به اخبار «بد» هم تعبیر می‌شود.

این کتاب ابزارهای ساده‌ای فراهم می‌آورد که هر کسی می‌تواند به سادگی با به کارگیری آنها هر روز کارمندان بیشتری را وارد بازی کند. این برخلاف بیشتر کتاب‌های کسب و کار «به سرعت» نتیجه می‌دهد. مفاهیم ساده و اغلب قابل قیاس با بازی‌هایی هستند که در دوران کودکی یا بزرگسالی بازی کرده‌ایم. این رویکرد همچنین بخش‌بخش است؛ یعنی من می‌توانم هر ابزار را به طور مستقل در یک فصل بسط دهم.

کتاب صوتی بازی کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کسب و کار و مدیران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی بازی کار

شکار گوزن را در نظر بگیرید. هر سال در طول هفتهٔ سوم اکتبر صدها هزار نفر با کار کردن از دوشنبه تا پنج‌شنبه خود را از پا در می‌آورند. آن‌ها بی‌حال و خسته هستند و انرژی خود را برای آخر هفته ذخیره می‌کنند. سپس پنج‌شنبه بعدازظهر، گویی تک‌تک آن‌ها نوعی قرص انرژی جادویی مصرف کرده‌اند. با چشمان قرمز، کل شب را بیدار می‌مانند تا تفنگ‌هایشان را تمیز کنند، چاقوهایشان را تیز کنند، درز چکمه‌هایشان را بگیرند، و صدها دلار خرج غذاهایی کنند که قرار است در ماشین‌های سفری‌شان انبار کنند. جمعه صبح آن‌ها پنج یا شش ساعت صرف رانندگی در سخت‌ترین مسیرهای دنیا، اغلب در توفان برف می‌کنند. صبح روز بعد همان مردهایی که در روزهای کاری هفته نمی‌توانستند یک کاسه غلات برای صبحانه‌شان درست کنند، ساعت چهار صبح صبحانهٔ مفصلی شامل تخم‌مرغ، بیکن، سیب‌زمینی سرخ‌شده، آبمیوه و نوشیدنی‌های گرم آماده می‌کنند.

پس از صرف صبحانه سرگردان در کولاک یخبندان، به امید یافتن گوزن مرده‌ای با دوستانشان آواره هستند، در حالی که تظاهر می‌کنند گوشت را برای صرفهٔ اقتصادی و کاهش هزینه‌های آینده می‌خواهند. آن شکارچیان برای برخورداری از امتیاز کار کردن هزینهٔ بیشتری می‌پردازند تا زمانی که به آن‌ها برای کار کردن پول می‌دهند. اما چرا؟ چرا مردم ده برابر انرژی و تلاش بیشتری برای تفریح و سرگرمی‌شان نسبت به کارشان صرف می‌کنند؟ چرا حاضرند برای کار سخت‌تر هزینه بپردازند در حالی که برای کار آسان‌تر به آن‌ها حقوق داده می‌شود؟ چندین دلیل برای این موضوع وجود دارد.

اولاً در تفریح اهداف به روشنی تعریف شده است: شلیک به یک گوزن؛ برنده شدن در یک بازی؛ پیشی گرفتن از دفعات قبل. نتیجهٔ مورد نظر روشن و به راحتی قابل اندازه‌گیری است. من همیشه دلم می‌خواسته در ساحل سنگ‌ریزه‌ای کارامل کالیفرنیا گلف بازی کنم. آن همان جایی است که مسابقات ملی سالانهٔ AT&T برگزار می‌شود. فرض کنیم که من سرانجام موفق می‌شوم در این مسابقه شرکت کنم. می‌گویم «من آمده‌ام که بازی کنم. نقشهٔ زمین کجاست؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۴۰۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۴۰۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
۳۲,۷۶۰
۳۰%
تومان