دانلود کتاب صوتی شیب با صدای محسن زرآبادی‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شیب اثر ست گودين

دانلود و خرید کتاب صوتی شیب

معرفی کتاب صوتی شیب

کتاب صوتی شیب نوشته ست گودين است و با ترجمه هانیه چوپانی و صدای محسن زرآبادی‌پور منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد چه زمانی کاری را رها کنید و چه زمانی به آن بچسبید.

درباره کتاب شیب

کتاب شیب اثر سِت گودین، نویسنده‌ کتاب‌های پرفروش و بلاگر مشهورِ کسب‌وکار، در زمانی کوتاه شما را متوجه نکاتی خواهد کرد که احتمالا آن‌ها را می‌دانید یا با آن مواجه شده‌اید اما کمتر به آن توجه کرده‌اید، نکات مهمی که تفاوت افراد و کسب و کارهای برنده و بازنده را مشخص می‌کند.

ترک‌کردن به‌موقع شرایط و موقعیت‌ها مهارتی است که ما کمتر آن را آموخته‌ایم اما حالا وقت آن است که بدانیم چقدر می‌تواند در پیشرفت و موفقیت ما مؤثر باشد. شما با شنیدن این کتاب می‌آموزید که هنگام مواجهه با شیب یا لحظات سخت و دردناکِ طی‌کردن یک روند، چه واکنشی نشان بدهید و کی تاب بیاورید و ادامه بدهید و کی رها کنید تا از اتلاف انرژی و سرمایه و زمان خود جلوگیری کنید.

پس از خواندن کتاب می‌توانید درک کنید که ترک‌کردنِ چیزی که به آن اهمیت نمی‌دهید یا در آن متوسط هستید یا به عبارت بهتر، ترکِ بُن‌بست‌ها، منابعتان را برای توجه به شیب‌های مهم آزاد می‌کند. شاید فکر کنید حد وسط احساس امنیت دارد، اما این‌طور نیست. وسوسه‌ متوسط بودن، نوعِ دیگرِ تسلیم شدن است، نوعی که باید از آن اجتناب شود. لیاقتِ شما بیش از حدِ متوسط است.

کتاب شیب بر اهمیت به موقع ترک کردن در هر کاری تأکید دارد. نویسنده در این کتاب به این موضوع توجه دارد که استقامت داشتن موقع مواجه شدن با شرایط سخت و موانع در کار فقط زمانی درست است که آن کار واقعاً نتیجه‌ خوبی داشته باشد. وقتی از همان ابتدا می‌دانیم که قرار نیست در آن کار بهترین شویم، شروعِ آن کار فقط زمان، انرژی و تلاش ما را هدر می‌دهد.

وقتی کار نتیجه‌ خوبی در بر ندارد، شرایط سخت یا مانعی که در آن پیشِ رویتان قرار می‌گیرند، در واقع همان بُن‌بست هستند. هرچه در این بُن‌بست تلاش کنید، هرگز دری برای شما نمایان نمی‌شود تا بتوانید از آن عبور کنید. اما وقتی کار نتیجه‌ خوبی دارد و از منابعِ کافی برای انجام آن برخوردار هستید، شرایط سخت یا مانعی که در آن کار پیشِ رویتان قرار می‌گیرند، شیب است. در شیب می‌توانید استقامت داشته باشید و بیشتر تلاش کنید تا از آن عبور کنید. پس از عبور از شیب است که در کارِ خود در دنیا بهترین می‌شوید.

شنیدن کتاب شیب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به کسب موفقیت در کسب‌وکارشان پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

کاربر ۶۲۹۶۵۰۸
۱۴۰۳/۰۱/۲۱

نویسنده خوب بشناسید بعد مطالعه کنید ست گادین نویسنده خوبی است محصولاتش مطالعه کنید

زمان

۱ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۱۰۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۱۰۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان