دانلود کتاب صوتی دل به من بسپار با صدای لیلی رشیدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دل به من بسپار اثر سوزانا تامارو

دانلود و خرید کتاب صوتی دل به من بسپار

گوینده:لیلی رشیدی
انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۱۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی دل به من بسپار

کتاب صوتی دل به من بسپار نوشته سوزانا تامارو و با ترجمه بهمن فرزانه است و با صدای لیلی رشیدی در انتشارات رادیو گوشه منتشر شده است.

درباره کتاب دل به من بسپار 

این کتاب داستان زندگی دختری است که نمی‌داند در کجا ریشه دارد، او حاصل یک رابطۀ زودگذر و از سر لذت است که حس می‌کند به حال خود رها شده است و نمی‌داند از کجا آمده و چه چیزی در گذشته‌اش وجود دارد. او بدون پدر و مادر در کنار مادربزرگ خود بزرگ شده است تا روزی که تنها حامی خود را هم از دست می‌دهد. پس از طریق نامه‌هایی که از مادرش مانده سعی می‌کند این معما را حل کند که از کجا آمده و چرا تنها و بی‌هویت رها شده است. انگیزۀ این سفر در ابتدا خشم و انتقام است. 

دختر راوی داستان به‌دنبال جعبه سیاه زندگی‌اش است، تا بداند در چه مسیری قرار داد، می‌خواهد بداند جعبه سیاه زندگی‌اش و خاطراتی که گذشته‌اش را مشخص می‌کند کجا است. او به‌دنبال کلماتی است که مانند ردپا مسیرش را مشخص کند تا خودش را پیدا کند. 

شنیدن کتاب دل به من بسپار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره سوزانا تامارو

سوزانا تامارو  متولد سال ۱۹۵۷ در شهر تریستۀ ایتالیا به دنیا آمد. برای تلویزیون ایتالیا چند فیلم مستند ساخت و همزمان به نوشتن داستان و رمان پرداخت. در سال ۱۹۸۹ به خاطر رمان «حواس‌پرتی» به شهرت رسید و جایزۀ ادبی «الزا مورانته» را دریافت کرد. در سال ۱۹۹۱ به خاطر رمان «تک‌خوان»، جایزۀ «پِن اینترنشنال» را به دست آورد. «کارا ماتیلدا»، «جان جهان»، «طوطی»، «برو دنبال دلت»، از دیگر آثار او است. در میان این آثار «برو دنبال دلت» پرفروش‌ترین کتاب قرن بیستم ایتالیا بوده است. 

نظرات کاربران

مرتضی حاکمی
۱۴۰۲/۰۳/۱۴

خیلی خوب بود. می تونه یه فرد رو با درونش درگیر کنه و به دنبال فلسفه ی هست بودن بفرسته...

زمان

۵ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۸۲۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۸۲۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۳,۰۰۰
تومان