دانلود کتاب صوتی چگونه با افراد منفی برخورد کنیم با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه با افراد منفی برخورد کنیم اثر نازنین آذرسا

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه با افراد منفی برخورد کنیم

انتشارات:ناشر مؤلف
امتیاز:
۳.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چگونه با افراد منفی برخورد کنیم

کتاب صوتی چگونه با افراد منفی برخورد کنیم نوشته نازنین آذرسا است و با صدای نویسنده منتظر شده است. 

درباره کتاب چگونه با افراد منفی برخورد کنیم

در این کتاب صوتی به شما یاد می‌دهد چگونه با افراد منفی که در اطرافتان وجود دارند درست برخورد کنید. به طوریکه که این افراد نتوانند در زندگی شما تاثیر منفی بگذارند و باعث نابودی زندگی شما شوند.

در زندگی همه ما افراد منفی وجود دارد. این افراد می‌توانند انرژی شما را کم کنند و انگیزه زندگی را از شما بگیرند. اما شما باید نحوه صحیح برخورد با این افراد را بدانید به طوریکه اجازه ندهید این افراد زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهند.

افراد منفی با منطق مقابله می‌کنند. برخی از این افراد از تأثیر منفی که بر محیط اطراف خود می‌گذارند، خبر ندارند و البته برخی دیگر از ایجاد ناآرامی و اذیت کردن اطرافیان خود لذت می‌برند. به هر حال این افراد باعث ایجاد فضای پیچیده، ناآرام و مهم‌تر از همه استرس‌زا می‌شوند.

تحقیقات نشان می‌دهند که استرس می‌تواند آثار طولانی‌مدت و منفی روی مغز داشته باشد. کافی است چند روز تحت استرس باشید تا نورون‌های هیپوکمپوس تحت تأثیر منفی قرار بگیرند. هیپوکمپوس بخشی از مغز است که مسئولیت حافظه و استدلال را بر عهده دارد. گذراندن هفته‌ها استرس می‌تواند آثار تخریبی غیر قابل بازگشت روی دندریت‌های نورون (بخشی از نورون که باعث ایجاد ارتباط بین آن‌ها می‌شود) و تحمل ماه‌ها استرس می‌تواند برای همیشه نورون‌ها را از بین ببرد. استرس یک مانع غیر قابل دیدن در راه موفقیت است و می‌تواند بر عملکرد مغز شما اثرات منفی بسیاری بگذارد.

آدم‌های «سمی» یا «منفی» می‌توانند نقش مهمی در زندگی ما ایفا کنند و اگر دقیق‌تر نگاه کنیم می‌توانیم ببینیم که در واقع هیچ‌کس ذاتا منفی یا سمی نیست و صرفا مشکلی وجود دارد که باعث می‌شود از دید ما منفی به نظر برسد.

واقعیت این است که چیزهای زیادی می‌توانیم از این موقعیت‌ها یاد بگیریم. در این مطلب به شما می‌گوییم با چنین افراد و شرایطی چطور راحت‌تر برخورد کنید. فقط کافی است یادتان باشد به جای اینکه با یک اردنگی چنین آدمی را از خود دور کنید، از فرصت استفاده کنید و درمورد خودتان چیزهایی یاد بگیرید!

شنیدن کتاب چگونه با افراد منفی برخورد کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب چگونه با افراد منفی برخورد کنیم

یکی از اولین کارها و احتمالا مهمترین کاری که در زندگی خودم در مواجهه با افراد منفی انجام می‌دهم این است که از خودم می‌پرسم چه چیزی در این آدم مرا آزار می‌دهد، چه چیزی باعث می‌شود در مواجهه با این فرد احساس بدی داشته باشم، آیا تجربه یا خاطره‌ای تلخ را به یادم می‌آورد، آیا حس خاصی را در من برمی‌انگیزد، آیا مانعی بر سر راهم ایجاد می‌کند.

وقتی بفهمیم چه چیزی را در این آدم دوست نداریم و حالمان را بد می‌کند می‌توانیم بررسی کنیم آیا چیزی است که بتوانیم اول در وجود خودمان آن را کنترل یا هماهنگ کنیم. دلیل اینکه اول باید به خودمان نگاه کنیم این است که ببینیم این شخص چه نقشی می‌تواند در خودشناسی ما داشته باشد. بیشتر اوقات وقتی روی خودمان کار می‌کنیم این آدمها از زندگی‌مان ناپدید می‌شوند یا تغییر می‌کنند.

وقتی به خودتان نگاه می‌کنید ممکن است متوجه شوید مشکل از قضاوت شما در مورد این آدمهاست. یا ممکن است کارهایی انجام می‌دهند که شما دوست ندارید، شاید هم قابل اعتماد نیستند و برای همین مشکلاتی در زندگی‌تان بوجود می‌آورند. به هر حال هدف این است که با همان حس بد ادامه ندهید و در عوض نسبت به چیزی که در حال روی دادن است به یک صلح یا پذیرش نسبی برسید تا بتوانید عامل منفی را حذف کنید، نه لزوما آدمش را!

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۹ دقیقه

حجم

۶۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴۹ دقیقه

حجم

۶۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان