دانلود کتاب صوتی انجمن جین آستن با صدای مریم پاک‌ذات + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی انجمن جین آستن اثر ناتالی جنر

دانلود و خرید کتاب صوتی انجمن جین آستن

نویسنده:ناتالی جنر
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی انجمن جین آستن

کتاب صوتی انجمن جین آستن نوشته ناتالی جنر است و با ترجمه شیرین شکراللهی و صدای مریم پاک‌ذات در انتشارات آوانامه منتشر شده است. این اثر از کتاب‌های پرفروش نیویورک تامیز بوده است. 

درباره کتاب انجمن جین آستن

این کتاب روایت تاثیر داستان بر بازماندگان جنگ جهانی است و اثر التیام‌بخش ادبیات را بررسی می‌کند. بعد از جنگ جهانی دوم، افرادی که شباهتی به‌هم ندارند، دور هم جمع می‌شوند تا از میراث جین آستین نویسنده قرن هجدهم و نوزدهم انگلیسی محافظت کنند.

آن‌ها اهالی روستای چاوتون آخرین منزلگاه جین آستین هستند که حدود ۱۵۰ سال پیش آن‌جا زندگی می‌کرده و حالا چند تن از اقوام دورش در آنجا ساکن هستند و با توجه به سختی‌های بعد از جنگ در شرایط اقتصادی خوبی به سر نمی‌برند. 

حالا که میراث آستین به خطر افتاده است، افرادی که هر کدام در سکوت خود با غم و فقدان عزیزانشان در جنگ دست‌وپنجه نرم می‌کنند به انجمن جین آستین جان می‌بخشند تا به حراست از خانه او و آخرین یادگارهایش بشتابند.

انجمن جین آستین با ترکیبی طنزآمیز از شخصیت‌ها، از طبقه بالا و پایین و شخصیت پردازی عالی به قدرت ادبیات برای بهبود و ادغام مردم ادای احترام می‌کند. این کتاب به طرز درخشانی ساخته شده و زندگی هشت نفر را به جذاب‌ترین روش‌ها با هم می‌آمیزد.

مجله بوک‌لیست درباره این کتاب نوشته است: درست مثل داستانی که توسط خود آستین نوشته شده است، اولین رمان جنر نیز پر از لحظات جذاب، شخصیت‌های دوست داشتنی و روابط ظریف است … خوانندگان برای لذت بردن از افشای کند این رازهای ساخته شده در این داستان، نیازی به دانش قبلی درباره آستین و رمان‌های او نخواهند داشت. یک پایان راضی کننده و چشمگیر. 

شنیدن کتاب انجمن جین آستن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

مترجم بهادر قریشی
۱۴۰۲/۰۳/۰۹

کتاب سرگرم کننده ای هست، توصیه میکنم بجای صحبت های بی نتیجه با دوستان، عزیزان بشینند و این کتاب را مطالعه کنند. مطالعه کتاب عین صحبت کردن با یک دوست خوب است.

زمان

۱۲ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۱۰۱۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۱۰۱۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۹,۰۰۰
تومان