دانلود کتاب صوتی فکر بهتر زندگی بهتر با صدای امیر فرحان‌نیا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فکر بهتر زندگی بهتر اثر جوئل اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی فکر بهتر زندگی بهتر

معرفی کتاب صوتی فکر بهتر زندگی بهتر

کتاب صوتی «فکر بهتر زندگی بهتر» نوشتهٔ جوئل اوستین با ترجمهٔ شهره عبداللهی و گویندگی امیر فرحان‌نیا در انتشارات ماه آوا چاپ شده است. این کتاب دربردارندهٔ یکی از سخن‌رانی‌های انگیزشی کشیش و نویسنده پرطرفدار آمریکایی، جول اوستین است. او در این سخن‌رانی درباره اهمیت ذهن و مثبت‌اندیشی برای زندگی پیروزمندانه سخن می‌گوید.

درباره کتاب صوتی فکر بهتر زندگی بهتر

نحوه تفکر ما تأثیری شگفت‌انگیز بر سرنوشت ما دارد. در این کتاب راهکاری ارائه می‌شود که با برنامه‌‌ریزی مجدد ذهن توان دستیابی به موفقیت‌ها و اهداف جدید را در سطوح بالاتر به شما می‌دهد. شما مجهز می‌شوید تا آنچه را در مسیر زندگی با آن مواجه می‌شوید مدیریت کنید. اگر افکار دلسردکننده را حفظ کنید و بر آن‌ها تمرکز کنید به‌جای فرصت‌ها، برای خود محدودیت‌هایی ایجاد خواهید کرد. تفکر بهتر، زندگی بهتر ابزاری برای حذف تفکر ناکارآمد به شما می‌بخشد و قدرت کنترل افکار و زندگی پیروزمندانه را برای‌تان به ‌ارمغان می‌آورد. وقتی یاد بگیرید که افکار ناخوشایند را حذف کنید و بر ارزش‌هایی تمرکز کنید که آفریدگار هستی به شما عطا کرده است، الطاف خداوندی از راه‌های تصورنشدنی به شما خواهد رسید.

جول اوستین در این کتاب الهام‌بخش با استراتژی‌های فوق العاده به شما یاد می‌دهد چگونه دوباره ذهن خود را برنامه‌ریزی کنید و با به کارگیری این راهکارها به سطح بالاتری از موفقیت برسید.

کتاب صوتی فکر بهتر زندگی بهتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند تغییرات مثبتی در زندگیشان ایجاد کنند پیشنهاد می‌کنیم

درباره جوئل اوستین

جوئل اوستین با نام کامل جول اسکات اوستین در ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمده است. او یک واعظ، کشیش تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک وود است. این کلیسا بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکاست. خطابه‌های تلویزیونی او توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می‌شود. جول اوستین نویسنده هفت کتاب پر فروش نیویورک تایمز است. مردم جهان او را با نام مستعار کشیش خنده رو می‌شناسند.

بخشی از کتاب فکر بهتر زندگی بهتر

افکارمان اولین جایی است که در آن پیروزی مان را از دست می دهیم. شاید شما احساس کنید هشتادهزار صدا همین حالا در ذهنتان فریاد می کشند و می گویند: «این هیچ فایده ای ندارد. این مسئله زیادی بزرگ است. تو نمی توانی هیچ حرکتی انجام بدهی.»

دست تان را دراز کنید. به آن افکار منفی بگویید: «با دستم حرف بزن.» اگر خواستند اتاقی از تو اجاره کنند علامت «جای خالی نداریم» را به آن ها نشان بده. اگر شما روی حرف های خدا متمرکز شوید، بر مشکلات فائق خواهید آمد و به آرزوهایتان دست خواهید یافت. همان طور که گفته شده است، «اگر شب و روز روی کلمات خدا متمرکز شوید، موفق و کامروا خواهید شد.»

کلید فقط اینجاست که در افکار شما چه می گذرد. شما روی چه چیزی تمرکز کرده اید. تصمیم بگیرید که می خواهید افکارتان را روی حرف های خداوند نگه دارید. از روی عمد به فکرهای نیرودهنده توجه کنید: من قوی ام. من با استعدادم. من خلاقم. من به خواست خدا عمل می کنم. فراموش نکنید شما می خواهید آن چیزی بشوید که باور دارید.

هر روز صبح وقتی از خواب بیدار می شوید، ذهن خود را در مسیر درست هدایت کنید. به مسائل تکیه نکنید. روی وعده های خدا متمرکز شوید. یاد بگیرید که خودتان را شاد تصور کنید. خودتان را موفق تصور کنید. موفقیت از افکار شما آغاز می شود.

معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۳۲۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۳۲۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
تومان