دانلود کتاب صوتی نابغه‌ کاریزماتیک با صدای علیرضا زحمت‌کش + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نابغه‌ کاریزماتیک اثر حسام طباطبایی

دانلود و خرید کتاب صوتی نابغه‌ کاریزماتیک

انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۲.۳از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نابغه‌ کاریزماتیک

کتاب صوتی «نابغه کاریزماتیک» نوشتهٔ حسام طباطبایی با گویندگی علیرضا زحمت‌کش در واوخوان منتشر شده است. کتاب صوتی نابغه کاریزماتیک به ما کمک می‌کند که یک مذاکره‌کنندهٔ عالی، یک فرد منطقی و تحلیل‌گر و هشیار و آگاه باشیم. این که بدانیم در هر شرایط و مکانی و در مقابل هر جمعی چگونه رفتار کنیم، چه حسی را بروز دهیم یا پنهان کنیم، در دوراهی‌ها، چالش‌ها و بحران‌های مختلف، چه تصمیمی بگیریم، چه حرفی بزنیم و چه فکری را پیش خودمان نگه‌داریم، به ما کمک خواهد کرد تا روابط دوستانه، زناشویی و کاری‌مان را در بهترین شکل ممکن حفظ کنیم و بهبود دهیم. خبر خوب این است که هوش هیجانی کاملاً اکتسابی است و  با تمرین و ممارست می‌توان هوش هیجانی خود را پرورش داد.

درباره کتاب نابغه کاریزماتیک

هوش هیجانی به معنی مدیریت و کنترل افکار، احساسات و هیجانات مثبت و منفی یعنی کنترل خشم و اضطراب یعنی افزایش اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس است. هوش هیجانی یعنی بالابردن قدرت تصمیم و اراده در سخت‌ترین و حساس‌ترین لحظات و گرفتن بهترین تصمیم و عمل کردن به آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن. 

افرادی که هوش هیجانی بالایی دارند، در مواجهه با شرایط جدید، چالش‌های روزمره و بحران‌های گاه‌به‌گاه، سازگارتر و انعطاف‌پذیرتر هستند و بهتر تصمیم می‌گیرند و واکنش نشان می‌دهند. خودشناسی و یادگیری چگونگی کنترل داشتن بر احساسات، هیجانات و رفتارها، لازمهٔ موفقیت و پیشرفت‌های اجتماعی، خانوادگی، شغلی و تحصیلی است.

هوش هیجانی نه‌تنها یکی از لازمه‌های مقابله با مشکلات و کنترل فشارهای روحی و جسمی ناشی از این مشکلات است، بلکه بر سلامت حافظه، عقل و منطق، ادراک، قضاوت درست و تصمیم‌گیری به‌جا و مناسب، رشد روانی و ترقی اجتماعی انسان تأثیرات قابل‌توجهی می‌گذارد.

کتاب نابغه کاریزماتیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به کسانی که می‌خواهند با پرورش هوش هیجانی خود در زندگی موفقیت‌های بیشتری کسب کنند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب نابغه کاریزماتیک

تفکر نادرست این باور است که ما توانایی اندکی برای تأثیرگذاری بر روی احساسات خود داریم و یا فاقد این توانایی هستیم، و رویدادها یا موقعیت‌های مستقیم موجب هیجانات و رفتارهای ما می‌شوند. بسیاری از افراد غمگین، در هیجانات اضطراب، خشم و افسردگی خود غوطه‌ور بوده و مأیوسانه ادعا می‌کنند که رویدادهای ناخوشایند باعث احساسات آنها هستند و آنها برای تسکین احساسات و بهبود رویدادها در زندگی خودشان هیچ توانایی‌ای ندارند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۴۶۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۴۶۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۴۵,۵۰۰
۳۰%
تومان