دانلود کتاب صوتی ستارخان با صدای آرمان حکیم علوی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ستارخان اثر حجت فلاح توتکار

دانلود و خرید کتاب صوتی ستارخان

معرفی کتاب صوتی ستارخان

کتاب صوتی «ستارخان» نوشتهٔ حجت فلاح توتکار با گویندگی آرمان حکیم علوی توسط ناشر صوتی سماوا منتشر شده است. این کتاب یکی از عناوین مجموعه «شخصیت‌های مانا» است که در انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است. مجموعه «شخصیت های مانا» که به همت دفتر ادبیات انقلاب اسلامی حوزه تولید شده است، با هدف ارائه الگوهای موفق، به زندگی شخصیت‌های نیک‌نامی می‌پردازد که در عرصه‌های دانش، فرهنگ، سیاست و اجتماع در ایران معاصر زیسته و درگذشته‌اند.

در نگارش هر یک از این آثار، ابتدا پرونده‌های موجود در بایگانی فرهنگ ناموران معاصر ایران در اختیار نویسندگانی قرار گرفت که پیشینه‌ای در زندگی‌نامه‌نویسی داشته‌اند.این مجموعه که برای عموم مردم مخاطبان به‌ویژه جوانان و دانشگاهیان تهیه شده، برآیند احساس ضرورتی است که در پهنه ارائه آثار دقیق و مستند از زندگی افراد تاثیرگذار پدید آمده است.

این آثار از چند بخش زندگی‌نامه، خاطرات و فعالیت‌های اشخاص در حوزه‌های مرتبط تشکیل یافته است که تمامی آثار قرار است در ۱۰۰ صفحه به رشته تحریر درآیند. قالب و ساختار آثار به گونه‌ای طراحی شده است تا علاوه بر جوانان که مخاطب اصلی این آثار هستند، خواندن آن‌ها برای دیگران هم جذاب باشد. این برای نخستین بار است که زندگی‌نامه کامل و مدونی از شخصیت‌های برجسته با این قالب و ساختار به نگارش درمی‌آید.

درباره کتاب ستارخان

این‌کتاب در ۵ فصل نوشته شده است. موضوعاتی که در هر فصل کتاب بررسی شده است، به این شرح است:

فصل اول با عنوان «دوره عیاری» به خاستگاه خانوادگی و رویدادهای زندگی ستارخان در دوره پیش از مشروطیت پرداخته است.

فصل دوم با عنوان «تبدیل شدن عیار به مجاهد» دربارهٔ چگونگی ورود ستارخان به صفوف مشروطه‌خواهان تبریز و پیوند خوردن با مرکز غیبی و عضویت او در نیروی مجاهدان است.

فصل سوم کتاب که مربوط به دوره درخشش ستارخان به عنوان رهبر جنبش مقاومت تبریز است به کوشش‌های او در فرماندهی مبارزه با جبهه متحد استبداد و تلاش برای شکل‌دهی کانون مقاومت ضدخودکامگی در دوره استبداد صغیر پرداخته است.

فصل چهارم به چندوچون عزیمت اجباری ستارخان از تبریز به تهران اختصاص دارد. در این بررسی نشان داده شده که چگونه نمایندگان سیاسی روس و انگلیس و والی وقت آذربایجان، مهدیقلی خان مخبرالسلطنه هدایت، با هماهنگی دولت ایران زمینه ساز خروج ستارخان و باقرخان از شهر پایگاه قدرتشان شده‌اند.

فصل پنجم به ماجرای پارک اتابک و خانه‌نشینی سردار و فرجام کارش پرداخته است.

کتاب ستارخان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به آثار تاریخی پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۳۷۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۳۷۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۸,۰۰۰
۳۰%
تومان