دانلود کتاب صوتی فرستنده جولیت با صدای علی غفاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فرستنده جولیت اثر مری آن شفر

دانلود و خرید کتاب صوتی فرستنده جولیت

نویسنده:مری آن شفر
انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی فرستنده جولیت

کتاب صوتی «فرستنده جولیت» نوشتهٔ مری آن شفر با ترجمهٔ گلناز جواهری و گویندگی علی غفاری و نسترن نجاران در واوخوان منتشر شده است. در بحبوحه ویرانی پس از جنگ طنز‌نویس جوان قصهٔ ما درجست‌وجوی گم‌شده‌ای است که در لندن غبارآلود و خاکستری زمستان سال ۱۹۴۶ نمی‌یابد تا روزی که نامه‌ای از گرنزی به دستش می‌رسد. از این رمان فیلمی نیز با همین عنوان به کارگردانی مایک نول ساخته شده است.

درباره کتاب فرستنده جولیت

کتاب فرستنده جولیت، زندگی آدم‌های یک جزیره است که در چنگال جنگی ویران‌گر گرفتار آمده‌اند. کمبود، گرسنگی، تحقیر، دیدن روزانه‌ٔ جنایات جنگی و ناتوانی از برخورد با آن، زندگی‌شان را تلخ کرده است و از بی‌خبری و محاصره به جان آمده‌اند. مرگ را در دو قدمی خود می‌بینند، اما برای ادامه‌ٔ زندگی به روشی متفاوت روی می‌آورند. به یاری دختری جوان و هنرمند ادبیات را کشف می‌کنند. پدیده‌ای که فقط به بسیاری از پرسش‌هایشان پاسخ نمی‌دهد، بلکه کمکشان می‌کند تا در شب‌های گرسنگی و سرما، امید و میل به زندگی را در خود زنده نگه دارند.

کتاب فرستنده جولیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به داستان‌های جنگ و داستان‌هایی که در قالب نامه‌نگاری روایت می‌شوند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب فرستنده جولیت

مگر لذت بردن از آفتاب، شاد بودن در بهار، فکر کردن به آن‌ها که دوستشان داریم، شاد کردنشان و با یاران بودن چیز کمی است؟ تا حالا به ذهنت رسیده که انسان روزگاری روح داشته؟ نه براساس شایعات و از سر عادت. آیا به‌عنوان یک واقعیت مسلم به آن فکر کرده‌ای؟ این درست که زمانه آن وقت‌ها طور دیگری بود، اما به‌راستی حیف است که ما دیگر به‌درستی هیچ شناختی از روحمان نداریم. باید برخیزیم و به‌دنبالش برویم و یا در انتظار مصیبتی دیگر باشیم. دیوانه‌کننده نیست روح را براساس شایعات شناختن و اینکه ما دیگر روانمان را نمی‌شناسیم؟

نظرات کاربران

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۴۰۱/۰۸/۳۰

این رمان همان کتاب انجمن ادبی و کیک پوست سیب زمینی گرنزی است که اقتباس سینمایی هم ازش ساخته شده و هم کتاب و هم اقتباس هر دو عالی بود و ارزش وقت گذاشتن داره 💫 داستان مکاتبات نامه نگاری بین

- بیشتر

زمان

۹ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۵۲۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۵۲۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان