دانلود کتاب صوتی قله ها و دره ها با صدای پروین دشتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قله ها و دره ها اثر اسپنسر جانسون

دانلود و خرید کتاب صوتی قله ها و دره ها

گوینده:پروین دشتی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قله ها و دره ها

کتاب صوتی قله ها و دره ها اثری از اسپنسر جانسون با ترجمه فریبا جعفری نمینی است که با صدای پروین دشتی از ماه‌آوا می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی قله ها و دره‌ ها

 دکتر اسپنسر جانسون نویسنده کتاب معروف چه کسی پنیر مراجابه‌جا کرد، در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه اتفاقات خوب و بد زندگی را به نفع خود مدیریت کنید.

شرایط زندگی انسان همچون قله‌ها ودره‌هایی است که یکی پس از دیگری بر سر راهش قرار می‌گیرند و هنر انسان این است که بتواند به سلامت از انها عبور کند و پس از هر عبوری باتجربه‌تر و پخته‌تر شود. 

 اسپنسر جانسون در این کتابش نیز با داستانی تمثیلی سخنش را می‌گویدو. داستانی در قالب گفتگو میان مردی جوان و پیری فرزانه که اصول زندگی را به ما یاد می‌دهد.

 شنیدن کتاب قله ها و دره ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دوست‌داران کتاب‌های موفقیت مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره اسپنسر جانسون

دکتر اسپنسر جانسون، فیزیکدان و نویسنده‌ی آمریکایی بود. او به دلیل نوشتن کتاب‌هایی در زمینه‌ خودیاری و موفقیت مثل چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد و مدیر یک دقیقه‌ای شناخته و محبوب شد. کتاب‌های جانسون به چندین زبان در دنیا ترجمه شده‌اند. او لقب پادشاه تمثیل را دارد چرا که مهارتش در دریافت مسائل دشوار و پیچیده و ارائه و بیان آنه به زبان ساده و دادن راهکارهای ساده و آسان برای رفع مشکلات است. 

دکتر اسپنسر جانسون در سن ۷۸ سالگی و پس از یک دست و پنجه نرم کردنی طولانی با سرطان لوزالمعده در سال ۲۰۱۷ درگذشت.


معرفی نویسنده
عکس اسپنسر جانسون
اسپنسر جانسون

اسپنسر جانسون نویسنده‌ی آمریکایی است که احتمالا کتابش از خودش شهرت بیشتری دارد! جانسون در سال ۱۹۹۸ کتابی به نام چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد را در آمریکا منتشر کرد که در بدبینانه‌ترین حالت ۲۸ میلیون نسخه از این کتاب در جهان فروش رفت و به ۲۵ زبان دنیا ترجمه شد، این اتفاق برای کتابی که کمتر از ۱۰۰ صفحه دارد، در هر زمانه‌ای تحسین‌برانگیز است! قله‌ها و دره‌ها یکی از آثار این نویسنده است.

نظرات کاربران

shahed
۱۴۰۰/۰۹/۱۱

یک کتاب خوب که کمک میکنه در مقاطع بحرانی و یا شکست در هر مسیری از زندگی یا تجارت، اعتماد به نفسمون رو از دست ندیم و بدونیم که ما در مسیر موفقیت همواره در حال عبور از دره ها

- بیشتر

زمان

۲ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۱۳۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۱۳۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
تومان