دانلود کتاب صوتی راه های موثر برای ایجاد انگیزه با صدای گشتاسب امجدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راه های موثر برای ایجاد انگیزه اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی راه های موثر برای ایجاد انگیزه

امتیاز:
۲.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی راه های موثر برای ایجاد انگیزه

کتاب صوتی راه های موثر برای ایجاد انگیزه نوشته برایان تریسی  است و ترجمه فرزام حیبیی اصفهانی و صدایگشتاسب امجدی منتشر شده است. این کتاب روان‌شناسی محیط کار است و راه‌های مفید برای افرادی که در محیط‌های کار تیمی فعالیت‌می‌کنند. 

درباره کتاب راه های موثر برای ایجاد انگیزه

در سال‌های ۱۹۴۰ و اوایل سال‌های ۱۹۵۰، مشاوران مدیریتی در اروپا تحقیقات زیادی در مورد بازده کارخانه‌های اتومبیل‌سازی در انگلستان و مقایسهٔ آن با کارخانه‌های مشابه در آلمان غربی صورت دادند. نتیجه نشان داد که حداکثر کارایی کارخانه‌های اتومبیل در آلمان، چهار برابر انگلستان است.

ابتدا محققان بر این باور بودند که این نابرابری به دلیل مدرن بودن کارخانه‌های آلمانی است که پس از جنگ جهانی دوم بازسازی شده بود، حال آنکه اغلب کارخانه‌های انگلیسی کهنه بودند و هنوز هم از همان ماشین‌آلات سال‌های ۱۹۳۰ استفاده می‌کردند.

برای سنجش دقیق‌تر این نظریه، محققان کارخانه‌های جدید انگلیسی را با کارخانه‌های جدید آلمانی مقایسه کردند. یعنی کارخانه‌هایی که تولیدات هم‌اندازه و نیروی کار برابری داشتند و از فناوری و مواد اولیهٔ یکسانی استفاده می‌کردند. این بار نیز متوجه شدند که بین بهترین کارخانه و بدترین نوع آن در دو کشور، باز هم همان اختلاف یک‌به‌چهار وجود دارد.

این تفاوت تولید که قابل توضیح با مواد یا عوامل تکنیکی نبود، به اسم «فاکتور ایکس» شناخته شد. دستاورد فاکتور ایکس که امروزه «فاکتور روانی» نامیده می‌شود، راهگشای انقلابی در روش مدیریتی در دنیای آزاد شد که در طول شصت سال گذشته فراگیر شد.

این کتاب سعی دارد به همین موضوع بپردازد؛ اهمیت روان سلامت در محیط کار است. این کتاب به شما کمک می‌کند در کار خود موفق‌تر باشید، با دیگران تعامل داشته باشید و همچنین به صاحبان کسب‌وکار کمک می‌کند محیط کار را پویا‌تر و خلاق‌تر کند. 

شنیدن کتاب راه های موثر برای ایجاد انگیزه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در محیط کار موفق‌تر عمل‌کنند پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره بریان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویه‌ ۱۹۴۴ در کانادا متولد شد. خانواده‌ی آن‌ها وضعیت مالی خوبی نداشتند و او از همان ابتدای زندگی مزه‌ی فقر را چشیده بود. برایان تریسی در سال‌های جوانی خود به سرتا سر دنیا سفر کرد. با کارهای کم درآمدی که او داشت، این سوال به ذهنش رسید که چرا نمی‌تواند موفق باشد و همیشه بقیه از او موفق‌تر هستند؟ بنابراین تمام آموخته‌هایش در زمینه‌ی کاری‌اش، یعنی مدیریت و فروش را گردآوری و تدوین کرد. با این کار توانست ساختار دقیقی برای فروش و مدیریت فروش بنا نهد. در حال حاضر برایان تریسی یکی از مشهورترین افراد در زمینه مشاوره مدیریتی و توسعه منابع و نیروی انسانی است.

بخشی از کتاب راه های موثر برای ایجاد انگیزه

انتخاب افراد درست و مناسب، نقطهٔ شروع برای کارِ مدیریتی فوق‌العاده است. در گام اول، شاید بتوان گفت نودوپنج درصد موفقیت شما به‌عنوان مدیر، به قابلیت شما در انتخاب افراد درست و مناسب بستگی دارد.

اگر افرادی نامناسب را استخدام کنید، دیگر اهمیتی ندارد که چه کنید، از چه تکنیک‌ها و روش‌هایی سود ببرید یا چقدر تلاش کنید، چون فرق زیادی هم نمی‌کند. تقریبآ تمام مسائل و مشکلات شما به‌عنوان مدیر به زمانی برمی‌گردد که انتخابتان در مورد کارمندانتان نادرست بوده است و افرادی نامناسب و برای مشاغلی خاص برگزیدید.

جیم کالینز در کتاب «خوب برای بزرگ بودن» پیشنهاد می‌کند: «اساسآ اولین وظیفهٔ هر مدیری قرار دادن افراد روی صندلی‌های مناسب در یک اتوبوس است و اگر فرد نامناسبی یافت، باید بلافاصله او را پیاده کند.» 

هنگامی‌که یاکوچا برای نجات کارخانهٔ کرایسلر آمد، آنجا در

آستانهٔ ورشکستگی بود. یا کوچا پس از تأمین سیصدوپنجاه میلیون دلار وام برای سر پا نگه داشتن کارخانه، سروسامانی به مدیریت آنجا داد. او در یک دورهٔ سه ساله سی‌وپنج نفر از اعضای شصت‌وپنج نفری معاونان بخش مدیریت را عوض کرد و با به‌کار گماردن افرادی با مهارت بالا در شغل‌های مناسب، باعث شد که اتومبیل‌های تولیدی این کارخانه نه‌تنها در امریکا، بلکه در سراسر جهان بازار فروش مناسبی پیدا کند.

کرایسلر بازده مالی خوبی یافت که نه‌تنها ضررها را جبران کرد،

بلکه سود فراوانی هم نصیب این کارخانه شد. یاکوچا تمام سیصدوپنجاه میلیون دلار وام را مسترد و نام این کارخانه را بلندآوازه کرد.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۱۹۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۱۹۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۶۰۰
تومان