دانلود کتاب صوتی زیبای خفته و هواپیما با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زیبای خفته و هواپیما اثر گابریل گارسیا مارکز

دانلود و خرید کتاب صوتی زیبای خفته و هواپیما

معرفی کتاب صوتی زیبای خفته و هواپیما

کتاب صوتی «زیبای خفته و هواپیما» نوشتهٔ گابریل گارسیا مارکز با ترجمهٔ گروه مترجمان شنیدار و گویندگی مصطفی طالبیان مقدم در شنیدار منتشر شده است. این کتاب داستان دیدار راوی با زنی زیبا را برای زمانی کوتاه در هواپیما شرح می‌دهد. اما از بخت بد راوی زن تمام مدت در خواب است.

درباره کتاب زیبای خفته و هواپیما

توی فرودگاه شارل دوگل، در صف هواپیمایی که راهی نیویورک بود، به انتظار بازرسی ایستاده بودم. زن شبحی فوق طبیعی بود که تنها لحظه‌ای بوجود آمد و سپس لابه‌لای جمعیت سالن فرودگاه ناپدید شد.

کتاب زیبای خفته و هواپیما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به داستان‌های کوتاه و آثار مارکز پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب زیبای خفته و هواپیما

  زیبا و لطیف بود با پوستی نرم به رنگ نان و چشمانی چون بادام سبز و گیسوان مشکی لختی که تا روی شانه ها می رسید و با آب و رنگی که او را اهل اندونزی یا حوالی آند نشان می داد. لباسش حاکی از سلیقه ی ظریف او بود: کتی از پوست خز سیاه گوش؛ بلوزی از ابریشم خام با گل های بسیار لطیف؛ شلواری از کتان طبیعی و بند کفش هایی به رنگ ارغوانی. وقتی او را دیدم که با گام های دزدانه ی شیری ماده از کنارم گذشت، با خود فکر کردم :« این زیباترین زنی یه که تو عمرم دیدم.»

معرفی نویسنده
عکس گابریل گارسیا مارکز
گابریل گارسیا مارکز
کلمبیایی | تولد ۱۹۲۷ - درگذشت ۲۰۱۴

گابریل گارسیا مارکز در شهر آراکاتاکا در کلمبیا به دنیا آمد و هشت سال نخست زندگی‌اش را با پدربزرگ و مادربزرگ مادری‌اش گذراند. پدربزرگ و مادربزرگ مارکز، هر دو داستان‌سرایان فوق‌العاده‌ای بودند، اما رویکرد آن‌ها در داستان‌گویی با یکدیگر بسیار تفاوت داشت. پدربزرگش به مارکز جوان داستان‌هایی درباره‌ی تاریخ، جنگ و مزارع موز محلی گفت. از سوی دیگر، مادربزرگ او زنی خرافاتی بود که به شدت به ارواح و جهان ماوراء طبیعی اعتقاد داشت و داستان‌هایی که برای مارکز تعریف می‌کرد نیز شامل همین مضامین بود.

نظرات کاربران

moshfeghi
۱۴۰۱/۱۱/۲۲

این داستان همه چی داره 😍

زمان

۱۸ دقیقه

حجم

۱۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۸ دقیقه

حجم

۱۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان