دانلود کتاب صوتی چطور با هرکسی صحبت کنیم با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چطور با هرکسی صحبت کنیم اثر لیل لوندز

دانلود و خرید کتاب صوتی چطور با هرکسی صحبت کنیم

معرفی کتاب صوتی چطور با هرکسی صحبت کنیم

کتاب صوتی چطور با هرکسی صحبت کنیم نوشتهٔ لیل لوندز و ترجمهٔ گروه مترجمان شنیدار است. مصطفی طالبیان مقدم گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و شنیدار آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی، خلاصه‌ای کاربردی از کتابِ یادشده و دربارهٔ برقراری ارتباط با یکدیگر است. ارتباط، از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که انسان را از دیگر موجودات متمایز کرده و باعث پیشرفت او شده است. امروزه بسیاری از مردم به اهمیت ارتباط درست و مؤثر آگاه هستند. یکی از مهم‌ترین جنبه‌های برقراری ارتباط، توانایی سخن‌گفتن و صحبت‌کردن با افراد مختلف است. لیل لوندز در کتاب صوتی حاضر، راهکارهایی را برای موفقیت در روابط ارائه کرده است.

درباره کتاب صوتی چطور با هرکسی صحبت کنیم

کتاب صوتی چطور با هرکسی صحبت کنیم می‌کوشد به مردم کمک کند تا آسان‌تر و بهتر با هم ارتباط برقرار کنند و منظور یکدیگر را درست دریابند.

نویسندهٔ این کتاب صوتی، لیل لوندز، کارشناس علوم ارتباطات انسانی است؛ ازاین‌رو سال‌ها نحوهٔ برقراری ارتباط میان افراد را بررسی کرده و عاداتی که باعث شده آنها در ارتباط با یکدیگر موفق شوند و یا بلغزند را مشخص کرده است.

این اثر صوتی، بیش از ۹۰ راهکار مفید و مؤثر که باعث می‌شود شما بتوانید به یک فرد خوش‌صحبت و مورد توجهِ دیگران تبدیل شوید را ارائه می‌کند. البته نویسنده، در نگارش راهکارها، تنها به تجربیات خود بسنده نکرده است؛ او سعی کرده تا روابط و مکالمات افراد موفق و محبوب دنیا از جمله رهبران مشهور را با خانواده، دوستان و همکارانشان تجزیه و تحلیل کند و در نهایت یک الگوی ساده و جامع از آن استخراج کند. او دربارهٔ صدها تحقیقی که در زمینهٔ راهبری انجام شده است، مطالعه کرده تا بتواند چکیدهٔ آنها را به‌عنوان راهکارهایی ساده و عملی در کتاب خود گرد آورد.

کتاب صوتی چطور با هرکسی صحبت کنیم جوایز متعددی دریافت کرده است.

شنیدن کتاب صوتی چطور با هرکسی صحبت کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به همهٔ دوستداران ارتباط سازنده با دیگران یا افرادی که در جمع‌ها احساس آسودگی نمی‌کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره لیل لوندر

لیل لوندز یک نویسنده و سخنران است. وی زندگی خود را وقف کمک به مردم کرده تا بتوانند در برقراری روابط فردی، تجاری و عاطفی خود موفق عمل کنند.

لوندز به نوشتن و صحبت‌کردن دربارهٔ مهارت‌های ارتباطی علاقه‌ٔ بسیار دارد. ریشهٔ این علاقه‌مندی به دوران کودکی این نویسنده باز می‌گردد؛‌ لوندز در دوران کودکی، دختری کم‌رو و خجالتی بود؛ این کم‌رویی تا زمان دانشگاه ادامه پیدا کرد؛ به‌طوریکه حتی زمانی که لیل لوندز معلم شد، هنوز احساس ناامنی می‌کرد.

او به خاطر این مسأله، تدریس را رها کرد اما عملی معکوس با آنچه می‌خواست انجام داد: لوندز تصمیم گرفت شغلی انتخاب کند که با افراد بسیار زیادی در ارتباط باشد؛ پس به‌عنوان مهماندار هواپیما در پروازهای بین‌المللی مشغول به کار شد تا با افراد زیادی از سراسر دنیا در ارتباط باشد. ابتدا، این کار برای او بسیار دشوار بود اما رفته‌رفته لوندز به جایی رسید که در کشتی‌های مسافربری به‌عنوان مدیر صحبت می‌کرد. او بعدها در رادیو هم مجری شد و بارها تلفنی با مردم حرف زد.

پس از ده‌ها سال ارتباط با انواع و اقسام افراد، لوندز تصمیم گرفت نوشتن را آغاز کند. او به شکل جدی برای مردم سخنرانی کرد و با شرکت در سمینارهای بزرگ دانش خود را با همگان به اشتراک گذاشت. لوندز، نویسندهٔ ده کتاب پرفروش در زمینهٔ مهارت‌های ارتباطی برای کسب‌وکارها، روابط اجتماعی و عاشقانه است.

بعضی از کتاب‌های لیل لوندز به بیش از ۲۵ زبان زندهٔ دنیا ترجمه شده‌اند.

فهرست مطالب کتاب صوتی چطور با هرکسی صحبت کنیم

بخش یک: چگونه بدون یک کلمه حرف، نظر دیگران را به خود جلب کنیم؟

بخش دوم: بعد از سلام چه می‌گویید؟

بخش سه: چگونه مانند یک شخص مهم حرف بزنیم؟

بخش چهارم: چگونه در هر جمعیتی یک خودمانی باشید؟

بخش پنج: کبوتر با کبوتر، باز با باز، کند همجنس با همجنس پرواز

بخش شش: تفاوت میان تعریف و حسن‌جویی و چاپلوسی

بخش هفت: چگونه بر دل‌ها اثر بگذاریم؟

بخش هشت: در مهمانی‌ها مانند یک سیاست‌مدار رفتار کنید.

بخش نه: موقعیت‌های دشوار

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۹ دقیقه

حجم

۳۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۹ دقیقه

حجم

۳۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان