دانلود کتاب صوتی گوش شنوا با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی گوش شنوا اثر ژاک‌ س‍ال‍وم‍ه

دانلود و خرید کتاب صوتی گوش شنوا

معرفی کتاب صوتی گوش شنوا

گوش شنوا اثر ژاک سالومه و سیلوی گالان کتابی است که به ما کمک می کند حرف‌های دیگران را به بهترین شکل ممکن بشنویم و حرف خودمان را به‌درستی به گوش دیگران برسانیم.

درباره کتاب گوش شنوا

ارتباط برقرار کردن یکی از ضروری‌ترین و پراهمیت‌ترین بخش‌های زندگی است و درواقع یک خواسته حیاتی و عمیق برای هر انسان سالم است. این ارتباط از خانه شروع می‌شود و به سطح گروه و جامعه گسترش پیدا می‌کند. اما ما هیچ‌کجا نمی‌آموزیم که چگونه باید ارتباط برقرار کنیم. حتی در مدرسه. چون آنجا هم معمولا در حال پاسخ دادن پرسش‌هایی هستیم که معلم  از ما می‌پرسد. و باید جواب‌هایی را بدهیم که مورد پسند و مطلوب اوست نه جواب‌هایی که از دل ما برخاسته است.

 ما تقریبا بیست سال این‌گونه زندگی می‌کنیم. این که پاسخ پرسش دیگران را به گونه‌ای که مورد انتظار آ نهاست بدهیم و پس از آن هنگامی که سرانجام فردی مستقل می‌شویم. خانواده تشکیل می‌دهیم، شاغل می‌شویم، بچه‌دار می‌شویم و.... دوباره باید از نوع یادبگیریم که چگونه گوش دهیم و چگونه حرف بزنیم که واقعا حرفمان را زده باشیم. نویسندگان این کتاب تجربیات ارزشمند خود را در زمینه این مهارت یعنی مهارت گوش دادن و سخن گفتن با شما درمیان می‌‌گذارند.

با شنیدن این کتاب فرامی‌گیرید چگونه گوش دهیم و حرف دیگران و حرف خود را بشنویم. چگونه با گوش دادن به دیگران و گوش دادن به خود به ارزشمندترین بخش وجودی‌مان که ناشناخته مانده دست پیدا کنیم.

شنیدن کتاب گوش شنوا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و رشد فردی مخاطبان این کتاب‌اند.

 درباره ژاک سالومه

 ژاک سالومه روان‌شناس و نویسنده اجتماعی فرانسوی متولد بیستم ماه مه سال ۱۹۳۵ است. او فعالیت‌های خود را به عنوان مربی از یک مرکز جوانان آغاز کرد و سپس به عنوان مدیر مرکز خردسالان دارای مشکلات خانوادگی منصوب شد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۵۳۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۵۳۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۴,۰۰۰
تومان