دانلود کتاب صوتی قوانین ازدواج با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قوانین ازدواج اثر الن  فاین

دانلود و خرید کتاب صوتی قوانین ازدواج

معرفی کتاب صوتی قوانین ازدواج

کتاب صوتی «قوانین ازدواج» از الن فاین و شری اشنایدر و مژگان جهانگیر و ندا پوریان - انتشارات نوین کتاب گویا. این کتاب را می‌توانید از طاقچه دریافت کنید.

کتاب صوتی «قوانین ازدواج» نوشته دو روان‌شناس و مشاور خانواده‌ٔ مطرح آمریکایی الن فاین و شری اشنایدر است و به رموز زندگی زناشویی موفق می‌پردازد و به شما می‌آموزد چگونه همسرتان را درک و خوشحال نمایید، از او حمایت کنید و به او بال و پر پرواز بدهید تا بتواند به موفقیت دست یابد. این کتاب با ترجمه مژگان جهانگیر و خوانش ندا پوریان توسط نوین کتاب گویا منتشر شده است. احتمالاً بسیاری از خانم‌ها می‌توانند شوهر مناسبی پیدا کنند، اما فقط درصدی از آن‌ها قادرند رابطه‌ موفق خود را در درازمدت حفظ کنند. لازم به ذکر است که در بیشتر موارد خانم‌ها برای بهبود رابطه‌ زناشویی تلاش می‌کنند حتی ممکن است همسر شما از این‌که چنین کتابی مطالعه می‌کنید یا مشکلات زندگی را با مادر یا دوست‌تان در میان می‌گذارید، ناراحت شود. وی معتقد است باید شخصا و یا با همفکری او قادر به حل مشکلات باشید. مردها منطق خاص خود را دارند.

درباره کتاب قوانین ازدواج

نویسندگان این کتاب با ارائه چهل و یک قانون کاربردی و موثر، رموز و روش‌های ایجاد یک زندگی زناشویی موفق را بر پایه‌ی تجربیات بلندمدت و مشاهدات علمی خود مطرح ساخته‌اند و راه‌حل‌هایی جهت پیشبرد زندگی زناشویی موفق پیشنهاد می‌کنند. شما بعضی از این قوانین را می‌شناسید و برخی کاملاً تازه و جالب توجه هستند.

«قوانین ازدواج» یک روانشناسی مفید و کارآمد است که به شما در امر بهبود روابط زناشویی، حفظ رابطه‌ای پایدار و موفق، رفع مسائل و مشکلات و حل اختلافات زناشویی کمک شایانی خواهد کرد. چه بسا که با همسر خود مشکلاتی داشته باشید که به نظر شما خیلی عمیق و اساسی است؛ اما راه حلی نه‌چندان دشوار دارد و شنیدن چنین کتابی شما را در سامان‌دهی ازدواج‌تان یاری دهد. رسیدن به رابطه‌ای مطلوب، دور از ذهن نیست!

آیا تا‌کنون به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا بعضی از زوجین زندگی زناشویی موفقی دارند و بعضی دیگر مدام با یکدیگر درگیرند؟ حفظ یک رابطه‌ی طولانی‌مدت کار آسانی نیست و نیاز به تلاش و همت و درایت طرفین آن و به ویژه بانوان دارد. کتاب صوتی قوانین ازدواج، راه حل‌هایی برای بسیاری از مشکلات رایج میان همسران به شما ارائه می‌دهد و شنیدن آن به دختران جوان، خانم‌هایی که در دوران نامزدی و یا در شرف ازدواج هستند و زنانی که در حال سپری کردن سال‌های اولیه‌ی زندگی مشترک‌شان هستند، توصیه می‌شود.

کتاب قوانین ازدواج را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به خانم‌های جوان توصیه می‌کنیم. کتاب قوانین ازدواج با زبانی ساده و روان، خطاب به خانم‌های متأهل و یا در شرف ازدواج، راهکارها و توصیه‌هایی در مواجهه با انواع و اقسام مشکلات زناشویی فردی، خانوادگی، فرهنگی و... ارائه می‌دهد.

بخشی از کتاب قوانین ازدواج

«من دلم می‌خواد الان بچه‌دار بشم ولی همسرم می‌گه چند سال دیگه صبر کنیم.»

«خودشو دوست دارم ولی خانواده‌شو نه!»

«از این‌که درآمدم بیشتر از همسرمه ناراحتم. فکر می‌کنم خودشم ناراحته.»

.....

قانون چهارم: علایق شخصی‌تان را حفظ کنید.

قانون ششم: خود را دو عضو یک تیم فرض کنید.

قانون هفتم: وقتی همسرتان به منزل برمی‌گردد، پانزده دقیقه به او فرصت بدهید.

قانون پانزدهم: منظور و نیت قلبی‌تان را با لحنی خوش و رعایت انصاف بیان کنید.

قانون هجدهم: هرگز همسرتان را با شوهران دیگر مقایسه نکنید.

قانون بیست و یکم: همسرتان را وادار به حرف زدن نکنید.

قانون بیست و ششم: توصیه‌های او را شنیده و تصدیق کنید.

قانون سی و پنجم: از آنچه که پیش از ازواج می‌دانستید، ایراد نگیرید. در هر حال، «قوانین ازدواج» شما را در حل مشکلات زناشویی یاری می‌دهد.واهید دید که این قوانین تا ه حد مبتنی بر واقعیت، کاربردی بوه و چگونه می‌تواند شما را به بصیرت برساند.

نظرات کاربران

کاربر 2290817
۱۴۰۲/۰۸/۰۱

بسیار کوفق و‌کارامد

زمان

۴ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۲۳۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۲۳۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
۲۳,۱۰۰
۳۰%
تومان