دانلود کتاب صوتی آیا تو آن گمشده ام هستی؟ با صدای رامونا شاه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آیا تو آن گمشده ام هستی؟ اثر باربارا دی آنجلیس

دانلود و خرید کتاب صوتی آیا تو آن گمشده ام هستی؟

معرفی کتاب صوتی آیا تو آن گمشده ام هستی؟

کتاب صوتی آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟ یا چگونه صدای عاشق واقعی را بشنویم نوشتهٔ باربارا دی آنجلیس با ترجمهٔ محبوبه رمضان‌زاده و گویندگی رامونا شاه توسط نوین کتاب گویا به چاپ رسیده است. 

کتاب صوتی آیا تو آن گمشده‌ام هستی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

عاشق شدن تجربه‌ای خاص و شگفت‌انگیز است که در زندگی اغلب انسان‌ها رخ می‌دهد. اما آنچه از اهمیت بیشتری برخوردار است،حفظ احساس عاشقی است. شنیدن کتاب آیا تو آن گمشده‌ام هستی به تمامی کسانی که درگیر عشق هستند یا زمانی آن را تجربه کرده‌اند پیشنهاد می‌شود؛ چراکه کمک قابل توجهی به حفظ و ماندگاری روابط شما می‌کند.

در کنار نامزدتان نشسته‌اید و همان‌طور که به چهره او می‌نگرید، به آینده زندگی‌تان می‌اندیشید. قرار است با هم ازدواج کنید. دوستش دارید و زندگی بدون او برای‌تان مفهومی ندارد، ولیکن دو دل هستید. چگونه مطمئن شوید که او واقعاً نیمه گمشده شماست؟

همراه همسرتان در حال خوردن پیتزا و تماشای تلویزیون هستید. باورش سخت است که ماه بعد دهمین سالگرد ازدواجتان می‌باشد. سال‌های خوبی بود و مشکل حادی در زندگی مشترکتان نداشتید. گاهی اوقات در انتخاب درست خود شک می‌کنید. او را دوست دارید ولیکن در هنگام ملاقات،عشق را حس نمی‌کنید. به او نگاه می‌کنید و از خود می‌پرسید،” آیا واقعاً خوشبختم؟ آیا می‌توانستم با فرد دیگری خوشبخت‌تر شوم؟ آیا او بهترین فردی است که انتخاب کردم؟“

در دفتر وکیلتان نشسته‌اید و به پرونده طلاق خود می‌نگرید. یک‌بار برای ثبت ازدواج این دفاتر را امضا کرده‌اید. خودکار در دستتان می‌لرزد و با مرور خاطراتتان، چشمانتان پر از اشک می‌شود. شب خواستگاری و لذت روز ازدواج، خریدن اولین خانه، حس صمیمیت با او در هنگام تولد فرزندتان و احساس امنیت در کنار او، رؤیاها و آرزوهای‌تان برای آینده را به‌خاطر می‌آورید. حتی در بدترین رؤیاهای‌تان نیز تصور چنین لحظه‌ای را نداشتید و همواره مطمئن بودید که او بهترین انتخاب شماست، اما اکنون امضای شما پیوند زناشویی‌تان را برای همیشه قطع می‌کند. از خود می‌پرسید،” چرا این اتفاق افتاد؟ چطور می‌توانستم متوجه شوم که این ازدواج پایدار نیست؟ چرا در انتخابم اشتباه کردم؟“

درباره کتاب آیا تو آن گمشده‌ام هستی

باربارا دی آنجلیس از سال‌های گذشته تاکنون کوشیده است تا آموزش‌هایی را درخصوص ایجاد رابطه‌ای سالم همراه با عشق، نحوه خلق یک زندگی آزاد واقعی و چگونگی رشد شخصی افراد، ارائه کند. باربارا در کتاب آیا تو آن نیمه گمشده‌ام هستی به مخاطب خود کمک می‌کند تا درک درستی از شرایط خود به دست آورد و برای رفع مشکلات تلاش کند. او در این کتاب جامعه آماری نسبتا بزرگی را مورد بررسی قرار می‌دهد؛ به سوالات و مشکلات این افراد درخصوص ازدواج و آشنایی می‌پردازد؛ درنهایت نیز راهکارهایی علمی و مناسب در اختیار آنان قرار می‌دهد.

همراه شدن با این کتاب به منزلهٔ همراه شدن با یک مشاور است. پس از خواندن این کتاب یاد می‌گیرید برای رفع مشکل بی‌تفاوتی در روابط خود به گفت‌وگو بنشینید و با راهکارهای مناسب این چالش‌ها را پشت سر بگذارید. بدون شک کسب احساس رضایت یک زوج از کنار هم بودن را باید از نتایج مطالعه این کتاب دانست. نگاه نو و جذاب این نویسنده به مشکلات خانواده‌ها، آن را در صدر کتاب‌های پر فروش قرار داده است.

کتاب آیا تو آن گمشده‌ام هستی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب مناسب کسانی است که به دنبال حل مشکلات و یافتن راهی برای ایجاد صمیمیت بیشتر با شریک زندگیشان هستند.

بخشی از کتاب آیا تو آن گمشده‌ام هستی

عدم موفقیت رابطه‌ها دو علت دارد:

1. فردی مناسب انتخاب كرده‌اید ولی نحوه‌ی ابراز محبت و عشقتان نادرست است.

 رابطه عاشقانه شما و همسرتان ضعیف است.

 طریقه ایجاد صمیمیت واقعی را نیاموخته‌اید.

 خواسته‌های خود را بیان نمی‌كنید و در نهایت احساساتتان جریحه‌دار می‌شود.

 رابطه خود را نادیده می‌گیرید.

2. در انتخاب فرد مناسب اشتباه كرده‌اید.

 عشق و سبك زندگی شما و همسرتان با هم متفاوت و ناسازگار است.

 ارزش‌ها و تعهدات مشتركی ندارید.

 همسرتان معایب بزرگی دارد كه ادامه زندگی مشترك با او را غیرممكن می‌سازد.

 قادر به برآورده ساختن نیاز‌های یكدیگر نیستید.

چند سال قبل، اولین كتابم با نام ”چگونه همواره عاشق باشیم“ را نوشتم كه كتاب راهنمایی برای كمك به افراد جهت یادگیری عشق به دیگری و ایجاد رابطه‌ای سالم، رضایت بخش و پرشور بود. این كتاب در مورد درست عاشق شدن و كنار گذاشتن عشق‌های نادرست بحث می‌كرد. ولیكن اطلاعات آن كتاب بدون مطالب این كتاب كامل نیست، زیرا اگر فرد نامناسبی را انتخاب كنید، عشق ورزیدن به او، كمكی به شما نخواهد كرد.

نظرات کاربران

mansifal
۱۴۰۰/۰۹/۲۷

در خریدن کتاب عجله کردم . نه متن جذاب بود نه نحوه ی خواندن گوینده .

کاربر ۵۱۷۸۸۱۶
۱۴۰۱/۰۷/۱۹

واقعا متاسفم براتون این پول حرامتان باد دزدی کنید بهتر از این است شما باید واضح بنویسید که فقط صوت است من دنبال متنش بودم یه عبارت کوچیک مینویسید اصلا آدم متوجه‌ نمیشه

کاربر rahim abdi
۱۴۰۱/۰۲/۰۲

این کتاب برایه کسی که شکست عشقی خورده برایه کسی که ازدواج های ناموفق داشته و دارد وااااقعععاااااا لازمه بخونه چه بزرگ سال چه نوجوانان قیمت کتابم یه خرده گرونه

saeed panah
۱۴۰۰/۰۹/۲۵

قیمت ها خیلی زیاد است

زمان

۱۳ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۷۶۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۷۶۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۴,۰۰۰
۳۰,۸۰۰
۳۰%
تومان