دانلود کتاب صوتی برهنگی با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی برهنگی اثر پاتریک لنچیونی

دانلود و خرید کتاب صوتی برهنگی

معرفی کتاب صوتی برهنگی

کتاب صوتی برهنگی نوشته پاتریک لِنچیونی است که با ترجمه حامد اسماعیلی و صدای گروهی از گویندگان منتشر شده است.  این کتاب  درباره‌ ریختن سه ترسی که وفاداری مشتری را خراب می‌کند سخن می‌گوید.

درباره کتاب برهنگی

آسیب‌پذیری، یکی از دست‌‌کم گرفته شده و درک نشده‌ترین ویژگی‌های انسانی است. ما بدون تمایل به آسیب‌پذیر بودن، روابط عمیق و پایداری در زندگی نخواهیم ساخت. با این حال جامعه ما را تشویق می‌کند که از آسیب‌پذیری دوری کنیم، و همیشه برای قدرت، اطمینان و ثبات برنامه‌ریزی کنیم.

آسیب‌پذیری به خصوص برای افرادی که برای مشتریان خدمات فراهم می‌کنند، قدرتمند است. آن‌هایی که با آسیب‌پذیر شدن  یا آن‌طور که در کتاب نامیده شده، برهنه شدن، راحت هستند، سطوحی از وفاداری و صمیمیت مشتریان را به دست می‌آورند که سایر ارائه‌کنندگان خدمات فقط می‌توانند رویای آن را داشته باشند.

حقیقت این است که مشتریان ما تقریبا همیشه می‌دانند چه موقع عرق می‌کنیم، خیلی اوقات حتی قبل از این‌که عرق کنیم هم می‌دانند. بنابراین ما یک انتخاب داریم. ما یا می‌توانیم تظاهر کنیم که عرق نکردیم و سعی کنیم ضعف‌هایمان را پنهان کنیم و سپس از بین رفتن اعتبارمان را تماشا کنیم. یا می‌توانیم دست‌هایمان را بالا ببریم و عرق کردن‌مان را تصدیق کنیم و به آن‌ها نشان دهیم که صادق هستیم و به اندازه کافی از خودمان اطمینان داریم که شایسته اعتماد آن‌ها هستیم.

چیزی که خدمات برهنه را ارزشمند می‌کند این است که ما را در موقعیتی قرار می‌دهد تا به شکل موثرتری به مشتریان کمک کنیم، که البته معنای خدمات‌رسانی همین است.

کتاب برهنگی یک داستان خارق‌العاده‌تجاری است که روش‌های رسیدن به یک برتری رقابتی واقعی و پایدار لازم را نشان می‌دهد، همچنین یک منبع کلیدی برای رسیدن به یک برتری رقابتی در زمان‌های سخت ارائه می‌دهد و شامل ایده‌هایی برای الهام بخشی به وفاداری مشتری است.

شنیدن کتاب برهنگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به رشد در کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۳۰۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۳۰۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان