دانلود کتاب صوتی رقص سوسک سرگین‌غلتان با صدای رضا خاکی زمانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رقص سوسک سرگین‌غلتان اثر مارکوس برن

دانلود و خرید کتاب صوتی رقص سوسک سرگین‌غلتان

نویسنده:مارکوس برن
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی رقص سوسک سرگین‌غلتان

رقص سوسک سرگین‌غلتان یک سخنرانی تد از مارکوس برن است که با صدای رضا خاکی زمانی می‌شنوید. برن در این سخنرانی با شما درباره موجودی می‌گوید که با وجود اندازه کوچکش هوش بسیاری دارد. 

تِد (به انگلیسی: TED، مخفف Technology, Entertainment, Design) یک مجموعه همایش جهانی است که توسط بنیاد Sapling که سازمانی غیرانتفاعی خصوصی است، با شعار «ایده‌ها ارزش گسترش دارند»، برگزار می‌شود.

رقص سوسک سرگین‌غلتان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

رقص سوسک سرگین‌غلتان را به تمام علاقه‌مندان به مطالعات حوزه طبیعت  پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از حفظ رقص سوسک سرگین‌غلتان

مغزِ سوسک‌های سرگین‌غلتان به اندازه‌ی دونه‌ی برنجه و با همین مغز کوچولو کاری می‌کنن که من و شما هیچوقت از دستمون بر نمیاد و اساسآً طوری تکامل پیدا کرده که بتونه از پسِ منبعِ غذاش یعنی سرگین بربیاد. سؤال اینه که از کجا داستان رو شروع کنیم. به نظرم منطقیه که داستان رو از آخر شروع کنیم چون سرگین یه ضایعه‌س که از حیوون‌ها تولید می‌شه اما هنوز حاوی موادِ مغذیِ مورد نیازِ سوسک سرگین‌غلتانه تا بتونه با تغذیه ازش به زندگیش ادامه بده. سوسک سرگین‌غلتان از این سرگین‌ها تغذیه می‌کنه؛ حتی لاروشون هم از سرگین تغذیه می‌کنه. این لاروها به طور کامل توی گلوله‌های سرگین رشد می‌کنن. در آفریقای جنوبی حدودِ هشتصد گونه از این سوسک‌ها وجود داره. در آفریقا دویست گونه و در کلِ جهان حدودِ ۶ هزار گونه سوسکِ سرگین غلتان هست.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۵ دقیقه

حجم

۲۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۵ دقیقه

حجم

۲۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان