دانلود کتاب صوتی یک میلیارد تهی‌دست با صدای رضا خاکی زمانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی یک میلیارد تهی‌دست اثر پل کالیر

دانلود و خرید کتاب صوتی یک میلیارد تهی‌دست

نویسنده:پل کالیر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی یک میلیارد تهی‌دست

یک میلیارد تهی‌دست یک سخنرانی تد از پل کالیر است که با صدای رضا خاکی زمانی می‌شنوید. کالیر در این سخنرانی با شما درباره کشورهایی سخن می‌گوید که به دلیل اکتشاف نفت ناگهان ثروتمند می‌شوند اما در طولانی مدت دچار آسیب‌های جبران ناپذیر می‌شوند. 

تِد (به انگلیسی: TED، مخفف Technology, Entertainment, Design) یک مجموعه همایش جهانی است که توسط بنیاد Sapling که سازمانی غیرانتفاعی خصوصی است، با شعار «ایده‌ها ارزش گسترش دارند»، برگزار می‌شود.

شنیدن یک میلیارد تهی‌دست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

یک میلیارد تهی‌دست را به تمام علاقه‌مندان به مطالعات حوزه روانشناسی پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از یک میلیارد تهی‌دست

چطور می‌تونیم خوش‌بین باشیم؟ ایده‌ی اصلی کتاب من به اسم «یک میلیاردِ تهی‌دست» اینه که ۱ میلیارد نفر تو شرایط اقتصادی‌ای گیر افتادن که برای ۴۰ سال راکد بوده و بنابراین از بقیه‌ی مردم دنیا جدا افتادن. سؤالی که باید پرسیده بشه این نیست که «آیا می‌تونیم خوش‌بین باشیم یا نه؟» اینه که «چطور می‌تونیم به این یه میلیارد نفر امید واقعی بدیم؟» این سؤال از نظر من چالش اساسیِ تکاملِ امروزه.

پیشنهاد من به شما یه دستورالعمله. ترکیبی از ۲ نیرو که دنیا رو برای همیشه تغییر دادن، یعنی همدردی و منافع شخصی در راستای منافع عمومی. همدردی به این دلیل که ۱ میلیارد نفر تو جوامعی زندگی می‌کنن که به اونا امید واقعی نداده. این یه تراژدی انسانیه. منافع شخصی در راستای منافع عمومی هم برای اینکه اگه این انزوای اقتصادی برای ۴۰ سال دیگه ادامه پیدا کنه، با توجه به یکپارچگی جهانی، برای نسل بعد از ما تبدیل به کابوس میشه. ما به حس همدردی به عنوان یه محرک نیاز داریم و همینطور قراردادن منافع شخصیمون در راستای منافع عمومی تا باعث بشه عزممون رو جزم کنیم. اتحاد این ۲ تا نیرو دنیا رو دگرگون می‌کنه.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۲۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۲۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان